Вступ

Небажане волосся турбує як жінок, так і чоловіків. Гладенькі ніжки, красива доглянута шкіра та відсутність врослого волосся – базові ознаки красивої жінки. Звичайно, кожна представниця прекрасної статі прагне до ідеалу. Так, різного типу епіляція стає усе популярнішою. Електроепіляція – не виняток.

Чоловіки часто звертаються до студій електроепіляції для видалення небажаного волосся на грудях, спині та животі. Побутує міф, що сильна половина людства не ходить до салонів краси, але він розбивається об елементарну гігієну та норми здоров'я. Дуже часто вросле волосся заважає жити, епіляція допоможе вирішити це питання.

Сьогодні поговоримо про запуск студії електроепіляції, програмне забезпечення для такого бізнесу та відмінності між лазерною - та електроепіляцією. Почнемо, буде цікаво!

Початкові інвестиції залежатимуть від локації студії краси, послуг та обладнання. Мінімальний бюджет складає $20 000. Ця сума обумовлена витратами на доглядову косметику, обладнання та оренду приміщення. Маркетинг та витрати на заробітну плату команди йдуть після.

Хорошим варіантом стане пошук базового бізнес-плану, наприклад, салону краси. Далі, по пунктах, оптимізуємо зразок під ваш бізнес. Якщо це викликає труднощі, можна звернутись до спеціаліста.

Ринок пропонує безліч варіантів. Порівняйте ваші вимоги та пропозицію ринку. Одним із топових варіантів для салонів краси вважається програма EasyWeek. Є безкоштовний тариф для індивідуальних майстрів та можливість створити безкоштовний сайт.

Бізнес-план студії електроепіляції

Продуманий бізнес точно принесе прибуток. Саме тому бізнес-план – це те з чого варто почати підготовку до запуску проєкту. Ми вже писали про запуск салону краси, барбершопу, студії манікюру тощо. Усі ці матеріали допоможуть зорієнтуватись у різноманітті бізнес-процесів закладу краси.

Погляньмо, які ж кроки потрібно зробити для запуску студії електроепіляції у 2023.

Як відкрити студію електроепіляції?

  1. Проаналізуйте попит та пропозицію. Важливо чітко окреслити ринок та клієнтів. Ваші послуги мають приваблювати платоспроможну аудиторію, яка зацікавлена в електроепіляції.

  2. Визначте послуги та прайс. Для старту краще зупинитись на середній ціні та базових послугах. Далі, проглянувши як йде бізнес, можна додати послуги та переглянути прайс.

  3. Виберіть локацію. Місце важливе, адже клієнти хочуть просто та легко дійти/доїхати до локації та отримати гарні враження від закладу. Ідеальним варіантом стане прохідне місце, як от торговий центр.

  4. Зробіть косметичний чи капітальний ремонт. Приміщення варто відразу підготувати до роботи з людьми.

  5. Закупіть обладнання. Електроепіляція потребує спеціального обладнання. Вибір за вами, радимо закупити обладнання та доглядову косметику онлайн. Це дешевше.

  6. Знайдіть команду вашої мрії. Саме команда салону краси виділяє вашу пропозицію. Навіть найкраще обладнання не допоможе, якщо команда працює не злагоджено.

  7. Інвестуйте в просування. На старті важливо правильно себе зарекомендувати. Просування у соціальних мережах – чудовий варіант безкоштовної реклами.

Електроепіляція & лазерна епіляція

Якщо ви вагаєтесь, який саме бізнес вигідніше відкрити, цей розділ стане у нагоді. Епіляція – досить розлоге поняття. На сьогодні особливою популярністю користуються лазерна електроепіляція. Яка ж між ними різниця?

По суті, обидва методи спрямовані на видалення волосся. Лазерна епіляція видаляє темне волосся за допомогою лазеру, який бачить темний пігмент. Електроепіляція працює за допомогою струму, який проходить по волоссю і видаляє його. Цей варіант підійде для будь-якого типу волосся. Так, електроепіляція легко видалить біляве, руде або сиве волосся. Лазер на таке не здатний.

Очевидно, що електроепіляція підійде більшій кількості людей, тому такий проєкт відкривати вигідніше.

Програмне забезпечення для студії електроепіляції

Програма для студії електроепіляції допоможе спланувати бізнес та привабити перших клієнтів. CRM – ідеальне рішення для студії електроепіляції, яка планує розвиватися, але ще не має тисяч на просування. Маркетинг та швидка інтеграція, які надає CRM, легко створять гарну онлайн-присутність для вашої компанії.

Функції програмы CRM:

  • Онлайн-бронювання. Клієнт зможе забронювати сеанс електроепіляції онлайн та без зусиль.

  • Сайт та віджет. Програма створить сайт та віджет для онлайн-бронювання.

  • Сповіщення. CRM нагадає клієнту та майстру про заплановану зустріч.

  • Маркетингові інструменти. Програми такого типу інтегруються з соціальними мережами для ще ефективнішого онлайн-просування.

Ці та інші корисні функції CRM точно допоможуть запустити бізнес швидко та ефективно.

Програма онлайн-запису EasyWeek

EasyWeek пропонує ідеальне рішення для бізнесу зі сфери краси. Ми забезпечуємо онлайн-бронювання, безкоштовний сайт та багато іншого. Сервіс виграє серед конкурентів шляхом гарного функціоналу та приємних тарифів.

Спробувати систему можна абсолютно безкоштовно. Компанії з 1 працівником та 1 локацією не тарифікуються взагалі.

Якщо у вас залишились будь-які питання, без вагань звертайтесь до служби підтримки EasyWeek або ж почитайте наш блог. Спільними зусиллями, ми точно знайдемо чудовий варіант саме для вашого бізнесу. EasyWeek: так просто, так ефективно!

#електроепіляція

Чи будете ви рекомендувати це?

EasyWeek робить вашу роботу простіше!
Спробувати безкоштовно
Категорії
  1. EasyWeek
  2. > Бізнес
  3. Менеджмент
  4. Технології
  5. Комунікації
  6. Best practice
  7. Обладнання
  8. CRM для бізнесу
  9. Дизайн
  10. Маркетинг