День знань як маркетингова подія
1 вересня – важливий день для учнів, вчителів та батьків. Кожен на святі знань хоче виглядати стильно, урочисто та доглянуто. Салон краси – чудовий помічник у цій справі.
Кінець літа – початок осені – це ледь не найприбутковіший період роботи салону краси. Усім терміново потрібно оновити стрижку, зробити манікюр чи педикюр, записатись на макіяж, укладку тощо. Ціль салону краси – не проґавити момент та нагадати лояльній аудиторії про свій салон краси перед святом.
СМС-повідомленням, електронним листом або ж особистим дзвінком. Поцікавтесь як у клієнта справи й обов'язково нагадайте, що майстри будуть раді бачити його у салоні.
Допоможе ефективна реклама: запустіть привабливі та цікаві пости в соціальних мережах, запропонуйте клієнтам персональні пропозиції.
Креативними та оригінальними ідеями й турботою про клієнта. Кожен відвідувач має почувати себе важливим та єдиним. Багато успішних салонних пропозицій створюються на основі персонального підходу.
14 ідей для приваблення клієнтів перед першим вересня
Будьте креативними – привабте відвідувачів оригінальними індивідуальними пропозиціями й дохід забезпечено! Ми зібрали декілька простих та ефективних варіантів приваблення клієнтури до салону краси перед 1 вересня.
Реклама
Середина серпня – чудова пора для запуску реклами у соціальних мережах, у блогерів, на популярних локальних сайтах, радіо та телебаченню. Варто нагадати аудиторії, що запис давно йде, але декілька вакантних місць ще залишились. Краще зайняти їх, не втрачаючи часу, й спокійно провести літо.
Надихніть клієнтів
Важливо не лише запустити якісну рекламу, але й надихнути клієнтів. Наприклад, додати до реклами фото робіт з минулого 1 вересня. Можливо, відвідувачі ще не зовсім розуміють, що їм потрібно. Так, визначитися буде простіше.
Акції та знижки
Запустіть вигідні програми та привабливі послуги. Можна не концентруватися на великих знижках, а от донести якість та користь від сеансу необхідно. Так, можна зробити акцент на повному перетворенні за 1 відвідування.
Обов'язково зверніть увагу на те, що пропозиція обмежена часом. Зауважте, що це акція до 1 вересня й скористатися нею можна лише у цей проміжок часу. Можна також створити сети. Так, об'єднайте найпопулярніші послуги й вуаля!
Наприклад, комплекс "старшокласниця" може містити підрівнювання кінчиків, укладку чи плетіння кіс та гігієнічний манікюр. Для мам та вчителів – освіжити стрижку, укладка, покриття гель-лаком тощо.
Розіграш послуг
Можна розіграти цікаві призи для учнів. Так, для дівчинки – це може бути плетіння кіс, а для хлопчика – стрижка. Конкурс ідеально підійде для соціальних мереж. Наприклад, переможця виберіть за лайками та репостами. Усім учасникам рекомендуємо подарувати невелику знижку. Таким чином ви просто та легко привабите більше аудиторії.
Багато мам мріють про фантазійні зачіски для доньок. Створити їх самій досить важко, а в салоні та ще й зі знижкою, чому б і ні. До того ж подія є.
Лотерея
Запропонуйте кожному клієнту взяти участь у безпрограшній лотереї. Бажано розповісти про неї заздалегідь та присвятити подію 1 вересню. Необов'язково купувати дорогі подарунки, часто послуга-подарунок чи приємна канцелярія гарно спрацює.
Кнопка швидкого запису
Використовуйте технології. Досить часто клієнти звертаються до декількох салонів одразу. Вони стараються підібрати ідеальний час та гарного майстра. Просто додайте до інтерфейсу вашого сайту кнопку швидкого бронювання. Так, клієнти зможуть швидко побачити вільні місця, обрати спеціаліста та забронювати послугу в 1 момент. Швидке бронювання особливо актуальне перед 1 вересня.
