Що таке VR?

VR або ж віртуальна реальність уже давно стала частиною звичного життя багатьох. Так, фільми в 3D-окулярах, комп’ютерні ігри з ефектом симуляції, концертні шоу, доповнені графікою не втрачають популярності. Віртуальна реальність створила цілу екосистему з багатьма додатками, більшість з яких має прекрасний бізнес-потенціал.

Останнім часом в Україні відкрилося багато VR-клубів. Арени віртуальної реальності також не відстають. VR-ігри досить популярна розвага, особливо враховуючи коронавірусні обмеження. Так, ви зможете уникнути небажаних соціальних контактів та гарно розважитись.

Сьогодні, поговоримо про нюанси відкриття VR-клубу та інших бізнесів у сфері віртуальної реальності.

Середня вартість гри у віртуальній реальності складає 80-125 грн. Це приблизна ціна 30 хвилин гри у VR. Зазвичай, віртуальні ігри тривають від 15 до 60 хвилин.

Клуб, центр чи арена віртуальної реальності – це місце де охочі можуть насолодитися VR іграми. Типове VR-обладнання включає VR-шолом, VR-окуляри та інші знаряддя

Клуби віртуальної реальності – хороший варіант відпочинку для компаній та персонального дозвілля.

Якщо коротко, основні кроки виглядають так:

  • Підготовка: створіть бізнес-план;

  • Обладнайте майданчик;

  • Інвестуйте в просування та в роботу з клієнтами.

Протестувати безкоштовно програму для онлайн-запису клієнтів EasyWeek

Бізнес-потенціал віртуальної реальності

Величезний плюс віртуальної реальності – вміле поєднання вигаданих та реальних світів. Віртуальна реальність допомагає поринути в атмосферу живої комп'ютерної гри. Гравець відчуває запахи, чує звуки, бачить та самостійно рухається. Усі відчуття – результат гарно створеної симуляції.

Наприклад, запаливши вогонь у світі VR, ви відчуєте тепло полум'я і в реальному світі. Віртуальна реальність відкриває багато переваг та можливостей для бізнесу:

  • Можна створювати різноманітні середовища. Наприклад, квести віртуальної реальності та поєдинки.

  • Віртуальну реальність можна використовувати для науки. Так, для створення тривимірного зображення людського серця, яке дозволить дослідникам та лікарям точно зрозуміти як працює цей орган.

  • Навіть офісні конференції сьогодні проводять у віртуальній реальності. Так вони стають ще ефективнішими. Розваги у сфері віртуальної реальності - VR-ігри та атракціони - новий спосіб безпечних розваг. Це означає, що VR має чудові перспективи.

Згідно з прогнозами популярність віртуальної реальності лише зростатиме. Це чудова ніша для старту!

Цільова аудиторія ігрових клубів VR

Понад 80% аудиторії клубів віртуальної реальності це чоловіки віком від 17 до 35 років. Серед них:

  • школярі;

  • студенти;

  • ігромани;

  • працівники сфери IT;

  • люди, які захоплюються комп'ютерними технологіями.

Закохані та подружні пари також часто обирають віртуальну реальність як цікаве дозвілля. Часто сертифікати на VR-послуги дарують на день народження, весілля та без приводу.

Особлива група клієнтів сегменту B2B – компанії, які зацікавлені в створення командного духу серед працівників. VR атракції популярні для планування корпоративів та тімбілдингу.

2 основні типи VR-бізнесу

Є декілька варіантів класифікації віртуальної реальності. Основні:

  • VR для розваг "під ключ". Мається на увазі оренда приміщень, обладнання їх VR-устаткуванням. Такий бізнес має невеликий штат співробітників та зручну CRM для онлайн-бронювання. Зазвичай, це VR-кімнати, ігрові аркади у VR, майданчики для проведення ігор у віртуальній реальності.

  • Постачальник продуктів та послуг для клубів віртуальної реальності. Наприклад, творець VR-контенту чи компанія, що займається ремонтом VR-обладнання.

Розгляньмо, бізнес віртуальної реальності у контексті розваг.

Запуск бізнесу віртуальної реальності

Запуск клубу віртуальної реальності дуже схожий на старт будь-якого іншого бізнесу. Для цього потрібно:

  • Підготувати бізнес-план;

  • Спланувати бюджет та знайти фінансування;

  • Орендувати та обладнати приміщення;

  • Заявити про компанію онлайн;

  • Почати приймати клієнтів.

Витрати на створення та утримання VR-бізнесу

  • Витрати перед відкриттям;

  • Покупка чи оренда приміщення;

  • Витрати на реєстрацію ФОП чи ТОВ;

  • Ремонт;

  • Встановлення системи безпеки, враховуючи протипожежну систему;

  • Придбання бізнес-активів: обладнання та ігрового контенту;

  • Створення сайту та під'єднання CRM-системи.

