Вступ
Вирішили відкрити салон манікюру? Якщо ви вже підготували бізнес-план, визначились з дизайном приміщення, залишилось зовсім небагато – обрати назву для студії манікюру для того, щоб привабити ще більше відвідувачів.
Перед тим як потрапити до майстра, клієнт оцінює зовнішній вигляд закладу. Якщо назва на вивісці не вразила, скоріше за все гість пройде повз. Неймінг так само важливий як і вибір локації для манікюрного салону.
Запустити студію манікюру можна так само як і відкрити будь-який бізнес. Детальні кроки можна почитати тут.
Невеликий бізнес на 1 майстра можна відкрити до $5000.
Бажано, проте необов'язково. Важливо розуміти суть бізнесу та найняти професіоналів.
Ідеї створення красивої назви для манікюрної студії
Для бьюті-бізнесу, назва закладу – це не лише поєднання слів, але й можливість показати стиль, майстерність та якість сервісу.
Перед тим як створювати назву салону краси, варто звернути увагу на:
Опишіть ваш салон: які послуги він надає?
Перерахуйте ваші конкурентні переваги.
Подумайте, які емоції клієнт має отримати від прочитання назви вашого салону, а яких емоцій бути не повинно.
Хто ваша цільова аудиторія: стать, вік та фінансовий достаток.
Відповіді допоможуть обрати правильну назву вашого бренду.
Ось декілька принципів, за якими можна створити оригінальну назву для вашого салону. Вивчивши кожен з них, ви з легкістю вигадаєте назву студії манікюру.
Вивіска містить слово "манікюр"
"Манікюр" використовують як окреме слово та у поєднанні з іншими словами.
Наприклад, "Майстерня манікюру", "Енциклопедія манікюру" тощо.
Слова, що пов'язані з манікюром
Назва може містити слова "лак", "нігтики", "пальчики". Такі бренди асоціативно впливають на відвідувачів. Неважко зрозуміти які послуги надає студія "Нігтики" чи "Доглянуті ручки". Частенько власники називають компанію іноземними словами. Такі вивіски виглядають ефектно, а всім відомі слова не потребують перекладу.
Наприклад, "MyArtNails", "ProNails" або "Nails Place".
Образи, які асоціюються з діяльністю салону краси
Назва студії орієнтована на результат. Це емоції, які отримують прекрасні відвідувачки від процедури. Краса, мода, стайл, арт, нейл – будь-яка з цих назв у поєднанні з іншими лексемами стануть гарною основою для назви салону манікюру. Такі назви звучать однаково гарно українською та іноземними мовами.
Наприклад, "Красуня", "Артстудія манікюру", "Beautiful Women", "Магія краси", "Модниця", "Стиль" тощо.
Жіночі імена як бренд
Такий варіант швидко запам'ятовується та легко підхоплюється сарафанним радіо. Часто власниці бізнесу використовують власні імена або ж милозвучні імена доньок чи сестер. Імена як от "Тетяна", "Світлана", "Христина" тощо не втрачають популярності у назвах салонів манікюру. Рідкісні жіночі імена також приваблюють клієнтів: "Аделіна", "Ліана", "Розалія". Салон краси з унікальною назвою точно не сплутають з іншим.
Ефектні словосполучення
Можна використовувати назви рослин, міст, інших топонімів, солодощів, дорогоцінного каміння тощо. Бренд, що асоціюється з приємним символом, привабить публіку, яка полюбляє естетику. Для салону манікюру це досить важливо. Досить часто використовують слова іншомовного походження, але написані кирилицею. Людина згадає емоцію від прочитання вашої вивіски. Це працює як гарний маркетинговий інструмент. Головне, щоб асоціації були позитивні.
Наприклад, "Амазонка", "Багіра", "Верона", "Гранат", "Колібрі", "Париж", "Бонжур", "Салют", "Чародійка", "Магнолія" та інші варіанти.
Римування
Такі назви легко та просто запам'ятовуються.
Наприклад, "Лаки-маки", "Манікюр від кутюр" тощо.
Локація
Якщо ваш салон розташований на відомій вулиці, її назву можна використати. Таке ім'я не лише швидко запам'ятається, але й точно вкаже вашу геолокацію. Наприклад, "Салон манікюру на Хрещатику", "Манікюр на Майдані" тощо. Важливо продумати назву на випадок розширення бізнесу. Звісно, мережеві заклади так краще не називати.