Налаштувати онлайн-бронювання до салону краси
Інформування про новий асортимент
Повідомте клієнтів про новинки вашого закладу. Наприклад, ви отримали нові шампуні та бальзами. Розкажіть про це! Бажано, щоб товари були якісні та ексклюзивні. Можна також додати знижку на новий асортимент усім мамам, школярам та вчителям. Просто та ефективно.
Розсилка
Напередодні Дня Знань доцільно нагадати про салон краси через СМС-розсилку. Не варто недооцінювати цей класичний спосіб. Багато клієнтів не підписані на вас у соціальних мережах або ж ще відпочивають. Нагадування через СМС – ідеально спрацює для такої "сплячої" аудиторії.
Це також хороша альтернатива онлайн рекламі. Вона спрацює на аудиторію старшого віку. Часто цей сегмент не використовує соціальні мережі або ж заходить туди рідко.
Бонусна система
Чому б не запровадити програму лояльності й не подвоїти бали до 1 вересня. Клієнтам точно сподобається така інвестиція в майбутнє. Адже бали можна буде використати пізніше.
Карти лояльності не змушують персонал працювати безкоштовно. Так чи інакше салон витрачає на приваблення клієнтів. Дешевше утримати постійну клієнтуру ніж привабити нову.
Пробні послуги
Запропонуйте клієнтам спробувати ваші послуги. Такі сеанси можна проводити за собівартістю. Наприклад, зранку, коли у салоні менше відвідувачів. Так, за тиждень до дня знань можна розмістити у соціальних мережах запрошення на такі послуги. Наприклад, як підготовку та репетицію до 1 вересня. Такі акції, перш за все, будують довіру. Мама та учениця будуть впевнені в салоні та майстрі і ймовірно звернуться до вас знову.
Рекламні оголошення
Це може здатися старомодним, але це працює. Замовте красиві банери та флаєри. Можливо ваші потенційні клієнти не знають, що салон знаходиться зовсім поруч. Так, ви повідомите усім учням, мамам та вчителям про послуги до 1 вересня. Певний відсоток цільової аудиторії точно зацікавиться.
Колаборації
Спробуйте створити колаборацію з салонами краси поблизу. Наприклад, коли салон забитий, можна направити клієнта до вільнішого партнера. Дуже важливо правильно налаштувати роботу салону. Ми говоримо про партнерство, а не конкуренцію.
Якщо вам вдасться налаштувати таке партнерство, з 1 вересня обидва салони зможуть вигідно збільшити продажі. Подібні акції гарно працюють з магазинами одягу, квітів, канцелярії тощо. Найголовніше для нас – взаємореклама.
Красивий куточок для фото
Створіть креативну фотозону в честь Дня Знань та обов'язково повідомте про це клієнтам у соціальних мережах та на вашому сайті. Якщо бюджет дозволяє найміть фотографа, можна початківця. Він подарує кожному клієнту декілька професійних світлин та збільшить прибуток салону.
Контекстна реклама
Пам'ятайте, що маркетинг салону краси – це нагадування про себе. Виходьте з тіні та не забувайте про контент. Кожен день матеріали мають змінюватися.
Розповідайте про роботу салону, показуйте "до та після", демонструйте модні зачіски, укладки чи манікюр. Розумний підхід точно спрацює.
Висновки
Ідеї для салону краси мають бути ефективними та креативними. Подумайте про потреби клієнтів перед 1 вересня. Визначтесь з цілями та перетворіть їх на реальність.
Пам'ятайте, що будь-яка реклама має доносити цінність послуги та радувати клієнта.
Окрім маркетингу, важливо організувати гарну роботу салону краси. Так, варто переконатись, що штат укомплектований, а бронювання доступне через мережу інтернет. Підготовка до інтенсивних святкових днів – база успішної роботи в майбутньому.
Протестувати програму онлайн-бронювання для салонів краси