Актуальність салону вій і брів

Доглянуте обличчя визначає красу людини, адже обличчя – це перше, на що ми звертаємо увагу під час знайомства. У ньому важлива кожна деталь: стан шкіри, її колір, губи, очі, вії та, звісно ж, брови! Правильно окреслені, підфарбовані брови миттєво покращують образ навіть без макіяжу обличчя. А злегка подовжені вії дозволяють обходитися без туші й в будь-який момент вражати співбесідника глибиною погляду.

Попит народжує пропозицію. Щойно у моду ввійшли доглянуті брови й красиві вії, по всій країні почали відкриватися броу бари – спеціалізовані студії краси для брів і вій. Відкрити свій салон брів нескладно і недорого. Це чудовий старт для бізнесу у сфері краси.

Вартість відкриття броу бару може значно варіюватися залежно від низки чинників, включно з розташуванням, розміром приміщення, ремонтними роботами, обладнанням і косметикою. У середньому, початкові інвестиції для відкриття такого салону можуть становити від 100 тисяч до 300 тисяч грн.

Краще вибирати прості та лаконічні назви, які легко запам'ятовуються. Так, ви простіше залучите клієнтів через сарафанне радіо. Детальніше про це тут.

Існує декілька платформ, які дають змогу створити сайт для салону краси безкоштовно і без особливих технічних навичок. Серед них WordPress, Weebly, Wix та інші. Ми ж рекомендуємо обрати сервіс онлайн-запису EasyWeek – це набір корисних інструментів для управління салоном краси, плюс безкоштовний сайт з віджетом для онлайн-запису.

Процес оформлення брів у броу барі

Цільова аудиторія студії брів

Броу бари підійдуть для жінок і чоловіків. Цільова аудиторія студії брів і вій охоплює різноманітні групи людей, які виявляють інтерес до догляду за зовнішністю і прагнуть виділити свої очі та обличчя. Ось деякі характеристики цільової аудиторії:

  • Жінки різного віку. Салон брів приваблює жінок усіх вікових груп, починаючи від підлітків і молодих дівчат до жінок зрілого віку. Усі вони прагнуть поліпшити зовнішній вигляд своїх брів і вій.

  • Особливі події. Жінки, які шукають ідеальний вигляд для весілля, випускного вечора або інших особливих подій, можуть стати цільовою аудиторією. Вони шукають професійні послуги зі створення образу, щоб виглядати неперевершено в цей особливий день.

  • Фешн і б'юті-ентузіасти. Любителі моди та краси, що стежать за останніми тенденціями в макіяжі та догляді за обличчям, також можуть скласти цільову аудиторію вашого броу бару.

  • Чоловіки. Нині все більше чоловіків цікавляться доглядом за своїм зовнішнім виглядом і звертають увагу на стан брів і вій. Вони можуть шукати послуги для надання обличчю акуратнішого і виразнішого вигляду або для корекції проблемних ділянок.

Студія брів і вій може створювати атмосферу і пропонувати послуги, які будуть привабливими як для чоловіків, так і для жінок.

Ось список деяких типових послуг такого салону краси:

  • Дизайн брів;

  • Мікроблейдинг;

  • Довготривале укладання брів;

  • Нарощування вій;

  • Ламінування вій.

Важливою особливістю й одночасно перевагою броу салону вважаються мінімальні витрати на відкриття. На відміну від інших видів бізнесу, за умови грамотного управління і просування студія брів і вій починає приносити прибуток уже в перший місяць своєї роботи. Відкрити салон брів простіше, ніж перукарню, барбершоп або манікюрну студію.

Пензлики для макіяжу очей

Що необхідно для відкриття броу бару

За статистикою, середній термін окупності студії брів і вій дорівнює від 3 до 6 місяців. Щомісяця при повному завантаженні броу бар здатний приносити чистий прибуток від 100 тисяч гривен.

Для відкриття знадобиться:

  1. Оформити правовий статус організації: ФОП або ТОВ.

  2. Орендувати приміщення.

  3. Зробити ремонт.

  4. Закупити спеціалізовані меблі, обладнати студію.

  5. Замовити матеріали для роботи.

  6. Вибрати програму онлайн-запису та обліку клієнтів для студії брів.

  7. Вкластися в рекламу і просування.

Перед стартом будь-якої справи, рекомендується підготувати бізнес-план. Це вбереже від необдуманих дій і витрат. У середньому відкриття студії брів на 3-4 майстри у великому українському місті обійдеться в 100-300 тисяч грн.

Обладнання для броу бару:

  • Крісла для бровіста від 5 тис. грн;

  • Столи для візажу від 3 тис. грн;

  • Дзеркала з підсвічуванням від 2 тис. грн;

  • Шафи для зберігання витратних матеріалів від 10 тис. грн;

  • Меблі на ресепшн і для зони очікування від 30 тис. грн.

Щасливий клієнт броу бару

Документи для відкриття броу студії

Щоб відкрити салон брів і вій, власнику не потрібне отримання ліцензій і дозволів. Перед стартом потрібно визначитися за якою формою працювати, наприклад, як ФОП або ТОВ. Якщо бізнес відкриває одна людина, простіше зареєструвати ФОП, у цьому разі можна розраховувати на використання спрощеної системи оподаткування.

Якщо в салону краси буде кілька власників, підійде форма ТОВ. Якщо ж броу бар відкрив один майстер, який сам же працює в салоні, можливий варіант реєстрації як самозайнятого (варіант ФОП). У цьому варіанті майстер платитиме невеликий податок на професійний дохід. Форма самозайнятого не підійде при масштабуванні бізнесу.

