Зміст

  1. Що таке Iнстаграм салону краси, і навіщо бізнесу потрібен Instagram

  2. Як підготувати, і вести інстаграм салону краси

  3. Живі пости та історії в Iнстаграмі салону краси

  4. Просування послуг салону краси за допомогою Instagram. Популярні хештеги

  5. Онлайн-запис як частина воронки продажів. Переваги запису онлайн

  6. Додаткові поради щодо ведення інстаграм акаунту перукарні

  7. Висновки

#1 Що таке Iнстаграм салону краси, і навіщо бізнесу потрібен Instagram

Інстаграм був створений як платформа для обміну візуальним контентом. Ця соціальна мережа – ідеальне місце для просування салону краси, адже клієнти такого бізнесу 100% візуали.

Основна цільова аудиторія салонів краси – дівчата та жінки, віком від 15 до 50 років. Локація тут значення не має, стать та вік однакові для всієї країни. Отже, ваша аудиторія полюбляє естетичні фото та відео, приємні та корисні доглядові процедури, і готова заплатити за них? Чому б не використати інстаграм і не вбити 2 зайців 1 пострілом. Так, ви просуватимете бізнес онлайн і ощасливите свою аудиторію, яка захоплюється красою та її висвітленням онлайн.

Це і я та базова причина, чому ледь не кожен бізнес, пов'язаний з індустрією краси має створити профіль у мережі інстаграм. Це знадобиться і вишуканому салону краси, і суворому барбершопу, і навіть економ-перукарні, що знаходиться у вас за рогом.

Конкуренція у ніші неймовірна. Саме тому просунутий інстаграм профіль забезпечить увагу клієнтури, приріст заробітку та позитивну репутацію. Для того, щоб привабити клієнтів, вам необхідно створити унікальну візуальну концепцію, наповнити профіль красивим та оригінальним контентом і вибудувати системи приваблення нових підписників. З цього і почнемо.

Вам знадобиться телефон з доступом в інтернет і трохи креативу. Потрібно завантажити додаток Instagram з Play Market або ж Apple Store і слідувати інструкціям по встановленню. Вони надаються самим сервісом під час створення акаунту. Якщо коротко, вас попросять ввести номер телефону або email, контактні дані та коротку інформацію про салон краси. Далі, можна заповнити профіль, додавши лінки на сайт салону, профілі керівництва та співробітників, додати фото- та відеоконтент.

Instagram сьогодні потрібен чи не кожному бізнесу. Він 100% необхідний салону краси, адже салони працюють з аудиторією, яка захоплюється візуальним контентом. Тобто, якщо ваш салон не має акаунту в Iнстаграм, існує велика ймовірність, що клієнт обере той салон, який веде яскравий та привабливий Iнстаграм-профіль.

SMM спеціаліст – це чудова інвестиція. Він швидко та ефективно наповнить ваш новий акаунт контентом, привабить клієнтуру та збільшить дохід в цілому. Якщо ж поки, ви не хочете або ж не можете найняти SMM, можна взяти цю роль на себе. Звичайно, результати можуть бути не такими блискучими, але вони будуть. І це 100% краще ніж бездіяльність. Почніть зі створення профілю, додайте декілька фото та відео, подумайте про ідеї для історій і пам'ятайте, що інстаграм має бути активним.

#2 Як підготувати, і вести інстаграм салону краси

Найперше варто подумати про концепцію вашого салону і його акаунту. Зазвичай, це тривалий процес, що складається з декількох етапів.

  • Перший етап. Створення профілю та наповнення його інформацією для подальшого використання у бізнес-цілях та залученню трафіку.

  • Другий етап. Робота над стратегією рекламних компаній, тестування гіпотез і створення основної лінії просування акаунту.

Що має бути в Iнстаграмі салону краси

  • Нік. Він має бути лаконічним та зсилатися на назву салону краси. Краще не використовувати забагато цифр та пробілів, адже часто це ознака фейкових акаунтів або ж просто копій відомих профілів.

  • Аватар. Тут можливі 2 варіанти. Якщо ваша стратегія базується на просуванні особистого бренду, радимо завантажити якісне професійне фото у якості основної світлини. Якщо ж ви дієте під брендом салону, варто подумати про розробку унікального логотипа, який би відбивав вашу місію та цінності.

    Пам'ятайте, що логотип має подобатися перш за все клієнтам. Проведіть опитування й оцініть привабливість вашого логотипу перед офіційним відкриттям.

  • Біо (шапка профілю). Біо – це 150 знаків між шапкою профілю і highlights. Важливо, подавати лише конкретну корисну клієнту інформацію і не писати задовгі пусті тексти.

  • Highlights або ж вічні історії. Це історії, які залишаються назавжди, або поки ви їх не видалите, у вашому акаунті. Дуже зручно скомпонувати невеличке меню для клієнта в історіях Iнстаграм. Наприклад, зазначити інформацію про команду та салон, послуги та косметику, ціни, кейси, відгуки та, звісно ж, контакти.

