Ціни
Увійти
Відкрити студію засмаги

Вступ

Усі ми знаємо про користь вітаміну D та любимо засмагати під сонцем. Україна розташована в середніх широтах, тому ультрафіолету часто недостатньо. Саме тому солярії стають настільки популярними.

Солярій – це простий та доступний спосіб отримати рівномірний та безпечний загар без шкоди для здоров'я. Попит на послуги студії засмаги не стихає ні влітку, ні взимку. Це ще один плюс на користь відкриття салону засмаги. До того ж це досить просто та не потребує великих фінансових інвестицій.

Найдоступніший апарат можна купити до $4000. Це стане основною статтею витрат. Далі, витратні матеріали, меблі та базові витрати для відкриття та оформлення бізнесу. Вони не перевищують $5000. Звичайно, при розумному плануванні. Відкрити солярій можна до $10 000. Можна зробити це й значно дорожче, усе залежить від обладнання та локації.

Студії засмаги не втрачають популярності. Так, клієнти віддають перевагу рівномірному та безпечному засмаганню в солярії. Сонце ж відступає на другий план. Перш за все, тому що пряме сонячне проміння викликає незворотні захворювання шкіри.

Рентабельність солярію залежить від початкових інвестицій та популярності закладу. Добре спланована студія засмаги окупиться за 6 – 9 місяців. Впоратися можна й швидше, проте оптимальні показники коливаються в вищезазначених межах.

Особливості бізнесу з відкриття солярію

У порівнянні з салоном краси, студією манікюру чи косметологією, солярій відкрити набагато простіше. Перевагами солярію вважаються:

  • Власник закладу не повинен добре розумітись на індустрії краси. Знання та практика бажані, проте не стануть перешкодою. Для того, щоб відкрити успішний заклад достатньо гарних управлінських якостей. А з клієнтами впораються навчені адміністратори та спеціалісти, які знаються на роботі солярію.

  • Достатньо приміщення розміром 30 м2. Тобто, великих витрат на оренду чи покупку нерухомості можна уникнути.

  • Відкрити солярій досить просто й організаційно. Вам не потрібно багато документів. До того ж солярій – це послуга не медична, отже й ліцензії не знадобиться.

Важливий момент. Замовляючи техніку для солярію, уважно читайте гарантійну документацію. Якщо там зазначена назва пристрою як "медична техніка", знадобиться медична ліцензія.

Відкрити невеликий солярій можна в центральній частині міста або ж у спальному районі. Правильна реклама та ефективний маркетинг допоможуть привабити клієнтів до будь-якої локації.

Заздалегідь подумайте про години роботи. Так, солярій у центрі міста привабить клієнтів в обідній час та після роботи. Студія загару в спальному районі працюватиме найефективніше на вихідних та ввечері. Важливо врахувати ці моменти створюючи бізнес-план та маркетингову стратегію.

Для того, щоб обладнати невелику студію загару не знадобиться великих інвестицій. Вам варто купити сам солярій і меблі для санітарної зони та кабінету. Додайте до цього витратні матеріали та витрати на зарплату адміністратору. Далі бізнес можна розширити, додавши супутні послуги. Так, знадобиться й більше витрат на персонал та обладнання.

Для початку не варто створювати великий та громіздкий сайт. Безкоштовний сайт від EasyWeek повністю і повністю закриє ваші потреби. Такий сайт міститиме посилання на онлайн-бронювання, перелік послуг, команду тощо.

Сайт салону краси у EasyWeek

Скільки коштує солярій для салону

Виробники пропонують власникам солярію обрати серед декількох варіантів. Ви можете купити вертикальний або ж горизонтальний солярій.

Горизонтальні солярії часто виглядають презентабельніше, але при цьому коштують дорожче. До того ж такий солярій передбачає повне прилягання тіла. Так, дезінфікувати обладнання потрібно ретельніше ніж вертикальний варіант.

Якщо ви відкриваєте невеликий солярій, краще купити вертикальний апарат. Це простіше, дешевше та гігієнічніше.

  • Вертикальний солярій: від 275 000 грн.

  • Горизонтальний солярій: 350 000 грн.

Завжди можна обрати б/у солярій. Такі варіанти – абсолютно нормальна практика. Потрібно лише детально перевірити гарантійну документацію та супутні папери.

