Як відкрити б'юті коворкінг

Як спланувати та скласти бюджет спільного робочого простору для індустрії краси.

Вступ

Фрілансери стають дедалі популярнішим. Незалежно від того, чим ви займаєтеся, бути власним босом – досить вигідно. Якщо говорити про б'юті-фріланс, тут є досить багато варіантів для старту і ще більше способів розвивати бізнес.

Один з них – робота фрілансером у б'юті-коворкінгу. Так ви точно будете відчувати себе залученим у рутину б'юті-бізнесу, а також отримаєте достойний прибуток, не витрачаючи зайвих зусиль. Б'юті-коворкінг – хороша бізнес-ідея для запуску у 2023 році. З одного боку, це відносно легко зробити, оскільки не потрібно отримувати спеціальну ліцензію або шукати рідкісне обладнання. З іншого боку, бізнес – високоприбутковий. Фрілансери часто шукають місце для постійної роботи. Хочете, щоб вони обрали саме ваш б'юті-коворкінг? Тоді читайте цю статтю, щоб дізнатися, що таке б'юті-коворкінг, як він працює, хто буде користуватися вашими послугами і як відкрити успішний б'юті-коворкінг вже зараз. Ми також поговоримо про програмне забезпечення для старту. Почнімо, буде корисно!

Все починається з бізнес-плану. Спочатку краще записати свої ідеї та добре їх спланувати. Потім можна крок за кроком втілювати задумане в реальність. У цьому матеріалі ми розглянемо, як відкрити б'юті-коворкінг без зайвих інвестицій і ризиків.

Початкові інвестиції багато в чому залежать від обраної вами локації та приміщення. Звичайно, просторе приміщення буде коштувати дорожче, ніж крихітний коворкінг. Така ж ситуація з локацією. Бізнес у центрі дорожчий для старту, але й прибутковіший. Загалом, для відкриття коворкінгу у сфері б'юті вам знадобиться щонайменше $20 000.

Найпростіший і водночас найефективніший спосіб – під'єднати CRM. Програма створить сайт автоматично. EasyWeek, наприклад, не стягує додаткову плату за цю функцію. Ви також можете скористатися будь-яким з безкоштовних конструкторів для створення сайтів. Це також зручний варіант, але він вимагає певних ІТ-навичок, щоб досягти бажаного ефекту.

Робота майстрів макіяжу в бьюті коворкінгу

Що таке б'юті-коворкінг

Б'юті-коворкінг – це простір, де можуть працювати фахівці у сфері краси. Зазвичай такий бізнес бере плату за оренду крісла в добре обладнаному салоні краси.

Існує багато різних типів б'юті-коворкінгів. Вони залежать від бюджету, стилю, місця розташування тощо. Хороша новина полягає в тому, що немає сенсу багато витрачати на відкриття такого б'юті-простору, тоді як дохід вражає.

Завдяки відносно невеликим початковим інвестиціям, повернення коштів відбувається швидко. Б'юті-коворкінг може повернути вкладені гроші за 6-8 місяців. Прискорити цей процес, безумовно, допоможе програма CRM і грамотне просування.

Тепер подивімось, хто є цільовою аудиторією середньостатистичного б'юті-коворкінгу. Це допоможе надалі планувати стартап.

Оренда робочого простору для навчання перукарів-стилістів

Цільова аудиторія б'юті-коворкінгу

Розуміння своєї цільової аудиторії – ключ до хорошого прибутку. Перш за все, цільова аудиторія – це клієнт, який зрештою заплатить за послугу. Тому важливо розуміти, хто це буде. По-друге, для б'юті-коворкінгу існують різні цільові аудиторії, тому вибір саме тієї, з якою ви хотіли б працювати, буде розумним кроком.

Типи б'юті-коворкінгів:

  • Змішаний. Той, що обслуговує різних б'юті-фахівців.

  • Моно. Коворкінг спеціально для майстрів манікюру, перукарського мистецтва, візажу тощо.

  • Салон краси з функцією коворкінгу. Іноді салони краси також пропонують приміщення в оренду. У цьому випадку ви будете працювати в одній команді, але фрілансером.

Цільова аудиторія б'юті-коворкінгу – будь-який фахівець зі сфери краси, який працює на фрілансі. Ми радимо відкривати змішаний б'юті-коворкінг, оскільки він вигідний для працівників, які хотіли б уникнути зайвої конкуренції.

