Як відкрити студію манікюру

9 простих кроків до відкриття власного манікюрного бізнесу в Україні.

Вступ

Гарні доглянуті руки позитивно характеризують людину, сприяючи спілкуванню з оточуючими. Проте красу рук часто важко підтримувати самостійно. Шалений ритм життя не залишає часу на домашній догляд. Саме тому манікюрні салони надзвичайно популярні. Професійно зроблений манікюр радуватиме його власницю довше ніж будь-які домашні варіанти.

Основні процедури, які надають салони краси:

  • манікюр,

  • педикюр,

  • парафінотерапія,

  • укріплення нігтів + лікування,

  • нарощування,

  • покриття гель-лаком.

Клієнти відвідують салон манікюру періодично або ж перед особливою подією. Ми систематизували інструкції по запуску манікюрного салону без зусиль. Цей матеріал буде корисний початківцям та досвідченим підприємцям, які хотіли б розширити межу власних можливостей.

Невеликий бізнес можна відкрити до 50 000 грн. Салон на 6+ майстрів коштуватиме від 150 000 грн. Локація та наявність франшизи також впливають на кінцеву вартість.

Студія манікюру завжди має попит. Це бізнес, який швидко окупить себе й принесе прибутки. Найголовніше завоювати довіру клієнтів. Салон манікюру не любить одноразових продажів, а от вірна аудиторія допоможе рости.

Франшиза коштуватиме від 200 000 грн. На вартість впливає бренд та рівень допомоги компанії-управителя.

Чому манікюрний бізнес має попит

Манікюрний салон – окремий, вузькоспрямований вид салону краси. Головна особливість такого закладу – акцент на послуги манікюру та педикюру у зручні для клієнтів години. Зазвичай, такі салони працюють з 9.00 до 23.00. Завдяки такому гнучкому графіку клієнт завжди зможе записатися на бажану послугу.

Сучасні салони манікюру пропонують опцію онлайн-бронювання послуги. Це зручно як для клієнта, так і для адміністратора.

Для порівняння, у звичайному салоні краси, зазвичай, працює 1 майстер манікюру, до якого неможливо записатись. Манікюр роблять раз або 2 на місяць, а педикюр – 1 раз на місяць. Спеціалізований салон манікюру легко та просто задовольнить потреби клієнта.

Інструкція з відкриття салону манікюру: Фінансова частина

Чітка стратегія важлива для успіху будь-якого бізнесу. Для того, щоб відкрити власний салон краси важливо дотримуватися наступних тезисів:

  1. Підготувати детальний бізнес-план салону краси.

  2. Розрахувати власний бюджет чи знайти інвестора.

  3. Вивчити юридичні тонкощі та санітарні норми.

  4. Обрати влучну назву для студії манікюру.

  5. Визначитись з локацією, створити портрет ЦА.

  6. Створити стратегію просування салону краси.

  7. Обрати CRM для зручного бізнес-управління.

  8. Якісно обслуговувати клієнтів, дотримуючись етики спілкування.

  9. Мотивувати колектив для підтримання здорової атмосфери в салоні манікюру.

Вартість відкриття салону манікюру

Найпростішим варіантом буде купівля франшизи манікюрного салону. Залежно від бренду, площа та локації, франшиза манікюрного салону коштуватиме від 200 000 до 750 000 грн.

З франшизою про ваш бізнес потурбується компанія-управитель:

  • знайде потрібне приміщення;

  • підготує бізнес-план;

  • підстрахує юридично;

  • допоможе з рекламою та просуванням.

Це безпечний, проте коштовний варіант відкриття салону краси.

Ті хто планує відкрити унікальний салон манікюру, мають пройти кожен крок з відкриття самостійно. Відкрити простенький салон манікюру можна і до 50 000 грн. Так, якщо ви працюватимете самостійно, витрати будуть мінімальні. Але й прибуток не буде значним. Відкрити салон манікюру більшого розміру можна за 100 000 – 200 000 грн.

Безкоштовний сайт для студії манікюру

Основні статті витрат манікюрного салону

  • Оренда приміщення. Розмір напряму залежить від локації та площі. Середній варіант близько 500 грн за 1 квадратний метр. Для відкриття невеликого салону манікюру достатньо 30 – 40 метрів квадратних.

