Як вибрати назву для барбершопа

Стаття допоможе вибрати креативну назву салону краси для чоловіків.

Вступ

Власний барбершоп – це актуальний і досить прибутковий бізнес. Для того, щоб справа принесла достойний дохід варто гарно спланувати проєкт: концепцію, оформлення та назву. Саме від влучної назви барбершопу залежить як він сприйматиметься клієнтами. За статистикою компанії з оригінальними назвами мають більше шансів на успіх порівняно з менш креативними конкурентами.

Алгоритм відкриття барбершопу схожий на запуск салону краси. Детальніше про це у нас в блозі.

Так, звичайно! Для цього радимо зареєструватись в програмі для салонів краси EasyWeek. Ви отримаєте зручний сервіс для онлайн-бронювання клієнтів та безкоштовний сайт в подарунок.

Оригінальна назва для чоловічого салону

Звідки брати ідеї назв барбершопу

Не кожен підприємець має достатньо фантазії для створення оригінального імені барбершопу. Найкраще запитати поради колег та влаштувати спільний брейншторм. Креативність часто приходить саме таким чином.

Декілька способів створити гарну назву для барбершопу:

  • Співпраця з креативниками. Спеціалісти не просто запропонують декілька назв, але й допоможуть поєднати їх з вашою концепцією та логотипом.

  • Особистий бренд. Якщо власник уже має особистий бренд, можна просто додати до нього нову гілку – барбершоп. Це дуже зручно і клієнти позитивно реагують на імена та прізвища в назвах. Це гарантує якість.

  • Асоціація з певним предметом. Інколи у майстра є символ, який він хоче використати в концепції та логотипі. Цей елемент можна використати й в назві, за умови, що виглядає це органічно.

Відкрити барбершоп – це лише півсправи. Далі важливо зацікавити клієнта. Експерти рекомендують доручити розробку назви, логотипу та рекламної кампанії одній людині. Так, концепція виглядатиме цілісною.

Як назвати барбершоп

Як створити влучну назву для барбершопу

У переважній більшості випадків назва барбершопу прив'язується до тематики діяльності. Якщо проаналізувати найпопулярніші варіанти, можна виділити кілька основних напрямків:

  • Назви, у яких є слова barber або barbershop. У тандемі з ними може йти прізвище власника або слово, з яким у клієнтів асоціюватиметься барбершоп, його локація. Наприклад, вдалими назвами вважаються: Kyiv City Barbers, Lviv Barbershop, Andriy barber.

  • Назви, що уточнюють спрямованість. Попри те, що тут все досить очевидно, такі назви легко запам'ятовуються і подобаються клієнтам. Можна взяти за основу популярні назви, що користуються популярністю у багатьох країнах: Бритва, БрийБорода.

  • Оригінальні несподівані назви. Щоб утримати увагу клієнтів, особливо у містах, де конкуренція у сфері барберів дуже велика, часто просто необхідно епатувати вибагливу публіку. Оригінальні назви найчастіше на слуху: BOSS, BRUTAL, Котигорошко.

Мало просто назвати барбершоп, його нове ім'я потрібно буде органічно вписати в концепцію. Наприклад, якщо вибрано назву Бритва, її варто зобразити на логотипі. У багатьох людей більше розвинена візуальна пам'ять, тому запам'ятовувати назву вони будуть асоціаціями з логотипом.

Сторінка барбершопу в системі EasyWeek

Чому латиницю варто використовувати обережно

Назви англійською або ж просто написані латиницею полюбилися власникам салонів краси та барбершопів. Виглядає це органічно та оригінально. Однак тут є кілька підводних каменів, які мають ризики для салону краси:

  • Складність прочитання. Далеко не всі потенційні клієнти вивчали в школі англійську мову і знають, як читається те чи інше слово. Барбершоп з незрозумілою назвою клієнти можуть оминати. Якщо дуже хочеться використати латиницю, бажано прописувати нею очевидні українські слова.

  • Незрозумілий переклад чи його відсутність. Іноді власники не переживають з приводу сенсу: беруть набір літер, що сподобався, або зрозумілу лише вузькому колу людей абревіатуру. Як результат, клієнти залишаються в глибокому здивуванні. Іти туди, де навіть назва викликає запитання, — сумнівна перспектива.

  • Надмірний пафос. Назви з англійськими приставками Lux та Luxury можуть відлякати потенційного клієнта, який остерігається того, що заклад виявиться надто дорогим. Тим часом прайс салону може повністю відповідати статусу барбершопу.

Створюючи оригінальну назву, важливо не перестаратись. Довгі назви також давно не в моді — варто вибирати щось коротке та містке.

Бізнес-план барбершопу

Невдалі назви барбершопів

Звичайно, через невдалу назву перукарня не перестане існувати. Однак і велику кількість клієнтів вона не отримає. Примхливі та вибагливі гості часто відмовляються від відвідування місць, у яких їх не влаштовує навіть назва.

