Ціни
Увійти
Як самостійно відкрити свій SPA-салон

Вступ

SPA-салон місце для релаксу та відпочинку. Це оздоровчий центр, де доглядають за тілом та обличчям, відновлюють емоційну стабільність та перезапускають захисні сили організму. Спа приємно відвідати самій, з подругами, коханою людиною чи родиною. Візит до спа-салону – чудовий подарунок на будь-яке свято.

Перед тим як відкрити SPA-салон бажано поринути у специфіку галузі. Тільки так ви дізнаєтесь усі нюанси та деталі. Перед відкриттям потрібно пройти конкретні кроки: знайти відповідну локацію, ліцензувати власний бізнес та найняти співробітників. Ми допоможемо розібратись в усіх тонкощах.

Для відкриття спа-салону знадобиться детальний бізнес-план, хороший бюджет та терпіння.

SPA середнього розміру коштуватиме близько $30 000. Інвестиції можна значно збільшити, якщо ви обираєте франшизу або ж мінімізувати коштом інвесторів. Для пошуку спонсорів знадобиться детальний бізнес-план SPA.

Місце грає роль, проте унікальне спа відвідають, фактично, будь-де. Так, ви можете відкрити стандартне SPA в спальному районі чи центрі міста або ж додати декілька оригінальних послуг та не надто перейматись локацією. Клієнти вас знайдуть.

Кроки для успішного запуску SPA-салону

Підготуйте бізнес-план спа-салону

Детально розпишіть ролі, завдання та цілі кожного учасника. Приділіть час фінансовим розрахункам: підрахуйте заплановані витрати та прибуток. Обов'язково включіть до переліку витрат суму за оренду приміщення та зарплату персоналу. Визначте цільову аудиторію та способи просування салону. Можна використати практичні поради з матеріалу "Бізнес-план салону краси".

Створіть власний бренд

Вибір назви для спа-салону – важливий крок на початку. Подумайте як ви будете представляти свій бізнес клієнту. Підберіть фірмові кольори, створіть логотип та шрифти. Так, ваш бізнес легко ідентифікують. Усі ці елементи будуть представлені на рекламних вивісках, візитках, брошурах, флаєрах і на сайті та в соціальних мережах. Інтер'єр салону – декор та меблі – усе повинно перегукуватись, створюючи один стиль.

Підберіть приміщення

Локація грає вирішальну роль. Портрет цільового клієнта допоможе відповісти на питання "Яку локацію обрати саме мені?". Місця для паркування та громадський транспорт поблизу вважаються одними з ознак гарного місця.

Моніторинг конкурентів

Складіть список сусідніх салонів краси. Вивчіть їх сайти та соціальні мережі. Перелік переваг та недоліків найближчих конкурентів допоможе розробити успішну маркетингову стратегію.

Визначтесь з послугами вашого SPA-салону

Міжнародна СПА-асоціація (ISPA) визначає бізнес як спа, якщо він надає принаймні 2 типи послуг з наступних категорій:

  • догляд за шкірою (макіяж включно),

  • масаж,

  • процедури для тіла (включаючи послуги салону та епіляцію).

Важливо також знайти фахівців, які стануть візитівкою вашого бренду. Крім того, необхідно підготуватись юридично та затвердити список послуг.

Якщо спа-салон надає косметологічні процедури, переконайтесь, що у вас є всі необхідні дозволи та ліцензії на медичну діяльність. Майстер повинен мати необхідну кваліфікацію.

Обладнання для SPA-салонів

Кількість та тип обладнання залежатиме від спа-салону та його послуг.

Великі SPA-центри надають наступні послуги:

  • басейн;

  • роздягальні з персональними шафками для гостей;

  • фітобари;

  • звукоізольовані кімнати для відпочинку після спа.

Найпоширеніше обладнання для SPA-салонів:

  • масажні столи / стільці;

  • пральні та сушильні машини для білизни;

  • сушки для рушників;

  • тумби для зберігання речей;

  • офісне обладнання: стійка реєстрації, стільці, комп'ютер та касовий апарат;

  • меблі для приймальні;

  • джакузі або інша гідротерапевтична ванна або душ;

  • підігрівачі воску;

  • лазерні установки;

  • устаткування для косметологічних процедур;

  • кавомашина, чайник, кулер із водою.

Витратні матеріали:

  • приладдя для душу (мило, шампунь, кондиціонери);

  • косметика для обличчя та тіла;

  • масла для масажу, свічки та ефірні олії;

  • брендована постільна білизна;

  • рушники;

  • халати, капці, комплекти одноразової білизни;

  • набори для обгортань;

  • камені для масажу;

  • ванни, чаші для процедур;

  • чай та частування для гостей.

Варто одразу визначитись яке обладнання необхідно купити одразу, а яке можна замовити трохи пізніше, коли бізнес приноситиме прибутки.

Важливі моменти при плануванні косметичного ремонту

  • Шафки

    Клієнти завжди турбуються про безпеку своїх речей. Під час процедури в SPA-салоні їх не має нічого непокоїти. Закупіть надійні шафки з кодом чи замком та розмістіть їх у полі зору адміністратора.

