Консультаційна підтримка бізнесу як ідея стартапу
Тренінгова компанія або центр бізнес-коучингу дає змогу продавати освітні та консультаційні послуги підприємцям, менеджерам та співробітникам корпорацій. При правильній організації коучинговий центр стане хорошим джерелом доходу. На відміну від інших сфер, він не вимагає значних вкладень і складних умов для запуску.
Центр є майданчиком, який просуває освітні методики очно або онлайн. Вибирати варіант взаємодії варто виходячи з потреб і запитів вашої аудиторії.
Прибуток йде від проведення семінарів, тренінгів, майстер-класів. До списку послуг можуть входити різнопланові заходи, спрямовані на освіту, підвищення кваліфікації. Частий запит – розбір бізнесу зі складанням плану дій.
Успішність діяльності безпосередньо залежить від професіоналізму та медійності коучів, які працюють у вашому центрі. А також від зусиль із просування проєкту. Якщо ви підійдете до процесу відкриття бізнесу відповідально, він принесе стабільний дохід уже через 5 – 8 місяців. Це середній показник окупності тренінгового та консультаційного центру.
Зареєструйте свою компанію в EasyWeek, складіть розклад консультацій і вкажіть їх вартість. Ви отримаєте віджет онлайн-запису на сайт, що дозволить залучити максимальну кількість клієнтів.
Етапи відкриття центру бізнес-коучингу
Відкриття свого бізнесу передбачає офіційне оформлення компанії. Залежно від кількості співробітників обирайте відповідну для себе правову форму: ФОП або ТОВ. Якщо ви вирішили діяти як індивідуальний коуч, можна оформити статус самозайнятого. Після проходження всіх процедур необхідно скласти бізнес-план, у якому важливо передбачити всі доходи, витрати, ризики та можливості бізнесу.
Розділи бізнес-плану з відкриття консультаційного центру
Фінансове планування. Складіть список усіх витрат: оформлення ФОП, оренда офісу або приміщень для консультацій, розробка сайту, зарплата тренерам, реклама тощо. Сплануйте дохід від очних та онлайн-консультацій. Зробіть розрахунки: що точнішими вони будуть, то менше ризиків ви понесете.
Знайдіть приміщення. Воно має максимально відповідати вашим запитам. Почати бізнес можна з оренди одного залу: так ваші вкладення будуть мінімальні. Заздалегідь уточніть умови оренди, підпишіть договір.
Обладнайте навчальні класи. Придбайте все, що необхідно для роботи: ноутбук, проектор, екран, столи, стільці. Підготуйте санвузли та зону відпочинку для відвідувачів. Намагайтеся не відходити від заздалегідь складеного кошторису.
Запустіть рекламу центру. Краще зробити це на етапі відкриття. Так ви зможете охопити більший відсоток потенційних клієнтів. Заздалегідь визначте свою цільову аудиторію: фізичні або юридичні особи. Це дасть змогу розробити ефективну маркетингову кампанію.
Знайдіть викладачів. Найм персоналу дуже важливий для успішного бізнесу. Проводьте відбір ретельно: від професіоналізму співробітників залежатиме репутація центру. На початковому етапі роботи можна обмежитися 1 – 3 тренерами. Якщо їхня робота буде ефективною, можна розширювати штат. Поступово ви зможете запропонувати клієнтам не тільки авторські методики з бізнес-консультування, а й оренду залів для проведення конференцій та інші послуги.
Встановіть програму для обліку клієнтів та онлайн-запис на послуги. Автоматизована програма позбавить від рутини, дозволивши зосередитися на роботі з відвідувачами центру.
Створіть сайт для центру коучингу та оформіть бізнес-акаунти в соціальних мережах. Як отримати сайт безкоштовно читайте тут.
Відкриваючи бізнес, потрібно бути готовим до збитків і складнощів. Бажано заздалегідь прорахувати всі ризики в бізнес-плані та підготувати кроки на випадок найгіршого сценарію.
Необхідні інвестиції для запуску коучинг-центру
Створення компанії вимагає вкладень. На відміну від інших проєктів стартувати в ньому можна з мінімальними витратами. Залежно від спрямованості роботи витрати будуть потрібні на:
Оренду або купівлю приміщення – від $500: залежить від вибору розташування і типу користування.
Найм коучів і консультантів. Середня зарплата тренера становить $500 – 700 на місяць.
Купівлю обладнання та ремонт приміщення: столи, стільці, комп'ютери, мікрофони та інша техніка – від $5000.
Витрати на рекламу – від $500 на місяць.
За невеликого початкового капіталу вам доведеться самостійно займатися просуванням, шукати варіанти безкоштовної реклами. Заощадити також можна на ремонті приміщення – достатньо вибрати варіант із готовим ремонтом і наповненням.
Значно дешевше відкрити онлайн-центр. Витрати на нього варіюються в межах $500 – 1500. Вони підуть на створення сайту, оформлення ФОП, рекламу.
Окупність бізнесу
Фінансовий успіх проєкту багато в чому залежить від специфіки роботи та ведення бізнесу. При первинному вкладенні в $10 000 центр може повністю окупитися за 12 місяців. Середній виторг складе від $2000 на місяць, а чистий прибуток – від $1000 на місяць.
Як просувати послуги коучингу
Бажано запустити рекламу за кілька тижнів або місяців до старту. Так про вас дізнається більша кількість потенційних клієнтів. Обов'язково проведіть святкове відкриття. Організуйте розважальну програму з презентацією тренінгів за вашою методикою. Якщо ви зацікавите потенційних клієнтів на старті, зможете швидше вийти на окупність.
Після відкриття бізнесу продовжуйте просувати центр. Заведіть сторінки в соціальних мережах, де будете публікувати новини, розклад, фотозвіти, розповідати про події. Якщо дозволяють фінанси, придбайте рекламу у великих блогерів і популярних особистостей. Заплануйте розсилки у великі компанії з пропозицією провести семінари для менеджерів і керівників.
Для залучення клієнтів можна проводити безкоштовні або умовно-безкоштовні семінари, тренінги, марафони. На них ви зможете дати корисну інформацію, прорекламувати центр, запропонувати пройти подальше навчання.
Пропонуйте зацікавленим людям знижки, бонуси. Але пам'ятайте, їхня вартість уже має бути включена в підсумкову ціну. Не працюйте в мінус.
Запрошуйте до себе відомих у вашому колі осіб, беріть участь у колабораціях. Не відмовляйтеся від запрошень на виступи в інших центрах, особливо на початковому етапі. Невелика презентація допоможе просунути вас, показати професіоналізм викладачів.
Висновок
Відкриття центру бізнес-коучингу – це досить цікава справа, але й виклик з яким можна впоратись лише за умови хорошої підготовки. При продуманому плануванні всі складнощі можна заздалегідь передбачити.
Успіх вашої компанії залежатиме від того, наскільки органічно ви зможете налагодити процес роботи з клієнтами. У цьому питанні допоможе програма онлайн-запису від EasyWeek. Чому б не протестувати повний функціонал сервісу безкоштовно.