  • Косметичний ремонт + (за бажанням) дизайнерське оздоблення. 20 000 – 50 000 грн.

  • Меблі для роботи, в зону очікування та на ресепшн. Одне крісло для педикюру коштує близько 3 000 грн., а місце майстра манікюру можна обладнати до 1000 грн. За необхідності, завжди, можна зекономити. Наприклад підібрати якісні товари секонд-хенд.

  • Інструменти та витратні матеріали. На декілька місяців роботи вам знадобиться матеріалів на суму 5 000 – 10 000 грн.

  • Реклама та просування нового салону краси коштуватиме від 10 000 грн.

  • Адміністративні витрати обійдуться в 3 000 – 5 000 грн.

Поточні витрати салону манікюру

  • Заробітна плата співробітникам

  • Податки

  • Оренда + комунальні платежі

  • Прибирання та технічне обслуговування приміщень

  • Витратні матеріали

  • Таргетована реклама в соціальних мережах та пошукових службах

Послуги студії манікюру. Вартість манікюру та педикюру

Середня вартість послуг в Україні приблизно однакова:

  • гігієнічний манікюр – 100 грн.

  • манікюр з покриттям гель-лаком – 400 грн.

  • гігієнічний педикюр – від 200 грн.

  • педикюр з покриттям гель-лаком – від 500 грн.

  • зняття гель-лаку – 50 грн.

  • Нарощування нігтів – від 50 грн за 1 ніготь.

Процедури можна доповнити масажем рук та парафінотерапією.

Багато студій манікюру надають приємні знижки на комплекс манікюр + педикюр.

Який прибуток може отримати салон манікюру?

За місяць, заклад може заробляти від 50 000 і до нескінченності. Рентабельність салону манікюру залежить від його популярності. Середній термін повернення початкового вкладу складає 4 – 12 місяців. Це залежить від початкових інвестицій.

Якщо площа приміщення дозволяє, можна розширити спектр послуг. Наприклад, додати послуги броу-бару чи солярію. Якщо ідея стане успішною, можна розширитись з 1 салону краси до мережі.

Обладнання для манікюру та педикюру

Які інструменти потрібні для запуску студії манікюру:

  • Спеціальні крісла для педикюру.

  • Стіл для манікюру з вентилятором.

  • Стільці для клієнтів та майстра.

  • LED-лампи для сушіння покриття.

  • Парафіноплав, парафін.

  • Ванночки для манікюру та педикюру.

  • Машина для апаратного манікюру з насадками.

  • Дрібні інструменти для обробки нігтьової пластини та кутикули: пилки, ножиці, кусачки тощо.

  • Валики під руки.

  • Стерилізатори.

  • Рукавички, рушники, серветки.

  • Роздільники для педикюру, одноразові тапочки.

  • Набір різних лаків, стрази, намистини, фольга, пензлики для дизайнерського покриття.

  • Засоби для зняття лаку, креми для рук та ніг, олія для кутикули.

  • Дезінфікуючі та кровоспинні засоби на випадок порізів.

Як привабити клієнтів до студії манікюру

90% аудиторії студії нігтьового сервісу складають жінки різного віку. Інші 10% – чоловіки, які дбають про власну зовнішність. Плануючи салон манікюру варто пам'ятати й про чоловічу аудиторію. З часом відсоток чоловіків у салоні манікюру лише зростатиме.

Вибір назви для салону манікюру

Вдала назва салону краси – важливий фактор успіху. Це елемент бренду, який працюватиме за чи проти вас.

Назва фігуруватиме в:

Назва має бути оригінальною та характеризувати саме ваш салон манікюру.

Успіх – це сформувати унікальну візуальну та аудіальну комбінацію, щоб запам'ятатися клієнту за одне відвідування.

Методи просування студії манікюру

Оскільки салони манікюру обслуговують місцевий ринок, зусилля мають бути сконцентровані на місцевій аудиторії. Існує багато способів привабити клієнтів до салону краси.

Послуги зі знижкою – один з ефективних способів збільшення клієнтопотоку на початковому етапі. Проте без якісного сервісу така акція може привабити одноразових клієнтів. Розумним варіантом вважається створення програми лояльності. Так, ви й знижками гостей порадуєте й собі прибуток збільшите. Розгляньте варіант накопичувальних карток чи бонусів за відвідування.