Крім того, цільова аудиторія коворкінгу краси може бути дуже різноманітною, залежно від послуг, що пропонуються. Ось кілька прикладів потенційних цільових аудиторій:

  • Курси макіяжу

    Жінки різного віку, які цікавляться красою та макіяжем, можуть бути потенційними учасниками курсів макіяжу. Ваш простір орендують візажисти під час проведення занять.

  • Оренда послуг візажиста та стиліста

    Весільні пари, знаменитості та люди, у яких особливі події, такі як весілля чи заходи, можуть бути потенційними клієнтами для оренди візажистів та стилістів.

  • Зустрічі для наречених

    Пари наречених, подружки нареченої та інші особи, що беруть участь у весіллі, можуть бути потенційними клієнтами для весільних зустрічей.

Цільова аудиторія може змінюватись в залежності від послуги та місця проведення. Тому проведіть точний аналіз цільової аудиторії, щоб переконатися, що ваші послуги та продукти спрямовані на задоволення потреб цільової аудиторії.

Після того, як ви обрали тип коворкінгу, важливо спланувати запуск. Зараз ми розповімо про всі кроки, які потрібно зробити на початку шляху.

Майстер макіяж приймає клієнтів у коворкінгу для бьюті

Як відкрити б'юті-коворкінг

Бізнес-план – це перший крок до початку успішного бізнесу. Пропонуємо поглянути на бізнес-план б'юті-коворкінгу.

Бізнес-план б'юті-коворкінгу

  • Дослідження ринку. Важливо виділити вашу пропозицію на тлі активної конкуренції.

  • Організаційна частина. Тут не так багато документів, про які потрібно подумати, але це все одно важливий крок. Зазвичай, точний перелік документів для відкриття коворкінгу можна дізнатися у місцевих органах влади.

  • Локація та приміщення. Цей пункт значною мірою залежить від вашого бюджету та стратегії. Б'юті-простори популярні майже скрізь, тому з локацією проблем не буде. Важливо інвестувати в просторе приміщення та стильний ремонт.

  • Команда. Коворкінг потребує адміністрування, просування та прибирання. Цих працівників можна найняти на базі фрілансу. Це дешевше.

  • Програмне забезпечення. Програма CRM – це остання, але досить важлива річ, про яку варто подумати. Розумне програмне забезпечення допоможе привабити більше клієнтів і краще організувати роботу.

Сторінку б'юті простору в системі EasyWeek

Програмне забезпечення для б'юті-коворкінгу

CRM – найкращий вибір для коворкінгу. Ось кілька причин чому:

  • Покращене планування. Чим більше клієнтів ви обслуговуєте, тим більше грошей отримуєте. Ось чому планування дуже важливе. CRM дозволяє легко та ефективно планувати завантаження без ризиків і нервів.

  • Онлайн-запис на зустріч. Клієнти зможуть легко забронювати вашу послугу онлайн. Це означає, що ви точно привабите більше клієнтів.

  • Безкоштовний сайт. Програма CRM також створить персональну сторінку, яка може працювати як лендінг для вашого бізнесу.

  • Сповіщення. Система сповіщатиме персонал і клієнтів про деталі бронювання. Це також зручно для просування.

  • Інтеграція з соціальними мережами. Програмне забезпечення легко інтегрується з соціальними мережами, тому ви можете отримати більше клієнтів з Instagram, TikTok або Facebook. А також з багатьох інших джерел.

EasyWeek пропонує ці та інші функції та не коштує як крило літака. У нас гнучка тарифна система, тому ви точно зможете обрати тариф, який підходить саме вашому бізнесу.

Протестуйте сервіс EasyWeek безкоштовно, щоб оцінити всі його можливості. Ми – німецький IT-сервіс, створений командою України. Будемо раді бачити вас нашими партнерами.

#салон краси #б'юті коворкінг

Чи будете ви рекомендувати це?

EasyWeek робить вашу роботу простіше!
Спробувати безкоштовно
Категорії
  1. EasyWeek
  2. > Бізнес
  3. Менеджмент
  4. Технології
  5. Комунікації
  6. Best practice
  7. Обладнання
  8. CRM для бізнесу
  9. Дизайн
  10. Маркетинг