Банкетний зал як прибутковий бізнес
Сфери розваг та кейтерінгу – невпинно розвиваються, приносячи гарний дохід власникам бізнесу такого типу. Банкетні зали користуються попитом у різноманітної аудиторії. Так, цільова аудиторія не залежить ні від віку, ні від гендеру. Зазвичай, банкетні зали орендують під дні народження, випускні та весілля.
Банкетний зал стоїть на стику двох ніш. А саме сфери розваг, адже гості приходять на святкування не лише поїсти; та сфери кейтерінгу, адже їжа та закуски чудово доповнюють будь-яке святкування.
Запустити оренду банкетного залу досить просто, якщо слідувати базовим правилам бізнесу. Наприклад, розробити детальне бізнес-планування, знайти хороших постачальників та підключити розумне програмне забезпечення.
Досить часто підприємці повністю нівелюють важливість програм для банкетних залів. Здавалося б, є речі важливіші. Насправді, це стає однією з основних причин швидкого закриття бізнесів, адже організація та правильна робота з клієнтами – половина успіху будь-якої справи. Особливо, якщо бізнес, у якому ви працюєте, обслуговує клієнтів. Саме робота з людьми найбільше виграє від розумного програмного забезпечення.
Сьогодні поговоримо про те як швидко та грамотно вибрати CRM, яка підійде вашому бенкетному залу на всі 100, на які функції варто звернути увагу при виборі такого програмного забезпечення та як EasyWeek завоювала +300% лояльної аудиторії за останній рік. Нам точно є про що поговорити, тож почнемо!
Стартові інвестиції залежать від локації та величини бізнесу. Банкетний зал на 2 кімнати в Києві коштуватиме від $25 000. Ця сума включає оренду, ремонт, зарплатний фонд та маркетинг. Бізнес у великому місті коштуватиме в рази дорожче. Такий самий банкетний зал у передмісті Києва обійдеться на $5 – 10 000 дешевше, але й прибуток буде меншим.
Для цього підійде CRM. Сервіс допоможе налаштувати онлайн-запис і розсилки клієнтам та може навіть створити сайт і віджет під ваш банкетний зал абсолютно безкоштовно.
Найоптимальнішим рішенням стане підключення CRM-системи з функцією автоматичного створення сайту. EasyWeek, наприклад, створює сайт та віджет для бізнесу автоматично при реєстрації, використовуючи базову інформацію про компанію. Це безкоштовно.
5 кроків для запуску успішного банкетного залу
Будь-який бізнес починається з плану. Пропонуємо вашій увазі загальний план запуску банкетного залу з нуля. Для цього знадобиться трохи витримки, ідея та базовий бюджет для старту.
Як відкрити прибутковий бізнес з оренди банкетного залу за 5 кроків:
Купити або орендувати просторе приміщення. Локація тут не так важлива.
Зробити ремонт. Косметичний або ж капітальний, усе залежить від приміщення.
Закупити меблі (столи, стільці, дзеркала). Додатковий декор та обладнання можна докупити згодом.
Знайти партнерів зі служби кейтерингу. Також можна самим готувати банкети, це вигідніше, але потребує додаткових витрат на кухню та кухарів.
Вибрати CRM-програму для ефективного управління орендою. Саме вона допоможе в організації онлайн-запису для банкетного залу.
А ще за допомогою правильно обраної програми з автоматизації бізнесу власник зможе керувати потоком клієнтів, ефективно запускати рекламу і зручно контролювати прибуток. Сайт та віджет йдуть приємним бонусом.
Організація оренди банкетного залу
Організація оренди так само важлива як і планування, адже саме цей пункт відповідає за фактичне заповнення закладу. В ідеалі, і процес бронювання, і сам банкетний зал мають бути на висоті. Так, ви забезпечите клієнтам приємні враження, а собі – задоволеного споживача. Часто виникають питання з організацією оренди банкетного залу. Особливо актуальним цей момент є для підприємців, які відкривають бенкетний зал з декількома тематичними кімнатами або ж особливим обладнанням, яке також потрібно бронювати.
CRM допомагає легко та ефективно налаштувати бронювання декількох залів, різного обладнання, аніматорів або ж тамади. Далі про це детальніше.
Як налаштувати онлайн-запис для декількох залів одного банкетного простору?
Якщо ви володієте декількома залами різної тематики та місткості, просто внесіть цю інформацію до системи. Тоді CRM запропонує гостю ідеальний варіант на вибір, а заброньовані зали не будуть показані.
