Ціни
Увійти
Відкрити свій фітнес-клуб

Вступ

Здоровий спосіб життя давно в тренді. Користувачі в соціальних мережах полюбляють демонструвати заняття спортом, корисні страви та красиве гнучке тіло. Регулярні заняття спортом попереджують зайву вагу, більшість хвороб та дарують чудовий настрій. Для багатьох людей цей фактор стає вирішальним для купівлі абонементу в спортзал чи фітнес-центр.

Ті ж самі причини спровокували бум відкриття спортзалів та фітнес-центрів протягом останніх 5 років. Якщо ви також задумались про відкриття власного фітнес-центру, наш матеріал допоможе краще зрозуміти специфіку закладу.

Сьогодні ми поговоримо про основні етапи відкриття тренажерного залу, підводні камені та варіанти збільшити дохід.

Відкрити повноцінний фітнес-клуб коштуватиме близько $50 000. Основна сума припадає на обладнання, оренду та ремонт. На початкових етапах можна зекономити. Так, немає нічого поганого в б/у обладнанні чи невеликому приміщенні. Головне – розрахувати усі нюанси та підійти до справи відповідально.

Відкрити невеликий фітнес-центр можна досить швидко та недорого. Планування бізнесу сходиться з основними кроками щодо відкриття салону краси, наприклад. Та й зрештою хороша основа будь-якого стартапу – бізнес-план з точними розрахунками. Саме цей документ вбереже вас від необдуманих витрат та втрат.

Спортивний бізнес завжди залишається в топі. Люди піклуються про власне тіло й готові платити за якісні послуги персонального тренера та професійне обладнання. Відрити власний спортзал – завжди прибутково. Звичайно, можна додатково оптимізувати витрати та заробити ще більше.

З чого почати відкриття тренажерного залу

Початківцю варто усвідомити, що власна справа – це ще важча робота ніж звичайне працевлаштування. Не варто розраховувати на швидкі прибутки та ідеальний старт. Конкуренція в ніші досить висока. Тому важливо детально спланувати бізнес, вивчити конкурентів та ринок. Будьте готовими, що окупиться ваш спортзал щонайшвидше за рік. В середньому цей період складає від 1 до 2 років. Унікальна пропозиція допоможе пришвидшити процес.

Існує декілька варіантів тренування, які популярні в тренажерних залах:

  • заняття в залі,

  • кардіотренування,

  • групові заняття (йога, танці, розтяжка),

  • бокс та інші види єдиноборств,

  • уроки з персональним тренером,

  • басейн.

Вам варто обрати напрямки згідно з бюджетом, планом та площею тренажерного залу. Кожен вид тренування потребує окремого працівника та площі для занять.

Порада: Якщо ви не маєте великих інвестицій, спершу варто закупити базові тренажери (гантелі, каримати та фітнес-резинки). Проаналізуйте попит і лише тоді докуповуйте потрібний інвентар.

Зверніть увагу на підбір персоналу. Працівники повинні мати досвід та професійну освіту. Тренер має чітко розуміти усі нюанси людської анатомії, адже фізичні навантаження – великий ризик для здоров'я. Потрібно грамотно їх планувати та виконувати лише під контролем фахівця. Базові знання з надання першої медичної допомоги – також мастхев.

Підготовка бізнес-плану фітнес-клубу

Бізнес-план фітнесу – важлива частина відкриття власної справи. Він систематизує інформацію по кожному етапу роботи.

Підготовчий етап відкриття фітнес-клубу містить відповіді до наступних питань:

  • Скільки коштів знадобиться для відкриття (оренда, зарплата, ремонт, обладнання, реклама, комунальні платежі)?

  • Хто цільова аудиторія вашого закладу?

  • Де ви плануєте відкрити фітнес?

  • Хто ваші конкуренти?

  • Які документи необхідні для старту?

  • Як правильно просувати фітнес-клуб?

Початкові фінансові вкладення залежать від типу фітнесу, площі та локації. Тренажерні зали популярні в усіх районах, тому переплачувати за локацію не доведеться. Фітнес-клуби в центрі міста та в бізнес-районах орієнтовані на заможних клієнтів. Вони, зазвичай, коштують дорожче.

Вартість абонементу також залежить від наявності басейну. Зона для плавання суттєво підвищить попит на послуги.

Якщо ви самі фітнес-інструктор, то вам потрібно ще 2 – 3 тренери. Для прийому та консультацій знадобиться адміністратор. Великі клуби можуть собі дозволити менеджера з продажів, службу клінінгу та лікаря. Деякі фітнес-центри облаштовують SPA-зони, масажні кабінети та солярії.

Порада: Не економте на обладнанні. Будь-який нещасний випадок знищить вашу репутацію ще й до кримінальної відповідальності можуть притягнути.

Не нехтуйте рекламою. Без належного просування ваш фітнес-клуб навряд чи стане успішним. Збільшити кількість клієнтів можна через соціальні мережі. Ми вже показували як вести соціальні мережі салону краси. Для спортивного клубу принцип залишається таким самим. Також дуже ефективним вважається запуск таргетованої реклами. А вести облік клієнтів та визначити цільову аудиторію допоможе CRM.

