Програма для сервісного центру
Все необхідне для ефективного управління сервісним центром та бронювання послуг.
Доступно на комп'ютерах та через мобільні додатки для iPhone, iPad та Android Scroll to appsScroll to apps
CRM для онлайн-запису в сервісний центр
Оцініть зручність системи EasyWeek для центру сервісного обслуговування. Онлайн-запис, зручний календар та розклад майстрів.
Управління та бронювання зручних часових слотів для клієнтів.
Автоматичні нагадування про призначення для клієнтів та персоналу.
Стежте за наявністю запасів і обладнання.
Продаж товарів і послуг безпосередньо через систему.
Перегляд графіків всіх працівників за один раз.
Стежте за продуктивністю вашого бізнесу за допомогою детальної аналітики.
Ваші дані обробляються відповідно до світових та європейських стандартів безпеки, включаючи PCI DSS, SSL та GDPR.
Ми не продаємо і не передаємо ваші дані та дані ваших клієнтів третім особам.
Використовуйте EasyWeek, щоб без зайвих клопотів збільшити кількість бронювань.
Вкажіть всю важливу інформацію про вашу компанію, яка привабить клієнтів та спонукає їх записатися до вас.
Забезпечте безперебійну роботу, інтегруючи EasyWeek із програмами, якими ви вже користуєтеся, такими як GA4 та інші.
Розмістіть наш віджет бронювання та його посилання у всіх каналах, щоб отримувати заявки одночасно!
Отримуйте детальний аналіз бронювань, завантаження персоналу та іншої інформації, що допомагає виявити оптимальні напрямки розвитку вашого бізнесу.
Створіть свою історію успіху з EasyWeek!
Не можете знайти відповідь? Зверніться до нашої дружньої команди.
Як EasyWeek може допомогти моєму сервісному центру?
EasyWeek може допомогти вашому сервісному центру, автоматизуючи процес бронювання, що дозволяє вашим клієнтам планувати зустрічі або бронювати предмети онлайн на їхній власний розсуд. Це може сприяти оптимізації ваших операцій, зменшенню помилок при бронюванні і звільненню вашого персоналу для зосередження на інших завданнях.
Чи підходить EasyWeek для бізнесу будь-якого розміру?
Абсолютно! Незалежно від того, керуєте ви маленьким місцевим сервісним центром чи великою мережею, EasyWeek розроблений з масштабуванням і задоволенням потреб бізнесу будь-якого розміру.
Чи можу я інтегрувати EasyWeek з моїми існуючими системами?
Так, EasyWeek розроблений для безшовної інтеграції з різноманітними популярними бізнес-системами. Якщо у вас є специфічні вимоги до інтеграції, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки за допомогою.
Що робити, якщо мені потрібна допомога у налаштуванні або використанні EasyWeek?
Ми пропонуємо всеосяжну підтримку та навчання для всіх користувачів EasyWeek. Наша команда завжди готова допомогти вам з налаштуванням, усуненням проблем або будь-якими питаннями, які у вас можуть виникнути.
Як EasyWeek обробляє дані клієнтів?
У EasyWeek ми дуже серйозно ставимось до безпеки даних. Ми дотримуємося всіх чинних законів про захист даних і маємо надійні заходи безпеки для того, щоб дані ваших клієнтів зберігалися в безпеці.
Спробуйте EasyWeek для ефективного управління вашим бізнесом. Наша підтримка завжди на зв'язку: 7 днів на тиждень, безкоштовно на будь-якому тарифі.