Управління бізнесом оренди офісів. Як оптимізувати повсякденні робочі процеси в коворкінгу.

Ви маєте коворкінг-центр, але всю звітність досі ведете вручну, а прибуток вираховуєте через Excel? Навряд можна посперечатися з тим, що це незручно, забирає багато сил і часу, до того ж не відповідає духу часу.

Оптимізувати бізнес із оренди офісів дозволяє програма CRM. Усі співробітники миттєво відчують різницю у виробничих процесах, а власник бізнесу оцінить зростання прибутку.

#1 Переваги програми управління коворкінгами

Плюси сервісу онлайн-запису для клієнтів

  • Віджет онлайн-запису на вашому сайті або в соцмережі дозволяє клієнту самостійно забронювати офіс із необхідними параметрами, не вдаючись до зв'язку з адміністратором.

  • Посиланням на форму онлайн-запису у вигляді QR-коду можна поділитися з колегами або босом, щоб прийняти колективне рішення щодо вибору коворкінгу.

  • Плани змінилися? Клієнт зможе самостійно скасувати або перенести бронювання, а ви отримаєте повідомлення.

  • Забронювати коворкінг можна через соціальні мережі та карти Google.

Плюси програми онлайн-запису для адміністратора

  • Особиста картка клієнта заповнюється автоматично при надходженні бронювання. Вести клієнтську базу тепер одне задоволення: здійснювати пошук за будь-яким параметром, готувати адресні розсилки та аналізувати результати програми лояльності.

  • У програмі коворкінгів наочно представлений календар записів.

  • Ведеться розклад менеджерів коворкінг-центрів.

  • Накопичену інформацію з електронного журналу клієнтів можна використовувати для налаштування рекламних кампаній у соцмережах.

  • Економія часу на всіх процесах, які раніше виконувалися вручну.

  • Не потрібно дзвонити та нагадувати клієнтам про візит, достатньо налаштувати надсилання повідомлень через спеціальні сервіси.

#2 Сервіс автоматизації бізнесу EasyWeek для власника коворкінг-центру

Перерахуємо основні переваги автоматизованої програми для коворкінгів EasyWeek.

  • Декілька десятків звітів для аналізу роботи компанії.

  • Порівняння даних щодо результативності філій.

  • Фінансовий модуль для нарахування зарплат та преміювання працівників.

  • Модуль товарів та видаткових матеріалів.

  • Управління правами доступу до системи.

  • Вибір тарифу, з розмірів підприємства. Жодних додаткових або прихованих платежів.

Розмір коворкінгу не має значення, коли справа стосується підключення програми CRM. Користь автоматизованої системи неоціненна. Що маленьким офісом, що великим бізнес-центром управляти можна з телефону EasyWeek. Власник з будь-якої точки світу зможе дізнатися завантаження коворкінг-центру, отримувати відомості про нових клієнтів та результати продажу.

Якщо ви ще не підключили програму онлайн-запису EasyWeek, варто спробувати. Пробний період обслуговування – безкоштовний!

#коворкінг

Чи будете ви рекомендувати це?

EasyWeek робить вашу роботу простіше!
Спробувати безкоштовно
Категорії
  1. EasyWeek
  2. > Бізнес
  3. Менеджмент
  4. Технології
  5. Комунікації
  6. Best practice
  7. Обладнання
  8. CRM для бізнесу
  9. Дизайн
  10. Маркетинг