  • Дизайн стрічки. Для кращого розуміння акаунту, можна розробити шаблонні шрифти, які перегукуються з вашою вивіскою та візитівками. Можна розробити референси (приклади контенту), які б ви хотіли бачити у власному акаунті. Такі референси зручно надавати фотографу та блогерам, так виконати ТЗ буде простіше, а якість вашого контенту зросте.

  • Контент-план. Це план матеріалу, який ви збираєтесь публікувати в Iнстаграмі салону краси. Рекомендуємо створювати особистий, експертний та контент, що продає і використовувати його по черзі. Для ідеального результату, можна створити контент-план на 1-2 місяці.

У результаті ви отримаєте:

  • Візуальну концепцію блогу.

  • Чітку та унікальну пропозицію.

  • Контент-план.

Одразу ж після створення профілю, потрібно додати 9-12 постів та сторіс. Це можна зробити самотужки або ж найняти SMM.

Правильна відповідь – регулярно. Контент може бути різним, а от регулярність постів та сторіс – запорука успіху.

Хештеги можуть описувати послуги, локацію або ж особливу фішку вашого салону. Дуже легко знайти популярні хештеги – чим частіше хештег використовується, тим він популярніше. Дуже зручно, що інстаграм показує частоту використання тегів.

Найпоширенішою практикою просування вважається залучення блогерів. Для салону краси вибір блогерів дуже широкий, рекомендуємо починати співпрацю з невеличкими бьюті-блогерами, далі можна дозволити собі й зірок Iнстаграм.

#3 Живі пости та історії в Iнстаграмі салону краси

Трендом останніх років стали сторіс. Саме історії допомагають залучити найбільше аудиторії. Опитування показують, що 70% користувачів Iнстаграм віддають перевагу цьому виду контенту.

Сторіс для Iнстаграму салону краси можуть містити:

  1. Ситуаційний контент.

  2. Презентацію результатів роботи майстрів.

  3. Новинки продуктів та послуг.

  4. Огляд косметики для тіла та волосся.

  5. Відгуки задоволених клієнтів.

Пости та сторіс стають довшими та відкритішими. Користувачі люблять особистий контент. В моді чесність.

Аудиторія втомилась від штучності, ідеальних картинок і фотошопу. Усе частіше можемо побачити фото та відео невдач та проблем. Візуал став наближеним до реального життя.

Приклади постів та сторіс для салону краси

  • Пост-знайомство з майстрами та командою, історія створення бізнесу.

  • Корисні поради для підтримання краси.

  • Звичайний робочий день. Презентація послуг та зустрічі клієнтів.

  • Новини та тренди ніші.

  • Рекомендації партнерів: взаємореклама та колаборації з блогерами.

  • Цікаві статті про красу та догляд.

  • Краса в цифрах. Наприклад, кількість помади, яку жінка з'їдає за місяць, рік, 5 років.

  • Репортажі з профільних подій та тренінгів.

  • Інтерв'ю з майстрами.

  • Ритуал виконання процедур у салоні краси.

  • Опитування аудиторії.

  • Успіхи та досягнення майстрів: сертифікати, дипломи та інше.

  • Деталі. Кожна процедура має свої тонкощі, розкажіть про них.

  • Цікаві фішки майстрів, секрети, лайфхаки.

  • Порівняння результату клієнта “До/Після”.

  • ТОП-3 найкращих продуктів.

  • Новинки косметики та розбір їх складу.

  • Робочі плани.

  • Провокації та шок-контент. Потрібно бути дуже акуратною, аби не перегнути палку. Зазвичай, шок-контент збільшує охоплення.

  • Дискусії на гарячі та актуальні теми.

  • За та Проти різноманітних салонних послуг.

Важливо також проаналізувати конкурентів. Найпростіше перевірити сусідні салони через пошукові системи:

  • Google та суміжні сервіси.

  • Facebook та Instagram.

  • Локальний пошук.

Проаналізуйте найближчих конкурентів і подумайте чим ви вигідно відрізняєтесь. Обов'язково перевірте:

  • як оформлені акаунти;

  • чи вони мають 1 стиль;

  • куди направляють клієнта (особисті повідомлення, CRM, сайт);

  • наскільки профіль активний: коментарі, лайки, охоплення;

  • кількість підписників та статистика переглядів.

Ви можете надихатися конкурентами, але ніколи не дублюйте контент. Важливо, створювати оригінальні світлини та відео, а от натхнення почерпнути ніхто не забороняє.

Як тільки ви вивчили конкурентів та підготували профіль, можна запускати активне просування через блогерів та рекламу.

#4 Просування послуг салону краси за допомогою Instagram. Популярні хештеги

Реклама в Instagram буває платною й умовно безкоштовною. Платною називають таргетовану рекламу, участь в марафонах та співпрацю з блогерами.

Умовно безкоштовна реклама в інстаграм:

  • Взаємопіар. Тип реклами, коли салон та блогер постять схожі матеріали про одне одного. Так, ви фактично обмінюєтесь підписниками. Цей тип реклами ідеальний для сторіс та постів.