Як розширити бізнес з 1 соляріуму до мережі

Будь-яка бізнес-ніша має свої особливості. Починати потрібно з теоретичної підготовки. Почитайте як працюють солярії та як переконати клієнта, що солярій не завдасть шкоди.

NB! Існує міф про шкоду солярію для шкіри. Проте ефект від прямих сонячних променів діє на епідерміс в рази згубніше.

Далі корисно буде продивитись сайти та послуги конкурентів. Можна переглянути й солярії закордоном. Вбудований гугл-перекладач миттєво перекладе сайт з будь-якої мови на українську.

Відкриваючи солярій важливо зосередитись на 2 аспектах:

Безпека відвідувачів

  • Змінюйте лампи солярію щонайменше раз на півроку. Річ у тому, що довга експлуатація ламп провокує негативний вплив на шкіру клієнтів. Для підвищення довіри, можна повісити на видному місці графік заміни ламп.

  • Турбуйтесь про здоров'я клієнта. Адміністратор повинен запропонувати спеціальні захисні окуляри та попросити гостя тримати очі закритими. Так, ви уникнете негативного впливу на сітківку ока.

  • Слідкуйте за регулярністю та частотою прибирання. Таким чином ви вбережете себе та клієнтів від різноманітних захворювань. Особливо ретельно варто дезінфікувати солярій. Там може міститись надзвичайно небезпечна грибкова інфекція.

Комфорт клієнтів

  • Обладнайте солярій музичним центром. Це просте рішення допоможе відвідувачам розслабитись та отримати позитивні емоції.

  • Встановіть кулер з водою та пропонуйте каву та чай під час процедури. Це просто та дуже гостинно.

  • Перед відвідуванням солярію, видавайте гостям одноразову шапочку, капці, серветки та стікіні. Витратні матеріали краще закласти в ціну послуги. Так, клієнт відчуватиме себе куди краще, ніж оплачуючи всі потрібні компоненти окремо.

  • Якщо площа дозволяє, можна встановити душову кабінку. Якщо ж місця мало, краще зупинитись на раковині для миття рук, дзеркалі та базових меблях.

  • На ресепшн та в зону очікування добре було б закупити вітрини з засобами для догляду за шкірою до та після солярію.

Секрет успіху досить простий. Задоволення ваших клієнтів рівнопропорційне вашим продажам. Тобто, більше позитиву фактично дорівнює більше заробітку.

Відкрити студію засмаги та виділитись серед конкурентів

Відкриваючи солярій, варто пам'ятати про велику конкуренцію у цій ніші. Саме тому без бізнес-планування не обійтись.

Є декілька способів виділитись серед конкурентів:

  • Оберіть влучну назву салону краси.

  • Не варто розміщати студію поблизу конкурентів.

  • Вивчіть пасажиропотік локації, та оптимізуйте робочі години згідно з отриманою інформацією.

  • Створіть портрет цільової аудиторії. Так, ви можете продумати програму лояльності, запропонувати абонементи тощо.

  • Регулярно проводьте акції та пропонуйте послуги зі знижкою.

  • Вивчайте відгуки клієнтів, щоб не пропустити проблему.

  • Можна домовитись про співпрацю з косметичним брендом догляду за шкірою та пропонувати таку продукцію в салоні.

  • Зареєструйте салон в соціальних мережах.

  • Встановіть програмне забезпечення з функцією онлайн-бронювання. Так, ви уникнете зайвих дзвінків та ідеально сплануєте навантаження. Гості зможуть забронювати процедуру навіть з мобільного телефону. Через EasyWeek ви також можете продавати абонементи, та створити сайт абсолютно безкоштовно.

Спробувати EasyWeek безкоштовно

14 днів безкоштовного повного доступу

Випробуйте всі можливості нашого продукту повністю, абсолютно безкоштовно та без обмежень. Оцініть функціонал, переваги та зручність EasyWeek.

Cлужбa підтримки

Виберіть месенджер, щоб зв'язатися зі службою підтримки EasyWeek

WhatsApp Telegram

Запитання? Напишіть нам!

Ми зараз онлайнSupport manager photoSupport manager photoSupport manager photoSupport manager photo
Як це працює