Бізнес манікюрного салону часто розвивається через сарафанне радіо. Саме тому варто надавати лише якісний сервіс. Помилки будуть на слуху. Відгуки важливі. Вони мають бути чесними та інформативними. Чому б не змотивувати клієнтів на написання відгуків приємними подарунками?

Окремо варто звернути увагу на просування салону манікюру в мережі Інстаграм. Більша частина вашої аудиторії полюбляє цю соціальну мережу, тому акценти варто розставити правильно.

Що салону манікюру публікувати в Instagram:

  • Фото доглянутих нігтів клієнтів.

  • Дизайнерське покриття нігтів.

  • Майстер-класи з догляду за шкірою рук.

  • Огляди гель-лаків.

  • Задоволених клієнтів у красиво оформленій фотозоні.

Сайт та соцмережі манікюрного салону

Найчастіше манікюрні студії представлені в Instagram. Такий варіант оптимальний, але й інші соціальні мережі відкидати не варто.

Персональний сайт стане чудовою інвестицією, а з CRM створити його можна безкоштовно. Сайт та акаунт в мережі Instagram, і ви готові приймати гостей.

Санітарні вимоги для відкриття салону краси

Для того, щоб відкрити салон манікюру, варто ознайомитися з сучасними вимогами санепідемстанції. Документ легко знайти онлайн.

Основні санітарні вимоги:

  • Каналізація та раковина для миття рук – базова необхідність.

  • Зверніть увагу на освітлення: загальне та точкове.

  • Не можна одночасно проводити манікюр та педикюр. Послуги можна надавати послідовно або у 4 руки. При цьому інструменти потрібно обробити після закінчення кожного етапу.

  • Обладнання для педикюру має піддаватись миттю, включаючи подушку для ніг. Її краще обирати з миючою поверхнею.

  • Ознайомтесь з порядком стерилізації інструментів та закупіть необхідну кількість приладдя.

Сторінка студії манікюру в системі EasyWeek

Персонал манікюрного салону

Власнику салону краси не обов'язково бути майстром манікюру. Важливо розібратись як цей бізнес працює.

Перед відкриттям варто сформувати штат. Як правило, персонал працює на відсоток від продажу. Оптимальний варіант – 50% від вартості послуги.

Салон манікюру, що працює з 9 до 23.00 потребує 6 майстрів манікюру, адміністратора та клінінг сервіс. На перший час адміністратором може бути власник салону, а прибирання можна розділити між майстрами манікюру.

Цінності закладу варто визначити з першого дня роботи. Проінструктуйте персонал щодо методики роботи з клієнтами та спілкування в салоні. Дотримання внутрішнього розпорядку роботи також надзвичайно важливе.

Мотивація персоналу – гарантія успіху вашого бізнесу.

Висновок + короткий чек-лист з відкриття салону манікюру

Власний салон манікюру – вдала ніша для інвестицій. Більшість жінок полюбляє послуги манікюру та педикюру. Чому б на цьому не заробити?

Для того, щоб відкрити студію манікюру не потрібно великих інвестицій. Уже через півроку ви зможете повернути стартові інвестиції та гідно заробляти.

Як відкрити салон краси за 9 кроків:

  1. Підготуйте бізнес-план з розрахунками витрат та доходів.

  2. Знайдіть майданчик під салон манікюру та укладіть договір.

  3. Оформіть діяльність юридично.

  4. Зробіть ремонт та закупіть обладнання.

  5. Знайдіть персонал.

  6. Оберіть надійну CRM.

  7. Зареєструйте салон в соціальних мережах.

  8. Інвестуйте в рекламу та просування.

  9. Вітайте перших клієнтів.

Після відкривання не забудьте встановити у своєму салоні онлайн-запис. Для цього безкоштовно протестуйте програму EasyWeek.

#манікюрний салон #манікюр

Чи будете ви рекомендувати це?

EasyWeek робить вашу роботу простіше!
Спробувати безкоштовно
Категорії
  1. EasyWeek
  2. > Бізнес
  3. Менеджмент
  4. Технології
  5. Комунікації
  6. Best practice
  7. Обладнання
  8. CRM для бізнесу
  9. Дизайн
  10. Маркетинг