Вступ

Соціальні мережі стали чудовим помічником у продажах. Сьогодні, бізнес, який не має профілю в Facebook, Instagram, Twitter чи TikTok фактично не існує. Локальний ринок може навіть не дізнатись про ваш заклад, якщо відсутня якісна реклама та прогрів.

Однак, створити акаунт у популярній соціальній мережі – це ще півбіди. Далі важливо наповнити сторінку корисним контентом та вміло прогріти аудиторію перед запуском акцій та спеціальних пропозицій. Це захопливо та часом зовсім непросто. Не біда, ми зібрали дієві методи прогріву аудиторії, які працюють у більшості випадків. Почнемо, буде цікаво та корисно!

У сучасних реаліях соціальні мережі будуть корисними будь-якому бізнесу. Презентувати компанію онлайн так само важливо як і надавати якісні послуги. Особливо за великої конкуренції.

Існує досить багато варіантів. Перш за все, варто створити якісний контент, який буде цікавим саме вашому клієнту. Далі гарно було б додати трохи лайфхаків, які знадобляться підписникам. Також не забуваймо про тренди в ніші та користь від покупки саме вашого товару.

Програмне забезпечення цього типу допоможе створити клієнтську базу, сповістити відвідувачів про акцію та нагадати про візит. Це зручний інструмент взаємодії з клієнтом на етапі прогріву.

Взаємодія з аудиторією у соціальних мережах

Просування в соцмережах

Ми щодня прокидаємось і без вагань відкриваємо сторінку в соціальній мережі. Молодше покоління віддає перевагу TikTok та Instagram, люди старшого віку полюбляють Facebook. Кожен знайде щось для себе. Саме тому маркетинг просто не може оминути соціальні мережі. Це просто, зручно та дуже дієво.

5 простих кроків для створення акаунту, що продає

  1. Визначте свого читача. Клієнт має розуміти, що контент підходить саме йому. Наприклад, школа вивчення іноземних мов для дорослих має чітко розуміти хто саме прийде до них на заняття. Від цього залежатиме прайс, стратегія і контент у соціальних мережах.

  2. Створюйте корисний контент. Пости, сторіс та рілс мають нести зрозумілу та корисну для клієнта інформацію. Наприклад, поради щодо вивчення мови, якщо це мовна школа або ж догляд за шкірою, якщо це салон краси.

  3. Пропонуйте виняткові знижки для підписників. Клієнту завжди приємно відчувати себе унікальним. Персональна знижка – ідеальний варіант мотивації до покупки.

  4. Діліться кухнею бізнесу. Завжди приємно розуміти як працює бізнес. Особливо, якщо це ніша салонів краси або ж мовних шкіл. Так, клієнти краще зрозуміють специфіку і більше довірятимуть компанії.

  5. Діліться історіями. Власний бренд, історії успіху співробітників, враження клієнтів. Усе це допоможе створити дружню атмосферу та лояльну аудиторію.

Сторінка салону краси в системі EasyWeek

Як ефективно прогріти аудиторію

Для того, щоб краще зрозуміти алгоритм роботи соціальних мереж, погляньмо на універсальну методику прогріву аудиторії.

Воронка продажу: що це і як це працює?

Воронка продажу – це стадії готовності клієнта до покупки продукту. Ось як це виглядає:

  1. Awareness (усвідомлення): клієнт поки не розуміє чого хоче, вагається. Уперше знайомиться з вами як з брендом.

  2. Consideration (вивчення): покупець уже краще розуміє чого хоче. Вивчає вашу компанію.

  3. Decision (рішення): клієнт зрозумів чого хоче, шукає де це купити. Порівнює вас та конкурентів.

  4. Purchase (покупка): завершена оплата продукту.

  5. Loyalty (довіра): клієнту сподобалось, хоче купити ще.

  6. Advocacy (адвокат бренду): людина радить вас друзям.

Маркетингові терміни часто вживаються англійською мовою, ми їх переклали для кращого розуміння, але суть одна. Ці кроки допоможуть зорієнтуватись як мислить людина при покупці та виборі товару. Від вас залежить наскільки вміло ви зможете поєднати розумні стратегії просування та знання про алгоритм людського мислення при покупці.

Спростити просування може CRM чи програма для бізнесу. Про це далі.

Продаж у соціальних мережах

CRM та маркетинг

CRM-система допоможе створити сприятливу атмосферу для клієнта без зайвих фінансових витрат для бізнесу. Важливо розуміти що саме може запропонувати CRM. Це сприятиме ефективному використанню системи без переплат.

Що пропонує CRM:

  • Онлайн-запис. Усі охочі зможуть записатись на прийом у режимі 24/7.

  • Аналітика. Джерела бронювань можна простежити, тобто легше оптимізувати.

  • Картка клієнта. Ви зможете легко створити картку з усією необхідною інформацією про клієнта. Звучить просто, а довіру підвищує в рази.

  • Сповіщення та email-маркетинг. За допомогою CRM, ви легко нагадаєте про себе приємною акцією або ж надішлете сповіщення з усією інформацією про бронювання.

  • Інтеграція з соц.мережами. Якісна програма має легко інтегруватись з соціальними мережами. Це дозволить оптимізувати запис. Можна додати кнопку для бронювання або ж посилання на запис.

Важливо вибрати хороше програмне забезпечення. Розгляньмо ефективну CRM на прикладі EasyWeek.

Програма онлайн-запису EasyWeek

EasyWeek створила унікальну комбінацію німецької якості та української ціни. Ми пропонуємо набагато більше ніж конкуренти, а просимо в рази менше. Це працює, адже клієнти вибирають кращий варіант для себе, а ми ростемо разом з ними.

Сьогодні сервіс налічує понад 20 000 клієнтів по всьому світі. Ми надаємо усі базові функції CRM-програми та багато додаткових опцій. Далі детальніше.

Чому EasyWeek:

  • онлайн-запис 24/7;

  • сайт для бізнесу;

  • віджет та посилання на бронювання;

  • бізнес-аналітика;

  • модуль фінансів;

  • 3 види сповіщень;

  • інтеграція з соціальними мережами;

  • QR-коди для онлайн-бронювання;

  • клієнтська база з можливістю швидкого пошуку;

  • зрозумілий сучасний інтерфейс;

  • швидка україномовна технічна підтримка, що добре знає ринок.

Про ці та інші корисні функції можна дізнатись більше у нашому блозі. Систему можна протестувати безкоштовно протягом 14 днів або ж скористатись тарифом для малого бізнесу з 1 користувачем та 1 локацією. Він надається безкоштовно на необмежений час.

#соцмережі

Чи будете ви рекомендувати це?

EasyWeek робить вашу роботу простіше!
Спробувати безкоштовно
Категорії
  1. EasyWeek
  2. > Бізнес
  3. Менеджмент
  4. Технології
  5. Комунікації
  6. Best practice
  7. Обладнання
  8. CRM для бізнесу
  9. Дизайн
  10. Маркетинг