Креативний простір як бізнес-ідея

Креативний простір – перспективна бізнес-ідея, яка набуває популярності в Києві та інших містах України. Це різновид коворкінгу з акцентом на мультимедійну складову та креативний дизайн.

Досить важко визначити, що ж таке ідеальний креативний простір, адже для кожного клієнта він буде своїм. Варто виходити з базової ідеї зручного коворкінгу. Так, приміщення має бути світлим, просторим, обладнаним необхідними комунікаціями та відповідати санітарно-гігієнічним нормам.

Ми вже писали про запуск стандартного коворкінгу, дізнатись детальніше про всі нюанси відкриття такого бізнесу можна за посиланням. Сьогодні ж поговоримо про відкриття креативного простору, фінансову частину такого стартапу, лайфхаки з управління та просування бізнесу.

Коворкінг – це простір, який використовується для віддаленої роботи, проведення конференцій та робочих зустрічей. Креативний простір – це часто той самий коворкінг, але з акцентом на креативну складову. Як от, такі приміщення можуть бути зі сміливими дизайнерськими рішеннями. Вони ідеально підійдуть для робочих та неформальних заходів.

Бізнес-план креативного простору пишеться аналогічно до стандартного бізнес-планування. Єдине, що акцент робимо на сміливий дизайн. Так, ваш креативний простір легше виділиться з конкурентів. Далі в цій статті, поговоримо про кроки до відкриття креативного простору детальніше.

CRM ідеально підійде для коворкінгу та креативного простору різних типів. Таке програмне забезпечення допомагає в управлінні фінансами, командою, плануванні та роботі з клієнтами. EasyWeek CRM-програма вигідно виділяється з конкурентів шляхом безкоштовного сайту та інших корисних фішок.

Клієнти креативного простору

Бізнес-план & інвестиції для старту креативного простору

Креативний простір починається з ідеї, яка з часом обростає досвідом та плануванням. Як правило, з частиною ідейного спрямування впоратись простіше ніж з фактичним втіленням задумки. Так, креативну складову ми залишаємо вам як власнику, а от з фінансовою частиною та плануванням запуску розберемось детальніше.

Кроки для запуску креативного простору та фінансові розрахунки

  1. Ідея та визначення ЦА. Чітко визначіться з ідеєю та цільовою аудиторією (ЦА) закладу. Наприклад, якщо ви плануєте відкрити креативний простір для жінок, ремонт, послуги та просування відрізнятимуться від аналогічного планування, наприклад креативного простору для хіпстерів.

    На цьому етапі інвестицій немає. Ви можете провести опитування в соціальних мережах та визначити, що цікаво людям наразі. Так, за умови просування такого опитування онлайн, може знадобитись близько $15 – 50 на оплату послуги сервісу. Таким чином ви залучите більше користувачів, що позитивно вплине на фінальний результат.

  2. Пошук приміщення та ремонт. Оренда або купівля приміщення під проєкт суттєво вплинуть на рівень інвестицій. Так, купівля приміщення обійдеться значно дорожче, але ви будете впевнені в тому, що локація ваша і переїжджати не доведеться. Так, залежно від міста купівля приміщення під невеликий креативний простір на декілька кімнат становитиме від $25 000. Оренда так само варіюється залежно від локації. Наприклад, Київ та область коштуватимуть мінімум 15 000 - 20 000 грн на місяць. Оренда в інших областях буде суттєво нижчою.

    Ремонтні роботи коштуватимуть від $5 000. Сюди входить косметичний ремонт, оновлення обладнання, закупка меблів та техніки. Ремонт та оренда або ж покупка приміщення стануть найдорожчим вкладенням в стартап. Мінімальна сума становитиме $30 000 за умови покупки приміщення або ж $6 000 за умови оренди.

  3. Набір персоналу. Кваліфіковані працівники суттєво спростять запуск креативного простору. Для початку знадобиться адміністратор, клінінг та бухгалтер.

    Заробітний фонд на місяць для такого складу персоналу складатиме від 50 000 грн. Витрати можна скоротити за умови роботи з фрілансерами. Наприклад, бухгалтера зручно наймати на основі фрілансу. Це дешевше.

  4. Управління бізнесом. Керування бізнес-процесами креативного простору краще продумати до відкриття. Це суттєво зекономить бюджет та нерви.

    CRM ідеально підійде для управління креативним простором різного розміру. Вибір якісного провайдера вирішує фінальну прибутковість бізнесу. Вартість CRM залежатиме від функціоналу та виробника.