Щомісячні витрати:

  • Орендна плата;

  • Комунальні послуги;

  • Виплата зарплати співробітникам;

  • Ремонт та обслуговування техніки;

  • Маркетинг та реклама.

Клуб віртуальної реальності не потребує окремого сайту. На нього не варто витрачатись. Краще обрати CRM-систему з опцією лендінгу та віджетом. За допомогою CRM, ви зможете управляти клієнтською базою, керувати виплатою заробітної плати та робити різні розсилки.

Скільки коштує відкрити VR-клуб

Клуб віртуальної реальності можна відкрити за франшизою відомого бренду. Мінімальний об'єм інвестицій – 150 000 грн. Кінцеву суму назвати складно. За бажання, можна відкрити VR-клуб і за декілька мільйонів. Повернення інвестицій також відрізняється. Зазвичай, мінімальний варіант – 6 місяців.

Відкрити VR-клуб можна і самостійно. Так, основні витрати припадуть на оренду та VR-обладнання.

VR-обладнання

Для того, щоб гідно виділятися серед конкурентів та отримувати прибуток треба вкластися в обладнання. Для створення висококласного атракціону віртуальної реальності знадобиться:

  • 3D-окуляри та шоломи з вбудованим програмним забезпеченням. Приблизна вартість такого обладнання стартує від 20 000 грн.

  • Змінні лінзи для окулярів та шоломів приблизною вартістю 10 000 грн.

  • Монітори та клавіатура. Вартість від 8 000 грн.

  • Потужний ноутбук з дискретною відеокартою. Вартість від 30 000 грн.

  • Спеціальні крісла від 5 000 грн за одиницю.

Вибираючи VR-обладнання варто зважати на:

  • Популярність бренду та інноваційність розробки;

  • Термін гарантії та умови обслуговування.

Секрети прибуткового VR-клубу

  1. Обрати правильну локацію та працювати над просуванням бренду.

  2. Налаштувати продаж товарів спільно з іншими бізнесами.

  3. Під'єднати онлайн-бронювання для клієнтів.

Де відкривати клуб віртуальної реальності

Гарний варіант – торговий центр або ж творчий кластер. Не варто намагатися охопити все місто. Радимо сконцентруватись на районі, де розташовано ваш заклад.

VR-клуб можна вдало розташувати у місцях скупчення молоді. Наприклад, коло університетів. Спальний район – також непоганий варіант. Знайти аудиторію можна онлайн, у соціальних мережах та через інтернет-рекламу. Ще один варіант – офлайн просування. Рекламні оголошення та флаєри допоможуть проінформувати місцевих про відкриття нового клубу.

Instagram, TikTok та Google карти – ідеальні майданчики для ефективного просування VR-клубу.

Продажі та колаборації

Підвищити дохід можна шляхом налаштування продажу VR-обладнання для домашнього вжитку. Так, 3D-окуляри та шоломи віртуальної реальності – гарний товар для продажу у VR-клубі.

Для просування проєкту, можна розіслати пропозиції IT-компаніям та університетам. Ваша мета – залучити якомога більше людей до вашого бізнесу.

Зв'яжіться з сайтами "продажу емоцій" та запропонуйте ваші товари для колаборації. Різноманітний контент – найкращий варіант конкурентної боротьби.

Ігри в клубах віртуальної реальності бувають наступних жанрів:

  • Хорор;

  • Пригоди;

  • Фентезі;

  • Квест;

  • Шутер (для тих, хто любить постріляти);

  • Спорт.

Чим більше варіантів ігор ви пропонуєте, тим більше клієнтів привабить ваш клуб.

Як організувати зручне онлайн-бронювання

Безкоштовний сайт VR-клубу від EasyWeek

Ігромани навряд чи захочуть телефонувати для запису на VR-гру. Програмне забезпечення з можливістю онлайн-бронювання – це просто must-have. Важливо протестувати сервіс до купівлі та обрати ідеальний варіант. Під'єднайте програму онлайн-бронювання від EasyWeek та розширте можливості власної справи прямо зараз.

Безкоштовно протестувати повний функціонал програми для VR-клубу можна за посиланням.

#VR

Чи будете ви рекомендувати це?

EasyWeek робить вашу роботу простіше!
Спробувати безкоштовно
Категорії
  1. EasyWeek
  2. > Бізнес
  3. Менеджмент
  4. Технології
  5. Комунікації
  6. Best practice
  7. Обладнання
  8. CRM для бізнесу
  9. Дизайн
  10. Маркетинг