  • Звукоізоляція

    Інвестиція у звукоізоляцію стане прекрасною ідеєю. Нікому не сподобаються сторонні звуки під час процедури. Релакс потребує повної віддачі. Окрім звукоізоляції можна обладнати зали стереосистемами.

  • Освітлення та музика

    Знайдіть хвилинку та налаштуйте освітлення та музику у власному спа-салоні. Ці деталі допоможуть налаштуватись на спокійний розслабляючий лад.

Просування SPA-салону

Настав час розповісти новим клієнтам про ваш салон. Маркетинг – широкий термін з великою кількістю аспектів. Варто продумати відповідний вид реклами для вашого закладу. Тип можна визначити за портретом цільової аудиторії.

Також переконайтесь, що сайт зрозумілий, простий у використанні та має прямий лінк від головної сторінки до сторінки оплати. Він має гарно працювати та привабливо виглядати на всіх пристроях. Також потрібно потурбуватись про безпеку. Вона надзвичайно важлива як для вас, так і для клієнтів. Якщо доступна опція оплати карткою, це має бути надійно та безпечно.

Створіть акаунт спа-салону в мережі Instagram та інших соцмережах. Завжди орієнтуйтесь на потреби цільової аудиторії. Подумайте яку мережу полюбляють ваші клієнти, там і працюйте. Зазвичай, для сфери бьюті гарно працює Instagram.

Підготуйтесь до реалізації товарів та послуг

В SPA можна пропонувати:

  • засоби для догляду за волоссям та шкірою;

  • ароматичні олії та свічки;

  • трав'яний чай;

  • подарункові картки на відвідування салону;

  • абонементи на косметичні процедури.

Чому б не співпрацювати з постачальником косметики? Спільна акція перед відкриттям – це ще один варіант просування салону.

Онлайн-бронювання в SPA-салон

Клієнт завжди має бути на першому місці. Гості салонів краси полюбляють комфорт. Саме тому онлайн-бронювання вам просто необхідне. Перед запуском спа-салону забезпечте свій заклад цією потрібною функцією.

Посилання на віджет онлайн-бронювання можна розмістити на ваш сайт, у соцмережах чи поділитись у месенджерах. Ви також можете встановити табличку з QR-кодом, який приведе гостя прямісінько до сторінки запису на сеанс. Далі клієнт сам зможе обрати послугу, час та спеціаліста.

Посилання на онлайн-бронювання до салону краси – чудовий метод просування. Ним легко ділитись в месенджерах, чатах, додавати до повідомлень та email.

Вибір CRM для управління SPA

Планування графіку роботи персоналу та сеансів клієнтів, маркетинг, управління заробітною платою, звітність – власники малого бізнесу часто не бачать кінця-краю в управлінських та адміністративних питаннях. Тут на допомогу приходить CRM – програмне забезпечення для салонів краси.

Цей сервіс дозволяє автоматизувати майже всі робочі процеси, залишаючи співробітникам турботу про комфорт у закладі, а також індивідуальний підхід до клієнта.

Сторінка SPA-салону в системі EasyWeek

Які функції мають бути в програмному забезпеченні для SPA-салонів:

  • управління клієнтською базою;

  • облік продуктів та послуг SPA;

  • функція оплати послуг;

  • управління маркетинговою кампанією;

  • управління подіями;

  • складський облік;

  • управління персоналом: розрахунок заробітної плати, заохочення, штрафи, ведення профілю співробітника;

  • масові SMS, пов'язані зі знижками, бонусами;

  • індивідуальні розсилки.

Автоматизувати SPA допоможе EasyWeek CRM. Це проста у використанні програма з великим арсеналом потрібних функцій. Для початку роботи вам не знадобляться комп'ютерні навички. Таке рішення підійде для управління як невеличкою студією манікюру, так і мережею елітних SPA-салонів.

Висновки

Для того, щоб відкрити повноцінний спа-салон потрібен час, бюджет та зусилля. Вам неодмінно знадобиться детальний бізнес-план. Середні витрати на відкриття SPA коливаються у межах $30 000. Ви також можете відкрити бізнес за франшизою. Так, шансів на успіх більше, проте й початкові інвестиції будуть суттєвішими. Ця ідея не сподобається й тим, хто хоче відкрити оригінальний заклад. Франшиза – це відоме, але чуже ім'я.

Варто пам'ятати, що клієнти завжди звертають увагу на соціальні мережі SPA. Для ефективного просування варто вкластись у якісний контент та просування в соціальних мережах. Клієнтоорієнтований сайт та можливість забронювати послуги онлайн стануть додатковим мотиватором вибору саме вас серед різноманіття салонів.

Спробувати EasyWeek безкоштовно

14 днів безкоштовного повного доступу

Випробуйте всі можливості нашого продукту повністю, абсолютно безкоштовно та без обмежень. Оцініть функціонал, переваги та зручність EasyWeek.

Почати безкоштовно

Cлужбa підтримки

Виберіть месенджер, щоб зв'язатися зі службою підтримки EasyWeek

WhatsApp Telegram

Запитання? Напишіть нам!

Ми зараз онлайнSupport manager photoSupport manager photoSupport manager photoSupport manager photo
Як це працює