  5. Просування. Радимо почати з онлайн-презентації креативного простору в соціальних мережах. Створити акаунт в Instagram з онлайн-записом можна безкоштовно, далі креативний контент та, за можливості, співпраця з блогерами.

    Просування за умови співпраці з блогерами коштуватиме від $100. Усе залежить від прайсу інфлюенсера.

Фінальний запуск креативного простору на декілька кімнат коштуватиме від $8 000 + витрати на реєстрацію компанії.

Незвичний креативний простір

Як організувати оренду креативного простору

EasyWeek CRM допоможе легко та ефективно організувати оренду креативного простору. Розгляньмо цей процес поетапно:

  1. Як додати в систему декілька філій?

    При реєстрації система запитає про наявність філій, ця інформація вноситься на початковому етапі роботи з системою та може бути додана чи редагована пізніше.

  2. Як додати декілька просторів в межах однієї філії?

    Для цього потрібно додати новий об’єкт. Це можна зробити у відповідному розділі системи. Так, ви зможете додати декілька об’єктів, тобто тематичних кімнат (креативних просторів) та налаштувати окремі графіки для кожної з них.

  3. Як налаштувати графік для філій чи об’єкту?

    Після створення філії чи об’єкту, ви можете налаштувати його графік роботи. Це можна зробити у розділі Графік. Доступні різні схеми графіку роботи локацій та об’єктів, можна додати перерву або ж вікно між записами, наприклад, для прибирання.

  4. Як додати обладнання для оренди?

    Якщо ваш креативний простір обладнаний, наприклад, проектором, ви можете додати таке обладнання як ресурс. Так, клієнти зможуть забронювати проектор онлайн. Зробити це можна в системі EasyWeek, у розділі Ресурси.

Конференція в креативному просторі

Яка цільова аудиторія креативного простору

Ви можете створити креативний простір фактично під будь-яку цільову аудиторію. Це залежить від ідеї стартапу. Загалом коворкінги та креативні простори найбільш популярні серед молоді, яка працює на фрілансі або ж віддалено.

Потенційні клієнти креативного простору:

  • Фрілансери, які працюють віддалено.

  • Компанії, які хочуть провести креативний івент.

  • Письменники, блогери та люди креативних професій.

Кейс 1. Креативний простір для жінок

Так, вашою аудиторією стане жіноча половина. Скоріше за все, це будуть молоді жінки від 23 від 50 років.

Кейс 2. Креативний простір для хіпстерів

Цільовою аудиторією такого бізнесу стане молодь від 18 і до 35 років. Гендер тут не грає ролі.

Робочий процес у креативному просторі

Управління креативним простором & CRM

Керувати коворкінгом досить просто, якщо ви підключили розумне програмне забезпечення. Розгляньмо, як має працювати якісна CRM на прикладі EasyWeek.

EasyWeek CRM пропонує:

  • Онлайн-запис. Система забезпечує бізнес функцією онлайн-бронювання через віджет у режимі 24/7.

  • Безкоштовний сайт. EasyWeek створює сайт для креативного простору безкоштовно та автоматично при реєстрації.

  • Програма лояльності. Сервіс підтримує створення програми лояльності для клієнтів коворкінгу. Наприклад, можна налаштувати розсилку, ділитись QR-кодами тощо.

  • 4K+ інтеграцій. EasyWeek інтегрується з усіма популярними сервісами, включаючи продукти Meta та Google.

  • Гнучкі тарифи. Система пропонує різні тарифні плани залежно від розміру вашого бізнесу та потреб: кількості філіалів і кімнат креативного простору та бажаних функцій програмного забезпечення.

Запуск коворкінгу – досить відповідальна справа, полегшити яку може CRM. Важливо з розумом підійти до вибору цієї програми, адже ринок пропонує тисячі варіантів. EasyWeek виділяється серед конкурентів за рахунок розширеного функціоналу та гнучких тарифів. Спробувати програму онлайн-запису EasyWeek можна за безкоштовно.

#коворкінг креативний простір

Чи будете ви рекомендувати це?

EasyWeek робить вашу роботу простіше!
Спробувати безкоштовно
Категорії
  1. EasyWeek
  2. > Бізнес
  3. Менеджмент
  4. Технології
  5. Комунікації
  6. Best practice
  7. Обладнання
  8. CRM для бізнесу
  9. Дизайн
  10. Маркетинг