  • Хештеги. Використання ключових слів, які пов'язані з вашим салоном краси допоможе привабити користувачів через глобальний пошук. Так, ваші матеріали побачить не лише ваша аудиторія, але й користувачі, які шукають публікації за хештегами. Популярні хештеги змінюються ледь не щодня. Найпростіше використовувати загальні ключі, як от #салонкраси #краса #догляд. Також можна використовувати ключі, що стосуються безпосередньо сервісу, який ваш салон пропонує. Наприклад, #лазернаепіляція #весільниймакіяж #манікюр.

  • Бартер. Цей тип реклами передбачає взаємообмін між блогером та салоном. Так, наприклад, салон отримує безкоштовну рекламу в обмін на процедуру, яку блогер висвітлить у своєму акаунті.

  • E-mail розсилки. Зручно додавати клієнтів в 1 базу, щоб потім повідомляти про нові акції. процедури та інші приємності. Клієнти завжди задоволені, салон завжди при клієнтах. Вигода всім!

  • Нетворкінг. Ви також можете підписатися на схожі групи в Iнстаграм, коментувати та спілкуватися в коментарях з аудиторією великих брендів. Це хороший спосіб заробити перших підписників.

Застарілими методами вважаються маслайкінг та масфоловінг. ГІВи також не принесуть користі, адже потім більша частина аудиторії відпишеться, алгоритм розпізнає таку активність як підозрілу і поміщає акаунт у тіньовий бан.

#5 Онлайн-запис як частина воронки продажів. Переваги запису онлайн

Коли більша частина шляху вже пройдена: ви підготували акаунт для взаємодії з клієнтами, зрозуміли хто купуватиме товар, знайшли власну стратегію просування, варто подумати як привабити найпершого клієнта. А згодом, ще важливіше – налаштувати просту та ефективну воронку продажів.

Зазвичай, бізнес направляє клієнтів до приватних повідомлень, на власний сайт, у месенджер або ж наголошує на важливості телефонного замовлення. У випадку салону краси, простий та ефективний спосіб бронювання збільшує довіру та дохід. Саме тому програми для онлайн-запису процвітають саме у цій ніші.

Програма для салону краси називається CRM. З англійської мови абревіатура розшифровується як Customer Relationship Management – менеджмент стосунків з клієнтами.

Чому салону краси необхідна CRM?

  • Клієнт бачить усі послуги, сам вибирає дату, майстра та точний час.

  • Бізнес мінімізує ризик людської помилки. Тепер ваші клієнти не страждатимуть від помилки втомленого адміністратора чи забутого зошита з бронюваннями. Система рідко помиляється.

  • Нагадування про візит.

  • Можна створити клієнтську базу і розсилати спеціальні пропозиції та інформацію про нові послуги прямо клієнту.

  • Система розраховує матеріали й повідомляє, коли їх потрібно дозамовити.

  • Сервіс інтегрується з усіма соціальними мережами, з інстаграмом також.

  • Можна встановити посилання на бронювання прямо у шапку акаунта інстаграм. Це зручно як вам, так і клієнту.

Останнім важливим кроком вважається CRM. Цей сервіс оптимізує салон краси, збільшуючи його прибуток та клієнтуру.

#6 Додаткові поради щодо ведення інстаграм акаунту перукарні

  1. Додавати контент потрібно послідовно. Алгоритм Instagram цінує часті пости та якісний контент. Варто постити, коли вам є про що сказати, в ідеалі 2-3 рази на тиждень + сторіс щодня.

  2. Використання різних типів контенту (пости, сторіс, Reels, IGTV) збільшує лояльність алгоритму до акаунту.

  3. Відгуки клієнтів та рубрика "До/Після" формує позитивне ставлення до салону та гарно впливає на його репутацію.

  4. Співпрацювати з акаунтом зі схожою аудиторією – хороше рішення для збільшення охоплень та числа підписників.

  5. Легке і відкрите спілкування дозволяє здолати бар'єр між власником та підписником. Так, аудиторія вам довіряє, а ви її краще розумієте.

#7 Висновки

Створення та підтримання акаунту в мережі Instagram – виклик для багатьох. Це потребує часу, знань та навичок, ресурсів та кмітливості, але воно варте того. Саме Iнстаграм допомагає сформувати репутацію бренду. До того ж цей канал продажів навряд чи колись застаріє.

Популярність платформи підтверджується не лише новими користувачами, але й різноманітністю професій, які з'являються щодня. Так, копірайтери, SMM-спеціалісти, дизайнери, таргетологи, контент-менеджери та маркетологи завжди затребувані та на часі. Також щомісяця з'являються нові сервіси для відкладеного постингу та детальної аналітики.

Важко ігнорувати одну з найпопулярніших соцмереж 2022 року. Активний Instagram профіль + хороша CRM оптимізують ваш салон краси та збільшать прибутки. З 2 пунктом можемо допомогти.

#салон краси #барбершоп #просування салону краси #instagram

Чи будете ви рекомендувати це?

EasyWeek робить вашу роботу простіше!
Спробувати безкоштовно
Категорії
  1. EasyWeek
  2. > Бізнес
  3. Менеджмент
  4. Технології
  5. Комунікації
  6. Best practice
  7. Обладнання
  8. CRM для бізнесу
  9. Дизайн
  10. Маркетинг