Що сприяє бронюванню

Джерела запису клієнтів – важливий інструмент ведення та розвитку бізнесу. Ця функція дозволяє виявити, з якої соціальної мережі чи сайту до вас надійшов запит. Аналітика допоможе збільшити потік клієнтів, виявити найбільш популярні ресурси, тощо.

Деякі підприємці, власники великого та малого бізнесу часто нехтують цією функцією. А даремно. Аналіз джерел бронювань відкриває можливості: ви зможете оптимізувати бюджет, визначити слабкі та сильні місця просування.

Ні, проводити аналіз необов'язково. Але він є потужним інструментом розвитку бізнесу. З його допомогою можна відстежити, звідки саме приходять клієнти, і визначити потрібні платформи, заощадивши гроші на рекламі в інших мережах.

Для стабільного та планомірного розвитку відстежувати дані потрібно щодня. Завдяки CRM-програмам, усі процеси аналітики вже давно автоматизовані та спрощені.

Дані збираються автоматично під час бронювання послуг. Щоб програма правильно ідентифікувала джерела, їх потрібно занести до системи. Для аналізу свого бізнесу рекомендуємо зареєструватися в сервісі EasyWeek, де можна підключити до 100 джерел запису клієнтів.

Аналіз клієнтської бази

Користь обліку джерел запису клієнтів

Функція аналізу джерел спрощує просування послуг, запуск реклами, і навіть оптимізує бюджет.

Наприклад, основний клієнтський потік у вашому бізнесі йде із соціальних мереж, а ви платите гроші за рекламу на партнерських сайтах, не знаючи скільки реальних клієнтів вона приносить. Відстеження джерела запису допоможе вам визначити необхідність просування своїх послуг на тій чи іншій платформі.

Порівнюючи дані, ви зможете відмовитися від зайвої графи витрат, спрямувавши сили та гроші на ефективний канал просування.

Що дає аналіз запису замовлень

  • Оптимізація витрат на рекламу

  • Сегментування аудиторії

  • Підвищення ефективності просування

  • Розуміння, звідки до вас приходять клієнти

  • Визначення слабких місць рекламної кампанії

Функція збору джерел запису використовується у салонах краси, медичній галузі, фітнес-студіях, розважальних центрах та інших компаніях сфери послуг. Це необхідний інструмент для кожного підприємця, який бажає ефективно вести свою справу.

Протестувати програму EasyWeek безкоштовно

Одне з джерел бронювань у системі EasyWeek

Популярні джерела запису

Клієнти можуть дізнаватися про вашу компанію та записуватись на послугу різними способами.

  • Соціальні мережі – одне з найпоширеніших джерел бронювань. Більшість клієнтської бази приходить саме звідти. Запити в основному надходять із Instagram та Facebook. Якісна реклама в соціальних мережах стимулює надходження замовлень і збільшує клієнтську базу в кілька разів.

    Саме соціальні мережі є лідерами продажів. Відстежуючи джерела запису, ви зможете побачити, з якої соціальної мережі до вас надійшов запит. Для цього розмістіть на кожному майданчику окреме посилання для бронювання, а у CRM-системі створіть джерело під кожну соціальну мережу, де бронюються ваші послуги.

  • Веб сайти. Розміщення реклами на сайтах стоїть на другому місці за популярністю після соціальних мереж. Посилання, форми зворотного зв'язку та інші інструменти SMM-просування досить ефективні.

  • Розсилки в месенджерах із вбудованими посиланнями для онлайн-запису дуже зручні. Реклама дозволяє клієнту відразу переходити на сторінку бронювання. Метод досить ефективний, широко використовується у всіх галузях ведення бізнесу. Найчастіше розсилки робляться через Viber, WhatsApp, Telegram. У листах можуть бути знижки та акційні пропозиції.

    Крім того, можна надсилати SMS та email.

  • Партнерські програми – популярний метод просування, що часто використовується як елемент нативної реклами. Може давати до 20-30% клієнтів від загального потоку. За допомогою партнерської реклами зручно розміщувати посилання на сторонніх ресурсах, пропонуючи свої послуги та товари. Відстежувати ці показники також важливо для успішного ведення бізнесу.

  • QR-код та банери. Розміщуючи рекламу на листівках та плакатах, необхідно розуміти, наскільки вона ефективна. В іншому випадку, ця стаття витрат призведе до фінансових втрат. Якщо люди не звертатимуть увагу на таку рекламу та не переходитимуть за вказаними QR-кодами, реклама буде збитковою.

Ви можете вибрати кілька десятків джерел замовлень і протестувати їх ефективність. Ви точно здивуєтеся, наскільки реальність може відрізнятись від ваших припущень.

Залучення клієнтів

Висновок

Щоб відстежувати записи клієнтів, встановіть програму для бізнесу EasyWeek. У системі вже є все потрібне для продуктивної роботи. Ви можете одночасно додати понад 100 джерел, що робить процес збирання інформації більш деталізованим. Після проведення аналізу ви також навчитесь витрачати рекламний бюджет результативніше та ефективніше.

Протестувати програму онлайн-запису EasyWeek безкоштовно

#онлайн-запис

Чи будете ви рекомендувати це?

EasyWeek робить вашу роботу простіше!
Спробувати безкоштовно
Категорії
  1. EasyWeek
  2. > Бізнес
  3. Менеджмент
  4. Технології
  5. Комунікації
  6. Best practice
  7. Обладнання
  8. CRM для бізнесу
  9. Дизайн
  10. Маркетинг