Програма для складу самообслуговування

Переваги онлайн-бронювання для сервісів self-storage та складів самообслуговування. Як вибрати онлайн планувальник, інтегрувати його з бізнесом зберігання речей та залучити перших клієнтів.

Вступ

Бізнес боксів для зберігання речей може бути досить прибутковими. Перш ніж розпочати свій бізнес, слід провести ретельне дослідження ринку та детально спланувати проєкт. Адже ви несете повну відповідальність за особисте майно клієнтів. Важливо переконатися, що ви повністю готові до цього зобов'язання. Програмне забезпечення для бронювання онлайн допоможе ефективніше організувати робочі процеси.

Це складські бокси різного розміру, які підходять для зберігання речей, спортивного та будівельного інвентарю, літніх меблів, автомобільних шин та інших речей. Такий бокс, розділений на багато зон (кімнат) різного розміру. Деякі компанії додатково пропонують зберігання автомобілів або човнів в окремих гаражах або на великих складах.

Склади самообслуговування, від найменших боксів до великих складських приміщень, здаються в оренду як приватним клієнтам, так і підприємствам. Приватні клієнти можуть зберігати свої особисті речі, коли переїжджають, роблять ремонт або просто не мають достатньо місця вдома.

Перші сервіси зберігання з'явилися в США у 1958 році, сьогодні там налічується понад 50 000 об'єктів. В Європі ця послуга ще не настільки поширена, але галузь невпинно зростає, у тому числі й в Україні. Особливо у великих містах, таких як Київ, Львів, Одеса, з'являється все більше сервісів зберігання речей.

Переїзд

Як сервіси self-storage виграють від онлайн-бронювання

Онлайн-бронювання – це процес керування навантаженням через цифрову систему. Він може допомогти оптимізувати роботу вашого бізнесу. Програмне забезпечення для планування може корисне для клінік, салонів краси, фітнесу та інших компаній, що працюють за розкладом. Склади самообслуговування також виграють від онлайн-бронювання.

Ключові переваги онлайн-планувальника

  • Зменшення кількості помилок

Якщо ваш склад самообслуговування завантажений, співробітники часто перевантажені роботою. Вони мають справу з багатьма різними кейсами одночасно, що може бути досить складно і не завжди ефективно. Коли для планування використовується паперовий календар, помилок більше, адже він не синхронізований з іншими бізнес-процесами.

Помилки в плануванні не тільки розчаровують клієнтів, але й коштують дорого. Онлайн-планування в режимі реального часу для складів самообслуговування може покласти край таким проблемам.

  • Швидке і просте планування

    Ще одна причина для використання онлайн-планування зустрічей полягає у тому, що сервіс не складний у використанні. Його можна налаштувати так, щоб уся необхідна інформація завжди була у співробітників під рукою.

  • Зменшення кількості неявок

    Жоден бізнес не любить, коли клієнти не використовують заброньовану послугу. Щоб вирішити цю проблему, більшість програм для планування надсилають клієнтам автоматичні нагадування електронною поштою або текстовими повідомленнями.

  • Низькі витрати

    Втрата доходу через помилки у плануванні може коштувати вашому бізнесу дорого. За допомогою програмного забезпечення для онлайн-планування ви можете скоротити витрати.

  • Вичерпні звіти

    Більшість систем генерують детальні звіти, які допоможуть вам визначити найбільш прибуткових клієнтів.

  • Легкий доступ

    Деякі системи планування, наприклад EasyWeek, також працюють на мобільних телефонах і планшетах, тому ви можете отримати доступ до потрібних даних у будь-який час і в будь-якому місці. Це робить планування зручним, навіть якщо ви перебуваєте в дорозі.

Програма для сервісів self-storage

Які можливості пропонує онлайн-планування

Надійна програма надає такі функції:

  • Управління контактами. Зберігання контактної інформації в базі даних з можливістю пошуку, наприклад, імен, адрес та акаунтів у соціальних мережах.

  • Відстеження взаємодії. Додавайте нотатки та відстежуйте історію взаємодії, щоб документувати розмови з конкретними контактами.

