Спекотна пора для бізнесу

Листопад-грудень – гаряча пора для будь-якої компанії. Щоб це підтвердити, достатньо перерахувати події цього періоду: Хелловін, Чорна п'ятниця, Кіберпонеділок, Новий Рік та підготовка до Різдва. Абсолютно всі прагнуть встигнути зробити максимум до Нового Року: привітати близьких, порадувати себе, провести корпоратив, сплатити сертифікати за цінами року, що минає.

Попри ажіотаж, що органічно зростає в ці дні, будь-якому бізнесу необхідно готуватися до передноворічного періоду. Причина – ваші конкуренти, які теж в курсі подій, що насуваються. Клієнтам завжди є з чого вибрати, тому важливо переконати їх прийти саме до вас. Тематичні розсилки з акційними пропозиціями – те, що допоможе вам утримати увагу користувачів та збільшити кількість замовлень.

Як отримати максимум від email-маркетингу? Як не стати джерелом спаму та не потрапити у відписки. Розповідаємо про спосіб організувати новорічну розсилку на прикладі функціоналу програми для бізнесу EasyWeek.

Це функція, яка дозволяє вашим клієнтам самостійно записатися на послуги через сайт чи соцмережі.

Так можна! Є кілька варіантів для безкоштовного створення сайту. Один із них – оформити передплату на CRM-програму EasyWeek. Ви отримуєте функціонал для автоматизації всіх процесів і сайт для компанії в подарунок.

Сегментація клієнтської бази

Диференціація лояльних та потенційних споживачів – необхідний крок у роботі з клієнтами. Саме ця частина є найважливішою для ефективної комунікації та для продажу продуктів та послуг.

Ваші гості дуже різні. Вони відрізняються за статтю, віком та характером. Хтось любить багато спілкуватися, інші цінують особисті межі. Деякі люблять індивідуальні уроки, інші віддають перевагу заняттям у групі. Залежно від виду бізнесу, ви самі знаєте, на які сегменти діляться ваші клієнти.

Чому це важливо?

Якщо готувати для кожної групи індивідуальну пропозицію, релевантну їх бажанням, відгук = кількість замовлень = виторг буде вищим.

Мета сегментації – максимально наблизитися до користувача та надіслати пропозицію, якій він точно буде радий.

Сегментувати користувачів допомагають програми з автоматизації бізнесу, наприклад сервіс EasyWeek має відмінний і вичерпний функціонал для роботи з клієнтською базою: атрибути, теги, сегменти, аналіз джерел записів та інші інструменти.

Ви можете вести картку клієнта і наповнювати її різними тегами, наприклад, #любить знижки, #доглядаєбороду, #любитьмайстер-класи, #купує косметику тощо.

Теги в картці клієнта EasyWeek

Форму онлайн-запису на вашому сайті можна наповнити потрібними атрибутами:

  • дата народження

  • стать

  • телефон

  • електронна пошта

У цьому випадку зазначені відомості автоматично потраплять до картки нового клієнта.

Конструктор форм у EasyWeek

Саме завдяки цим тегам та атрибутам можна будувати різні сценарії взаємодії з базою клієнтів.

Для підготовки розсилки вам достатньо визначити, якому сегменту аудиторії буде направлено офер. Наприклад, з бази вивантажується список клієнтів, які давно не відвідували ваш заклад: останній візит був понад 30 днів тому.

Таким клієнтам можна надіслати листа з нагадуванням про свої послуги або з розповіддю про новинки та акції.

Експорт звіту за сегментом клієнтської бази

Для дуже лояльних клієнтів, які витрачають у вас багато та регулярно, напередодні різдвяних канікул також варто зробити подарунок – знижку на їхні улюблені процедури! Для всіх жінок можна зробити знижку на манікюр, а чоловіків запросити на передноворічне СПА.

Продавати відразу все і всім докорінно неправильно. Це веде до зниження лояльності та втрати доходу. Навпаки, персоналізовані пропозиції – ключ до високої конверсії.

Сервіси автоматизованих розсилок

Отже, EasyWeek допоміг вивантажити потрібний список клієнтів. Що далі?

Наступний крок – вибір сервісу автоматизованих розсилок, куди можна завантажити готовий файл і налаштувати параметри відправлень. Вибирайте сервіси, які дозволяють надсилати офери клієнтам через SMS, email та Push. Список програм для підготовки розсилок великий, є з чого вибрати.

Можна розпочати з тестування відомих та перевірених сервісів:

  • MailChimp

  • UniSender

  • eSputnik

  • Sendinblue

  • ActiveCampaign

  • SendPulse

Промо-акція для клієнтів

Яку кількість розсилок потрібно готувати

Все залежить від мети вашого листа та від сегмента користувачів, на який він спрямований.

На "прогрів" холодної аудиторії завжди йде більше ресурсів, а конверсія на замовлення, зазвичай, значно нижча. Ось чому так важливо вміти працювати саме з лояльними клієнтами – радувати, плекати та балувати знижками.

Для підготовки розсилки напередодні Чорної п'ятниці та новорічних свят можна використовувати такий алгоритм:

1. Лист про акцію

Це прямий спосіб мотивувати користувача записатися на послугу. Акція може змінюватись в залежності від вибраного сегменту. Для потенційних клієнтів акційна знижка – можливість здійснити покупку та перейти до розряду активних. Для лояльної аудиторії лист про акцію – можливість згадати про вашу компанію у передноворічних клопотах. Плюс, лояльний клієнт завжди може розповісти про вашу послугу друзям.

2. Нагадування

Листи такого плану допомагають нагадати про закінчення терміну акції. Можливо, користувач хотів, але закрутився у справах. Делікатне нагадування дозволить повернути клієнта до покупки, поки він ще не зовсім охолонув.

3. Покинутий Кошик

Часто буває, що користувач переходить за посиланням із листа, оформлює замовлення, але не доводить справу до кінця. Можливо, щось його відволікло чи він раптово передумав. Іноді нагадування завершити замовлення може спрацювати, і ви знайдете нового клієнта.

Важливо залишатися тактовними й не бути настирливими. Якщо листи надходитимуть надто часто, користувач відпишеться від вас, і ви втратите цей зручний канал зв'язку.

Бажаємо хороших продажів напередодні Нового року! Якщо ви ще не автоматизували свій бізнес, підключайте EasyWeek. З нами набагато зручніше!

#розсилки

Чи будете ви рекомендувати це?

EasyWeek робить вашу роботу простіше!
Спробувати безкоштовно
Категорії
  1. EasyWeek
  2. > Бізнес
  3. Менеджмент
  4. Технології
  5. Комунікації
  6. Best practice
  7. Обладнання
  8. CRM для бізнесу
  9. Дизайн
  10. Маркетинг