Період знижок та розпродажів

У кожної компанії рано чи пізно виникає потреба додати знижку на послугу. Особливо це актуально напередодні новорічних свят. Перекреслені ціни на сайті привертають увагу клієнтів, спонукаючи оформити замовлення або записатися на послугу. Знижки дозволяють регулювати попит та збільшувати кількість замовлень у періоди спаду.

Акції та знижки – не гарантія замовлення послуги, а скоріше гарантовані декілька секунд уваги гостя. Радимо використовувати всі можливості для залучення клієнтів у період, коли вони хочуть витрачати: Чорна П'ятниця та напередодні Нового року.

Розповідаємо як налаштувати знижки на послуги на прикладі функціоналу програми для бізнесу EasyWeek.

Для початку, поділіть своїх клієнтів на сегменти та розробіть для кожної групи індивідуальну торгову пропозицію. Після цього вивантажте звіт по клієнтам і налаштуйте сервіс автоматизованих розсилок. Докладніше можна прочитати в блозі EasyWeek.

Раніше адміністратори повинні були особисто уточнювати гостей, як вони дізналися про компанію. З появою функції онлайн-запису, усі відомості можна отримувати автоматично через програму. Підключайте сервіс EasyWeek та додавайте будь-які можливі джерела: сайт, Instagram, Google Карти, партнерські посилання та інші. Коли клієнт запишеться, система автоматично розпізнає джерело.

Сайт можна отримати безкоштовно. Наприклад, зареєструвавшись в системі EasyWeek, ви отримаєте в подарунок персональну сторінку із функцією онлайн-запису, докладніше про це у блозі.

Як встановити знижку на послугу

Спеціальна ціна

Одна і та ж послуга у різні дні та періоди може коштувати по-різному. Тому у програмі EasyWeek є функція "спеціальна ціна". Для чого вона може бути корисною:

  • Встановити знижку на період Чорної п'ятниці чи Новорічних свят.

  • Додати знижку на непопулярні дні тижня, на кшталт понеділка або на порожні періоди дня, наприклад, ранкові години.

Налаштування спеціальної ціни

Щоб виділити знижку, виберіть відповідний пункт у налаштуваннях. У цьому випадку стара ціна буде перекреслена, а актуальна виділиться іншим кольором.

Акційні пакети: знижка на супутні послуги

Не лише напередодні свят, а й у будь-які дні серед клієнтів популярні так звані комбо-послуги, наприклад:

  • манікюр + педикюр, фарбування + стрижка – для салонів краси;

  • заняття у залі + консультація тренера – для центрів йоги та тренажерних залів;

  • УЗД+ консультація – для медичних центрів.

Як правило, пакет послуг завжди вигідніший, ніж замовлення кожної послуги окремо. Подібні акції зручно рекламувати у соціальних мережах, про них можна готувати розсилки, друкувати інформацію на листівках та плакатах.

Функціонал для крос-продажів

Програма EasyWeek дозволяє зафіксувати в налаштуваннях знижку на супутні послуги. Керуйте продажами та збільшуйте лояльність клієнтів за допомогою акційних пропозицій.

Промокоди та сертифікати на знижку

Незабаром в EasyWeek з'явиться новий функціонал: онлайн-оплата. Клієнти зможуть вносити передплату та активувати промокоди на знижку. Це ефективний інструмент для залучення гостей та утримання лояльної аудиторії.

Можливий кейс: загляньте у свою базу клієнтів, вивантажте тих, хто відвідував вас більше 30 днів і підготуйте для них розсилку з промокодом на знижку.

Обов'язково проаналізуйте підсумки розсилки, щоб з'ясувати, чи варто її повторювати надалі.

Знижки для клієнтів

Висновок

Знижки – корисний інструмент управління попитом. Ви можете знизити ціну для клієнта, який залишив скаргу, або навпаки для гостя, який регулярно радує своїми візитами. На честь свят можна встановити спеціальну ціну та повідомити про це за допомогою розсилки. А знижка на супутні послуги – відмінна можливість збільшити середній чек вашого закладу.

Сервіс онлайн-запису EasyWeek допоможе реалізувати задумане за будь-яких вихідних даних. Протестуйте програму безкоштовно, а з будь-яких питань, без вагань звертайтесь до чату підтримки.

#акції та знижки

Чи будете ви рекомендувати це?

EasyWeek робить вашу роботу простіше!
Спробувати безкоштовно
Категорії
  1. EasyWeek
  2. > Бізнес
  3. Менеджмент
  4. Технології
  5. Комунікації
  6. Best practice
  7. Обладнання
  8. CRM для бізнесу
  9. Дизайн
  10. Маркетинг