До невдалих імен для барбершопа можна віднести:

  • Чик-чик. Назва, яка найчастіше використовується для бюджетних перукарень, не надасть статусності барбершопу. Швидше, його не сприйматимуть серйозно. Напрацьовані клієнти приходитимуть до майстрів, а от залучити людей "з вулиці" буде проблематично навіть за розгорнутої рекламної кампанії. Якщо ця назва ну дуже подобається, краще обіграти її латиницею – Chic-chic. Підсвідомо таке поєднання асоціюватиметься з розкішшю, і лояльність клієнтів збільшиться.

  • Тут уміють стригти/Тут стрижуть/Тут добре стрижуть. Назви з таким очевидним змістом та пафосними назвами часто не виправдовують себе.

  • Bastard Barber Shop. Заклади із такими оригінальними назвами можна зустріти досить часто. Якби не перше слово, яке перекладається як "покидьок", нічого примітного тут не було б. Назва обговорювана, але деякі клієнти туди не підуть, розцінивши її як неповагу до себе.

Невдалими вважаються і назви на вульгарну та інтимну тематику. Барбершоп – це щось брутальне, а не еротичне. Стрижка та гоління для чоловіка – цілий ритуал, який не варто змішувати ні з чим. Навіть у назві.

Барбер як професія

Коли назву барбершопу не можна змінити

Не завжди попередні власники відрізняються креативом і розумінням того, як підбирається "робоча" ефективна назва. У деяких випадках покупцям доводиться працювати тільки з тим, що вже є:

  • Ви купили бізнес "під ключ". Купівля вже готового барбершопу – не рідкість у б'юті індустрії й не завжди обіцяє провал. Деякі люди добре заробляють на продажі готових об'єктів. У цьому випадку не треба думати, як назвати барбершоп — колишній власник уже потурбувався про все, нехай і не завжди вдало. Згодом, якщо рекламна кампанія не дасть результату, є варіант провести ребрендинг, тобто змінити назву та логотип. Однак ця дія вимагатиме фінансових інвестицій.

  • Куплена франшиза. Робота під конкретним брендом з підказками куратора — чудова ідея для бізнесменів-початківців. Франшиза барбершопу передбачає певну назву, міняти яку не можна. Авторським цей заклад ніколи не стане.

Ще на етапі укладання угоди слід оцінити як наповнення перукарні, так і її назву. Якщо вона не здається "робочою" і викликає у майбутнього власника лише роздратування, краще пошукати інший варіант.

Стрижка бороди в барбершопі

Оригінальні назви, що працюють на імідж барбершопу

У світі продуктивно працює безліч барбершопів, де вміло поєднується оригінальність назви та авторські "фішки" майстрів з бездоганною технікою виконання. Як результат, такі заклади отримують широке визнання. Ось кілька прикладів вдалих назв:

  • Blind Barber. Це не просто перукарня лакшері рівня із провокаційною назвою. "Сліпий барбер" – це справжній чоловічий клуб, де можна відпочити та поспілкуватися. Хоча багато хто йде туди заради цікавості: чи справді їх підстриже сліпий майстер? Інтрига у назві – ще один ефективний інструмент, щоб підігріти інтерес. Звичайно, майстри мають відмінний зір і майстерно володіють ножицями й бритвами, але інтерес від цього до "Сліпого барбера" не зникає.

  • HaarBarbaar. Назва проста, а оригінальність досягається шляхом неправильного написання очевидних слів. Однак це не ріже око, а працює на користь бренду. У цьому барбершопі досконало відточено концепцію — забронювати відвідування неможливо, доведеться чекати на зустріч із майстром у живій черзі. Кожному гостю пропонується келих пива або філіжанка кави. Черги тут щодня.

  • Barbería Royal. Попри те, що в назві є приставка на кшталт Lux та Luxury, власники зуміли все грамотно обіграти: інтер'єр оформлений у стилі 50-х років, з великою кількістю вінтажних дрібниць. Завітати до такого закладу — незабутнє задоволення, адже створюється відчуття перебування в шикарній перукарні того часу. Обійдеться візит по-королівськи: за стрижку готуйтесь викласти до 600 доларів.

Інтер'єр барбершопу

Висновок

Оригінальність та креатив – основа, але важлива й концепція. Якщо програма для подальшого просування вибрана вдало, а майстри знають свою справу, успіх вам гарантовано. Навіть якщо ви купили франшизу чи взяли бізнес "під ключ" і змінити назву вже не можна, її завжди можна гарно обіграти. Чудовим варіантом стане вдосконалення сервісу, так задоволений клієнт швидше запам'ятає назву барбершопу.

Після створення креативної назви для барбершопу, варто подумати про клієнта. У цьому вам легко допоможе програма для онлайн-бронювання від EasyWeek. Протестувати сервіс можна безкоштовно.

#салон краси

Чи будете ви рекомендувати це?

EasyWeek робить вашу роботу простіше!
Спробувати безкоштовно
Категорії
  1. EasyWeek
  2. > Бізнес
  3. Менеджмент
  4. Технології
  5. Комунікації
  6. Best practice
  7. Обладнання
  8. CRM для бізнесу
  9. Дизайн
  10. Маркетинг