Як налаштувати бронювання послуг аніматора або тамади?
Такі послуги також потрібно додати до CRM, але як ресурси. Так, процес бронювання відбуватиметься аналогічно до бронювання приміщення. Зайняті спеціалісти не будуть показані клієнту, він отримає на вибір лише вільних працівників.
Як налаштувати бронювання проєктора, мікрофону чи колонок?
Таку послугу варто додати як об'єкт. Далі діє аналогічна схема бронювання як і у випадку з залом та послугами аніматорів.
Програма CRM допомагає налаштувати різного типу бронювання просто та ефективно. Це дуже зручно як власнику, який позбувається зайвої рутинної роботи. Наприклад, дзвінків та уточнень від клієнтів. Так, і клієнтам, які можуть швидко та самостійно забронювати потрібний зал, спеціаліста чи об’єкт.
CRM для банкетного залу: успішний кейс EasyWeek
Розгляньмо як працює якісне програмне забезпечення на прикладі сервісу EasyWeek. Це німецьке програмне забезпечення, створене українцями в Дюссельдорфі. Так, ви отримаєте ідеальне поєднання європейської якості, знань локального ринку та гнучкої тарифікації.
Як програма CRM допоможе власникам банкетного залу
Легке онлайн-бронювання залу під урочистості (весілля, дні народження, випускні, корпоративи)
Сервіс онлайн-запису від EasyWeek прискорює процедуру оренди, адже не потрібно чекати узгодження від менеджерів, телефонувати або приходити для підписання договору. Досить ввести в систему вільні дати/час, і гості самі в цілодобовому режимі зможуть підібрати банкетний зал для торжества.
Безкоштовний персональний сайт для банкетного залу і віджет онлайн-запису
Власнику не потрібно додатково витрачати гроші на створення сайту. EasyWeek розробляє персональну веб-сторінку для банкетного залу з можливістю онлайн-запису. Якщо у вас вже є сайт, EasyWeek допоможе з віджетом для онлайн-бронювання. Посилання на сайт/віджет можна розмістити у соціальних мережах, за допомогою яких ви залучаєте клієнтів – ваші фоловери зможуть у кілька кліків потрапити на форму запису та забронювати зал.
Просунутий електронний маркетинг
CRM дає змогу вести облік кожної заявки, аналізувати цільові групи і розробляти програми лояльності на основі вбудованих маркетингових інструментів. Ви також зможете легко налаштувати сповіщення (SMS, e-mail, Push) і керувати розсилками.
Оренда декількох банкетних залів
До EasyWeek можна підключити 2 і більше банкетних залів у різних районах і містах. За допомогою мобільного застосунку власник зможе керувати бронюваннями та аналізувати попит на різних об'єктах.
Налаштування оренди об'єктів та запису до аніматорів
EasyWeek підтримує функцію ресурсів та об'єктів для зручного бронювання послуг і різноманітних інструментів. Детальніше про це ми вже писали вище.
Розрахунок зарплати та інвентаризація витратних матеріалів
Якщо бізнес передбачає не тільки оренду приміщення, а й організацію банкету (приготування страв, роботу офіціантів, прибирання), автоматизована програма спростить керівництво всіма цими процесами.
Статистика та аналітика
Отримуйте порівняльні дані за різними критеріями та коригуйте методи управління. Програма EasyWeek – відданий секретар, який без зайвих слів за декілька секунд підготує потрібні статистичні викладки та звіти.
Висновок
Без CRM сьогодні не обходиться жоден бізнес, який прагне до збалансованої успішної роботи. Саме цей сервіс замінює відразу кілька співробітників, оптимізує витрати часу і сил, а часто й бюджету. Зручний формат онлайн-бронювання банкетного залу не дасть втратити жодного клієнта. Навіть якщо замовлення зірветься, у власника залишиться контакт клієнта, тобто буде можливість підготувати унікальну пропозицію, від якої замовник буде у захваті.
Програма для банкетного залу від EasyWeek підійде як для стартапу, так і для управління великою мережею банкетних залів. Вибирайте відповідний тариф, щоб примножити результати вашого бізнесу. В EasyWeek немає прихованих платежів і комісій за транзакції, зате є цілодобова технічна підтримка і безкоштовний тестовий період. Чому б не протестувати сервіс безкоштовно прямо зараз.