Витратні матеріали для салону брів

Під час відкриття салону брів і вій потрібно закупити інструменти: пензлі, фарбу, хну, гелі, помадки, а також засоби для ламінування.

Вибирати постачальників краще на спеціалізованих сайтах. Буде потрібен час, щоб визначитися з компанією, яка підходить конкретно вам за асортиментом, якістю і швидкістю відвантаження. Не бійтеся експериментувати й шукати нових постачальників.

Вибір приміщення для броу бару

На початковому етапі розвитку бізнесу хорошим варіантом буде оренда місця у великому торговому центрі. Це допоможе швидко сформувати пул клієнтів. Найкраще, якщо ваш броу бар буде розташований поруч із відділом косметики та парфумерії. Ці магазини найчастіше відвідує цільова аудиторія такого салону.

Для відкриття студії потрібне невелике приміщення площею від 15-20 кв.м для 2-3 робочих місць. Для броу бару принципово хороше освітлення – загальне та точкове. Локація в прохідному місці, чистота й охайність приміщення та професійність майстрів – запорука успішної роботи й позитивних відгуків з перших днів роботи.

Важлива деталь! Перед відкриттям салону брів обов'язково підберіть програму для салону краси.

Процедури в броу барі займають від 1 до 3 годин, тому клієнтам зручніше планувати відвідування і записуватися онлайн. Система онлайн-бронювань дасть змогу уникнути накладок, втрати часу через очікування, крім того, клієнту і майстру заздалегідь надійде нагадування про запис.

Заповнення брів

Як розкрутити салон брів і вій

Розширення клієнтської бази та формування списку постійних гостей – одне з найважливіших завдань на початковому етапі розвитку будь-якого салону краси. Відразу після відкриття салону брів у торговельному або розважальному центрі отримати перших клієнтів ви зможете з-поміж відвідувачів комплексу. Щоб закріпити результат, необхідно вкладати кошти в рекламу і просування.

Способи залучення клієнтів

Для розвитку броу бару найбільш ефективними вважаються:

  • Привабливий, інформативний сайт. Запорука успіху – лаконічний дизайн, наявність цін, характеристика майстрів, а також можливість робити запис онлайн. Важливо! При підключенні CRM-системи для салону брів, можна отримати сайт і віджет онлайн-запису безкоштовно.

  • Просування сайту в пошукових системах. Створення сайту – тільки половина справи. Для збільшення інтернет-трафіку необхідно забезпечити якісне SEO-наповнення. У великих компаніях послуга просування сайту в пошукових системах коштує від 30 тис. грн. Можна спробувати заощадити й звернутися до приватного фахівця, послуги якого коштують 10-20 тис. грн. Але подібні дії знадобляться тільки великим броу барам. Для невеликого локального стартапу цілком достатньо просування в соціальних мережах.

  • Акаунт салону брів і вій у соцмережах. Сьогодні соціальні мережі – це не тільки засіб спілкування з друзями, а й найпотужніший інструмент розвитку і просування бізнесу. Тому перед відкриттям студії обов'язково створіть акаунти в Instagram, TikTok та інших соцмережах. Для привернення уваги підписників, систематично викладайте фотографії, розповідайте про свій салон, виставляйте пости з цікавою інформацією, проводьте акції та співпрацюйте з відомими блогерами.

  • Оригінальна назва. Варто витратити час і сили на вибір відповідної назви. Це гарний спосіб виділитися серед конкурентів. Ім'я студії має бути лаконічним, легко запам'ятовуватися і швидко визначатися в пошуку.

Результат ламінування брів

Як правильно підібрати персонал

Відкриваючи салон брів і вій, пам'ятайте, що вужча спеціалізація закладу, то вищими професійними навичками мають володіти співробітники, які там працюють. Вибираючи майстрів, не варто обмежуватися резюме, обов'язково перевіряйте співробітника на практиці. Звертайте увагу навіть на найдрібніші деталі від гігієни праці до вміння спілкуватися з гостями.

Кожен майстер поступово формує власне коло постійних клієнтів, які приходять тільки до нього. Стандартною схемою оплати праці майстрів вважається виплата комісії в розмірі 30-50% від кожної наданої послуги. Найчастіше майстри працюють за графіком "два через два". Крім майстрів, у штаті салону працюють 1-2 адміністратори.

Вести облік заробітної плати й нараховувати бонуси співробітникам броу бару за хорошу роботу можна за допомогою CRM-програми для салонів краси.

Фарбування брів хною

Висновок

Відкрити салон брів і вій можна без серйозних капіталовкладень, але за наявності багажу специфічних знань і умінь. Ця ніша ринку тільки починає заповнюватися. Технологічний підхід до організації та професійність майстрів дають змогу швидко досягти успіху.

Як і в будь-якій справі, під час відкриття броу бару важливо постійно розвиватися, стежити за трендами й конкурентами та моніторити ситуацію закордонних колег. Одразу після відкриття салону переконайтеся, що ви під'єднали онлайн-запис клієнтів – це дасть вам змогу залучати на 30% більше клієнтів через інтернет. Якщо ви шукаєте програму онлайн-запису, чому б не протестувати EasyWeek. Це безкоштовно.

#салон вій та брів #броу бар

Чи будете ви рекомендувати це?

EasyWeek робить вашу роботу простіше!
Спробувати безкоштовно
Категорії
  1. EasyWeek
  2. > Бізнес
  3. Менеджмент
  4. Технології
  5. Комунікації
  6. Best practice
  7. Обладнання
  8. CRM для бізнесу
  9. Дизайн
  10. Маркетинг