Управління складом
Програма CRM з функцією інвентаризації та обліку витратних матеріалів. Зручно керувати рухом товарів на складі.
Інвентаризація та витратні матеріали

Зручний додаток для всіх пристроїв
Наша система працює на смартфонах, планшетах та у web-версії. Додаткове обладнання не потрібне.




Приєднуйтеся до компаній, які нам довіряють
Створіть свою історію успіху з EasyWeek!
Поширені питання
Не можете знайти відповідь? Зверніться до нашої дружньої команди.
Як додати товари до складу?
У розділі 'Склад' натисніть 'Додати товар', вкажіть назву, кількість, ціну закупівлі, постачальника та інші параметри. Система автоматично розрахує собівартість послуг.
Як налаштувати автоматичне списання матеріалів?
При створенні послуги вкажіть, які матеріали та в якій кількості витрачаються. При наданні послуги система автоматично спише необхідну кількість зі складу.
Чи можна встановити мінімальні залишки?
Так, для кожного товару можна встановити мінімальний залишок. Коли кількість товару досягне цього рівня, система надішле сповіщення про необхідність поповнення.
Як відстежувати терміни придатності?
При додаванні товару вкажіть термін придатності. Система автоматично відстежуватиме товари з закінчуючимся терміном та сповіщатиме про це заздалегідь.
Чи можна експортувати звіти по складу?
Так, доступні детальні звіти по рухах товарів, залишках, списаннях та закупівлях. Всі звіти можна експортувати в Excel або PDF для бухгалтерського обліку.
Будьте з клієнтами, все інше ми беремо на себе
Спробуйте EasyWeek для ефективного управління вашим бізнесом. Наша підтримка завжди на зв'язку: 7 днів на тиждень, безкоштовно на будь-якому тарифі.


Краса
Медицина
Спорт
Послуги
Дозвілля
Освіта
Домашні тварини
Оренда
Авто
Гостинність
Інше 