Назви, що відповідають стилю приміщення
Салони манікюру популярно називати за напрямками дизайну приміщення. Так, лофт користується попитом.
Наприклад, "Beauty Loft", "Студія Лофт", "The Loft" тощо.
Ще один цікавий стиль – Прованс. Він також може подарувати вашому салону краси унікальну назву. Відповідні кольори та позиціювання допоможуть привабити клієнтів. Салон можна назвати "Provence", "Лаванда", "Гірська лаванда" тощо.
Для того, щоб обрати влучну назву для салону краси, дозвольте собі пофантазувати.
Запишіть на папері усі ваші ідеї.
Запитайте друзів, влаштуйте колективний брейншторм. Так, ви відкинете хибні назви й зупинитесь на слушних.
Не поспішайте з вибором. Передивіться ваші варіанти через декілька днів. Свіжий погляд допоможе обрати найкращу опцію.
Готову назву студії манікюру проговоріть та запишіть на диктофон. Вона має звучати гармонійно та подобатись вам і вашим колегам.
Манікюрні студії в інших країнах
Незалежно від країни, власники салонів манікюру стараються назвати свій салон краси оригінально. Погляньмо, які назви салонів краси популярні в США та Європі.
Назви салонів у США
Нью-Йорк радує та дивує в режимі 24/7: буремне нічне життя, територія шопінгу та краси. Професійні майстри манікюру зайняли місце в найпрестижніших куточках міста.
"Tenoverten" – студія природної краси нігтів. Тут використовують нетоксичні лаки, гелі та засоби для видалення покриття.
"Akiko Nails" – манікюрний салон в японському стилі. Майстри створюють унікальні візерунки на нігтях, це й стало родзинкою закладу.
"Paintbox" надає послуги манікюру та професійного нейл-арту.
Назви студій краси у Франції
Одні з найкращих студій манікюру знаходяться в столиці високої моди – Парижі. Французька мова дарує назвам витончену милозвучність. Інколи це все, що потрібно для успіху.
"Nail Suite" використовує тільки натуральні лаки. Основні компоненти яких виготовлені з бавовни, картоплі та кукурудзи.
В салоні краси "Evidence" ви не зустрінете стразів чи малюнків. Студія надає послуги мінімалістичного манікюру. Чим й стала популярною.
Студія манікюру "NailSPAris" пропонує поєднати корисне з приємним. Так, клієнт може насолодитись розслабляючим SPA разом з приємними косметичними процедурами.
Варіанти назв салонів у Швейцарії
Назва салону краси напряму асоціюється з його власником. Принаймні, швейцарці у цьому впевнені.
Центр "IL Nirvana SPA" поєднує догляд за руками зі SPA для всього тіла. Такому поєднанню букв та слів не потрібен перекладач.
Салон "Instituti Lady" турбується про красу та здоров'я ваших нігтів. Сервіс поєднує медичне обслуговування з роботою майстра манікюру.
Невдалі варіанти назв студії манікюру
Розгляньмо ситуації того як не варто називати студію манікюру та на що впливає хибна назва.
Екстравагантний бренд
Підбираючи оригінальну назву для студії манікюру, власники часто хочуть виділитись на фоні конкурентів. Інколи, це звучить аж занадто екстравагантно. Ну дуже вже незвична назва скоріше відлякає гостей ніж привабить. Наприклад, "Баба-Яга", "Хитра миша", "Талант та вдача", "Носоріг" тощо. Кожне з цих слів має яскравий посил, проте він не пов'язаний з манікюром.
Непродуманий логотип та вивіска
Добре, коли в місті відкривається манікюрна студія. Якщо вона одна, клієнти навряд чи каверзуватимуть щодо вивіски. Слово "манікюр" у назві стане для них ключовим. Але так, на жаль, стається дуже рідко. Відкриваючи новий салон манікюру, підприємці зустрічають конкурентів. Заявити про себе на початку роботи можна за допомогою яскравої вивіски.
Важливо не перестаратись. Слоган та логотип студії манікюри мають бути влучними та правдивими. Помітивши помилку, клієнт навряд чи довірить вам свої нігтики, особливо якщо конкурентів багато.
Ось декілька прикладів невдалих слоганів:
"Аура" – красива назва студії манікюру, але є одне але… Шрифт обраний неправильно. Перша літера схожа на "Д", це докорінно міняє позитивну назву.