Приміщення спортивного залу

Для тренажерного залу потрібне просторе приміщення з системою кондиціонування. Площа залежатиме від кількості залів та їх обладнання, та площу менш як 100 км2 краще не розглядати. Обираючи зал, враховуйте наступні показники:

  • ресепшн та зона очікування,

  • жіноча та чоловіча роздягальні з шафками для зберігання,

  • санвузли,

  • зал з тренажерами,

  • зал для групових занять,

  • службові приміщення.

Документи для запуску тренажерного залу:

  • Наявність чинного ФОП чи ТОВ.

  • Договір на оренду приміщення.

  • Онлайн-каса.

  • Санітарно-епідеміологічний дозвіл.

NB! Для будь-яких медичних процедур, наприклад масажу, знадобиться медична ліцензія.

Як зробити бізнес прибутковим

Для того, щоб збільшити прибутки фітнес-клубу доведеться попрацювати. Необхідно стежити за попитом на послуги, аналізувати результати, розробляти та запускати нові маркетингові програми.

Та й не вся реклама дає очікувані результати. Можна збільшити її ефективність, використовуючи комплекс засобів для просування:

  • Пряма реклама в інтернеті та соціальних мережах.

  • Продаж абонементів зі знижками.

  • Сезонні акції.

  • Запуск накопичувальної чи бонусної програми.

Спершу, можна пропонувати клієнтам безкоштовні ввідні заняття та розбір харчування. Найпопулярнішим варіантом залишаються абонементи. Їх зручно продавати закладу та вигідно купувати клієнту. Для постійних клієнтів можна запустити акцію до дня народження, програму "приведи друга" або ж запропонувати знижку за репост у соціальних мережах.

Як додаткове джерело доходів можна використати спортивне харчування. Ви можете вигідно закупити продукцію у виробника та продавати в фітнес-залі. Гарно було б замовити вітрини та виставити товар у зоні ресепшн. Так, покупець точно знайдеться.

Продажу брендованої продукції також варіант. Спортивний мерч – чудовий варіант додаткового заробітку.

Чудовим рішенням стане відкриття закладу, де після занять можна випити кави, свіжовичавленого соку та перекусити здоровою їжею.

Додатковий дохід також принесуть індивідуальні заняття з інструктором. Початківці ще не розуміють систему тренування та потребують допомоги. Можна запропонувати безкоштовне заняття з тренером при покупці абонементу. Так, ви й клієнту приємне зробите й позитивну репутацію збережете.

Автоматизувати бізнес у сфері спорту стало ще простіше за допомогою CRM. Абревіатура розшифровується як управління стосунками з клієнтами. Це програмне забезпечення дозволяє не лише вибудувати чудові стосунки з клієнтами, але й впоратися з наступними завданнями:

  • облік заявок,

  • управління завданнями,

  • облік клієнтів,

  • інтеграція бізнесу з соціальними мережами,

  • управління фінансами.

CRM точно підійде для старту та розвитку тренажерного залу. Довірливі стосунки з клієнтами – запорука успіху, а CRM у цьому допоможе. За статистикою, CRM підвищує продажі на 15 – 25%.

Чи вигідно відкривати тренажерний зал

Підрахуймо скільки коштує відкрити фітнес-центр:

  • Ремонт приміщення – близько $5 000.

  • Оренда та комунальні платежі – від $1000.

  • Обладнання для тренажерного залу – від $5000.

  • Меблі в роздягальні кімнати та зону ресепшн – від $1500.

  • Стартові витрати на рекламу – $1000. Далі, близько $200 щомісячно.

  • Реєстрація ФОП чи ТОВ – близько $100.

  • Зарплата персоналу залежить від кількості співробітників та ставки.

Найвагоміший внесок – це обладнання. Для старту знадобиться:

  • кардіотренажери,

  • тягові конструкції,

  • лави для пресу,

  • турніки,

  • штанги,

  • гирі та гантелі,

  • обладнання для групового тренування (наколінники, рукавички, каримати, фітболи тощо).

Безкоштовний сайт для тренера від EasyWeek

Висновок

Відкрити тренажерний зал – цілком реально, проте без інвестицій не обійтись. Власник бізнесу має бути готовий до ретельного планування та можливих ризиків. Зрештою, це доля будь-якого стартапу.

До внутрішніх ризиків запуску тренажерного залу можна віднести: погана якість послуг, низька кваліфікація персоналу та безвідповідальність тренерів.

До зовнішніх ризиків відносять: постійний ріст конкуренції, можливе збільшення цін та ризики пандемії. Для того, щоб відкрити фітнес-клуб можна також купити готову франшизу. Оригінальну ідею ви, звичайно, не отримаєте, проте головної болі позбавитесь. Компанія-управитель допоможе з організаційними питаннями, а відоме ім'я привабить клієнтів.

Не забудьте й про розумне програмне забезпечення. Так, EasyWeek допоможе вибудувати гарні стосунки з клієнтами. Система пропонує безкоштовний сайт, продаж абонементів, опцію групових занять та багато інших корисних функцій.

Спробувати EasyWeek безкоштовно

14 днів безкоштовного повного доступу

Випробуйте всі можливості нашого продукту повністю, абсолютно безкоштовно та без обмежень. Оцініть функціонал, переваги та зручність EasyWeek.

Cлужбa підтримки

Виберіть месенджер, щоб зв'язатися зі службою підтримки EasyWeek

WhatsApp Telegram

Запитання? Напишіть нам!

Ми зараз онлайнSupport manager photoSupport manager photoSupport manager photoSupport manager photo
Як це працює