Чому для ведення бізнесу необхідний акаунт в Instagram
Мета будь-якого бізнесмена – привабити клієнтів. Сьогодні, найкращим інструментом можна вважати онлайн маркетинг, а саме соціальні мережі. Однією з найпопулярніших соцмереж є Instagram. Для багатьох компаній ця мережа є і сайтом і власне профілем для інтерактиву з фоловерами.
Для приватних підприємців Instagram – чи не єдина соціальна мережа для роботи з клієнтами. Початківцю не вигідно інвестувати у власний сайт, а от профіль у мережі Instagram – рішення ідеальне. Адже це:
швидко;
просто;
безкоштовно або умовно безкоштовно (бартери);
надзвичайно ефективно.
Instagram – гарний інструмент для роботи з записами. Звичайно, якщо ви правильно використовуєте цю соцмережу.
Сфери послуг, яким необхідна сторінка в Instagram
Краса та догляд: салони краси, барбершопи, перукарні, Spa центри, масажні салони тощо.
Розваги: клуби віртуальної реальності, квести, квест-центри.
Медицина: діагностичні центри, лабораторії, медичні центри, стоматології.
Спорт: фітнес-клуби, студії йоги, танцювальні класи.
Навчання: мовні курси, різноманітні курси для дорослих та дітей.
Тварини: ветклініки, салони грумінгу.
Акаунт в Instagram привабить нових підписників. Корисні та естетичні пости та сторіс допоможуть привабити все більше клієнтів. Користувачі соцмережі зможуть поспілкуватися з командою та більше дізнатися про салон. Так, можна сформувати бажання відвідати салон краси. Онлайн-запис через Instagram – непогана можливість збільшити клієнтуру, сьогодні поговоримо про те, як правильно організувати онлайн-букінг просто і недорого.
Найголовніше – підійти до акаунту творчо та не кидати почате на півдорозі. Ваші пости та сторіс мають бути оригінальними та креативними. Постити краще постійно, пости – 2-3 рази на тиждень, сторіс – щодня.
Самостійно відкрити салон краси – складно, але реально. Вам знадобиться якісний бізнес-план, хороший бюджет та багато терпіння. Радимо, пошукати інвестора аби зекономити ресурс та почати планувати заздалегідь.
Автоматизувати бізнес допомагають різні CRM. Ці програми відрізняються функціями, розробниками та ціновою політикою. Основні характеристики програмного забезпечення для салону краси: онлайн-запис клієнтів, календар зустрічей, нарахування зарплати співробітникам.
Як підписники стають клієнтами
Профіль у соцмережі можна вважати повноцінною воронкою продажів, особливо, якщо ви його заповнили правильно. Так, випадковий підписник може стати вашим клієнтом, якщо налаштувати профіль Instagram відповідно. Це можливо завдяки грамотній CRM.
Можливо, користувач, який заглянув до вашого профілю не потребує саме ваших послуг, але зацікавити його можна. Цікавий контент, захопливі історії та гарні фото переконають записатися до салону. Протягом деякого часу підписник спостерігає за акаунтом, захоплюючись контентом усе більше та більше.
Наступний етап настає, коли підписнику раптом знадобилися ваші послуги. Наша підсвідомість порівнює декілька пропозицій ще до того як ми збираємося зробити вибір. Так, працює людська психіка. Виграє компанія, що пропонує кращі, доступніші послуги та залишається на слуху. Салон з активним Instagram автоматично привабливіший ніж заклад без профілю у соцмережах. Просто тому, що підписники уже заочно знайомі з вашим салоном, його командою та послугами.
Фінальний етап – запис на послугу. Це ключовий момент, коли клієнт усе ще може передумати, отже кожна секунда важлива. Олайн-запис зводить кількість відмов на останньому етапі до мінімуму, покращуючи статистику та збільшуючи дохід салону.
Телефонний дзвінок, повідомлення або ж переписка у соцмережах усе ще несуть ризик зриву запису. Просто тому, що це займає більше часу. Тобто людина може банально передумати. Сьогодні мало хто щасливий телефонній розмові вцілому, а записуватися телефоном – та ще задачка для багатьох. Часто дзвонити незручно. Наприклад, під час роботи або коли поруч спить дитина. Інший варіант – банальна економія ресурсів. Навіщо телефонувати, якщо можна просто та швидко забронювати послугу онлайн?
А що скажете про текстові повідомлення? З одного боку, вони працюють краще ніж телефонні дзвінки, але час на роздуми все ще залишається. Якщо клієнт має час, щоб передумати у 50% випадків він вирішить зекономити. Знову ж таки, так працює наша психіка. Інший варіант – клієнт може знайти салон, де запис працює швидше і записатися туди, от і все.
Онлайн-запис – ефективний безпрограшний варіант для будь-якого бізнесу. Вам достатньо розмістити посилання на віджет у будь-якій соцмережі або ж месенджері, а далі клієнт сам зможе обрати: послугу, дату та час і, звичайно, записатися до потрібного майстра. Дуже зручно та швидко!
Програма CRM для вашого бізнесу
Якою компанією ви б не керували, якісна автоматизація оптимізує вашу справу. Іншими словами, вам у будь-якому разі знадобиться CRM з функцією онлайн-запису та інтеграцією з соцмережею Instagram. Розкажемо про переваги такого програмного забезпечення на прикладі EasyWeek.
Запис клієнтів за допомогою EasyWeek
Календар записів у режимі реального часу.
Вебсайт для вашої компанії.
Управління базою клієнтів.
Email, push та SMS повідомлення.
Можливість встановити віджет онлайн-запису в Інстаграм, Google.Maps та інші програми й сервіси.
Розрахунок виплат працівникам.
Облік товарів та видаткових матеріалів.
Детальна статистика та аналітика усіх аспектів бізнесу.
EasyWeek пропонує декілька варіантів тарифів на ваш вибір. Так, можна обрати з PRO-тарифів або ж під'єднати безкоштовний тариф (доступний для 1 працівника). Він ідеально підійде приватним підприємцям.
Як налаштувати онлайн-запис в Instagram за допомогою EasyWeek
Після реєстрації салону краси у системі EasyWeek, від установки онлайн-запису вас відділяють 2 кроки:
Потрібно зайти у профіль салону краси в EasyWeek, обрати Інтеграції – Інстаграм та скопіювати посилання на онлайн-календар вашої компанії.
Переконатися, що ваш Instagram акаунт – бізнес-профіль та розмістити посилання у біо (шапці профілю).
Готово! Тепер будь-який підписник, якого зацікавила пропозиція, зможе швидко та просто записатися на послугу. Онлайн-запис працює 24/7, тобто навіть тоді, коли ви відпочиваєте. Це неймовірно зручно, як бізнесу, так і клієнтам. Після бронювання майстер та клієнт отримають підтвердження запису через SMS чи Push сповіщення. Календар автоматично закриє вибраний час для подальшого бронювання.
Онлайн-запис через Instagram – це дуже зручно! Тепер клієнт може самостійно записатися на послугу навіть пізно вночі.
Висновок
Для того, щоб підтримувати постійний потік клієнтів, професійних майстрів уже замало. Важливо зарекомендувати себе на ринку послуг. Так, вашому салону краси просто не обійтись без Instagram. Грамотно-оформлений профіль привабить багато нових клієнтів та змотивує лояльну аудиторію завітати знову.
Онлайн-запис через Instagram дозволить вам не втратити жодного клієнта і до того ж не відніме багато зусиль та бюджету. Реєструйтесь у системі EasyWeek безкоштовно та перевірте як працює сервіс. Будемо раді бачити вас у родині EasyWeek!