Салон манікюру "Пила" на вивісці якого зображений чоловік з бензопилою. Лише глянувши на таку вивіску, хочеться сховати пальці рук.
Манікюрна студія "Ніжність". Рекламний банер доповнює слоган "У нас що не пальчик, то огірочок". Поруч фото чоловіка у байкерському вбранні, що готовий закусити корнішоном. Такий собі креатив вийшов.
Примітивні назви студії манікюру
Стараючись обрати мінімалістичний дизайн, власники студій манікюру часто обирають занадто прості назви. В результаті салон краси швидко губиться у різноманітті конкурентів.
Наприклад, "Ваш манікюр", "Студія нігтів", "Манікюр для вас".
Забуті чи невідомі слова
Мало хто здогадується значення застарілих слів. Якщо клієнт не розуміє назву, то й позитивної асоціації чекати не варто. Звідки ж їй взятись. Назви таких салонів не запам'ятовуються.
Наприклад, "Десниця", "Бечет”, "Денниця" тощо.
Беззвучні слова
Слова у яких поруч стоять 3 приголосні та декілька глухих або шиплячих важко та неприємно вимовляти. Враховуйте це, називаючи бренд.
Довгі багатослівні назви
Наш мозок працює так, що спершу ми бачимо картинку і текст. Якщо текст невеликий, його легко згадати потім. Якщо при першому скануванні назва "не зчитується", клієнту доводиться читати. Люди ліниві, ми не любимо зайву роботу. Тому не варто давати своєму салону довгу та нудну назву.
Міфологічні боги
Такі імена як Афродіта, Бастет, Венера асоціюються з неземною красою та грацією. Проте ідея застаріла. Такі вивіски не приваблюють клієнтів. Вони вже звикли до Афродіт за рогом.
Завищена самооцінка
Якщо ви орієнтуєтесь на клієнтів з середнім доходом, не варто використовувати слова по типу "люкс", "лакшері", "еліта". Ви привабите не того клієнта, а задовольнити людину, яка розраховує на процедуру класу люкс – ще та радість.
Встановити онлайн-запис до салону манікюру
Роль назви студії манікюру в просуванні
Вдало вибрана назва не лише красується на вивісці, але й стає маркетинговим помічником. Для того, щоб назва працювала на вас, треба дотримуватись певних правил:
Своєчасність
Навіть якщо ви полюбляєте старовину, далеко не факт, що клієнти її оцінять. Краще віддати перевагу сучасним назвам.
Простота та легкість
Проста та красива назва надовго залишиться в пам'яті, та й подругам розповісти про такий салон буде легше.
Приємні назви іноземними мовами
Якщо ви плануєте використати слово іншомовного походження, вибирайте звучний варіант. Мало хто перекладатиме та записуватиме незрозуміле слово. Складні назви не потрапляють до рекомендацій та проходять повз клієнта.
Гарні назви для салону манікюру
Креативну назву для студії манікюру можна вибрати у процесі мозкового штурму. Його добре влаштовувати разом з командою. Будьте готові, що для вибору влучної назви знадобиться час.
Важливі етапи вибору:
Вам не подобається жоден варіант.
Ви не генеруєте жодних ідей протягом декількох днів.
Як результат, на фоні виконаної роботи та свіжої голови, приходять геніальні ідеї.
Приклади ефектних назв салону манікюру "BarNail Studio", "iLAK", "4hands", "ЛакМода", "Пиlки", "Clips tips", "Манікюрка", "Монро", "Nail-студія Зефір", "Schitochki", "Prosto Beauty", "Barby Shop".
Цікаву назву можна замовити у фрілансера. Вартість такої послуги індивідуальна, але немає гарантії, що назва вам сподобається.
Як безкоштовно створити сайт для студії манікюру
Висновок
Красива назва студії манікюру грає важливу роль для розвитку бізнесу. На перший погляд, проста задача може розтягнутись на декілька днів чи й тижнів. Не варто поспішати. Згадайте, відомий вираз про корабель та його назву.
Назва важлива, проте вона працює лише в дуеті з якістю. Для того, щоб ваш салон вистрелив, варто подумати про майстрів своєї справи та якісне програмне забезпечення. Саме CRM допоможе організувати комфортне онлайн-бронювання та налагодити бездоганну взаємодію з клієнтами.