  • Керування лідами. Перетворюйте потенційних клієнтів на покупців, виявляючи, оцінюючи та просуваючи їх по конвеєру продажів.

  • Інтеграція з електронною поштою. Інтеграція з клієнтами, такими як Gmail, Outlook, Yahoo, для керування та сегментування списків контактів. Це вважається центральним центром для внутрішньої міждисциплінарної співпраці.

  • Керування документами. Збирайте, завантажуйте, зберігайте та діліться документами в одному центральному місці, щоб забезпечити легкий доступ до інформації для всіх зацікавлених сторін.

  • Управління цінами. Створюйте та надсилайте нові пропозиції клієнтам.

  • Аналітика. Зведені звіти про показники продажів або роботу персоналу (наприклад, щоденні, щотижневі, щомісячні).

Підготовка речей до зберігання

Як вибрати програму для складу самообслуговування

Вибір правильного сервісу має вирішальне значення для залучення клієнтів. Щоб вибрати правильний планувальник, подумайте, що ви хочете автоматизувати у своєму бізнесі і які функції для вас важливі.

Серед основних функцій онлайн-планувальників виділяють наступні:

  • Інтеграція з маркетинговими інструментами

    Маркетинг – це основа і мета будь-якого бізнесу. Хороша система повинна надавати повний огляд всіх поточних і минулих клієнтів. Це включає відповідні дані, такі як контакти, демографічні дані, придбані товари та заброньовані складські приміщення.

  • Функції соціальних мереж

    Ваша команда може створювати контент, наприклад, короткі повідомлення, пости в соціальних мережах, відео на YouTube і публікації в блогах. Програма допомагає перетворити взаємодію з клієнтами на двосторонню комунікацію.

  • Простота використання

    Якщо система не є інтуїтивно зрозумілою і простою у використанні, ефективність впровадження буде низькою. Тому багато сучасних рішень для бронювання, наприклад EasyWeek, пропонують безкоштовні пробні версії для тестування ефективності сервісу.

  • Ціна

    Якщо вам не потрібні складні функції, не обов'язково купувати систему за найвищою ціною. Малий бізнес може почати зі звичайних, безкоштовних і простих сервісів.

  • Підтримка

    Надійний постачальник програмного забезпечення навчить і проконсультує ваших співробітників.

Упаковка речей

EasyWeek: конкурентні переваги програми

За допомогою сервісу ви можете оптимізувати роботу складу самообслуговування. Усі співробітники відразу відчують різницю в робочих процесах, а власник бізнесу оцінить збільшення прибутку.

Основні переваги EasyWeek для сервісів зберігання речей:

  • Безкоштовний сайт і віджет бронювання;

  • Зрозумілий календар;

  • Сповіщення про зустрічі для клієнтів і співробітників;

  • Десятки звітів для аналізу ефективності бізнесу;

  • Порівняння даних про ефективність роботи різних філій;

  • Фінансовий модуль для розрахунку зарплат і бонусів для співробітників;

  • Управління правами доступу;

  • Ніяких додаткових або прихованих платежів.

Сервіс зберігання речей

Висновок

Люди мають так багато речей, що вони часто вже не можуть вмістити їх у своїх домівках. Будівництво власного складу самообслуговування вимагає значних інвестицій, але й забезпечує високий пасивний дохід у довгостроковій перспективі.

Попит на складські приміщення завжди високий, тому у вас не виникне проблем з клієнтами. А з онлайн-бронюванням від EasyWeek керувати сервісом self-storage стає ще простіше. Спробуйте усі переваги EasyWeek безкоштовно та переконайтесь у цьому самі!

#self storage #сервіс зберігання речей

Чи будете ви рекомендувати це?

EasyWeek робить вашу роботу простіше!
Спробувати безкоштовно
Категорії
  1. EasyWeek
  2. > Бізнес
  3. Менеджмент
  4. Технології
  5. Комунікації
  6. Best practice
  7. Обладнання
  8. CRM для бізнесу
  9. Дизайн
  10. Маркетинг