Доступно на комп'ютерах та через мобільні додатки для iPhone, iPad та Android Перейти до додатківПерейти до додатків
CRM для онлайн-запису в сервісний центр

Управління та бронювання зручних часових слотів для клієнтів.
Автоматичні нагадування про призначення для клієнтів та персоналу.
Стежте за наявністю запасів і обладнання.
Продаж товарів і послуг безпосередньо через систему.
Перегляд графіків всіх працівників за один раз.
Стежте за продуктивністю вашого бізнесу за допомогою детальної аналітики.
Безпека даних
Ваші дані обробляються відповідно до світових та європейських стандартів безпеки, включаючи PCI DSS, SSL та GDPR.
data_security_pci_description
data_security_ssl_description
data_security_gdpr_description

Як це працює?
Використовуйте EasyWeek, щоб без зайвих клопотів збільшити кількість бронювань.
Кілька простих кроків для налаштування системи бронювання
Дозвольте вашій компанії отримувати онлайн-бронювання різними способами
Цілодобове самообслуговування для запису — без накладок і плутанини
Дізнайтеся, наскільки ефективно система планує та керує записами без вашої участі
Особистий менеджер для налаштування

Ми відповімо на будь-які питання

Зручний додаток для всіх пристроїв
Наша система працює на смартфонах, планшетах та у web-версії. Додаткове обладнання не потрібне.




Приєднуйтеся до компаній, які нам довіряють
Створіть свою історію успіху з EasyWeek!
Поширені питання
Не можете знайти відповідь? Зверніться до нашої дружньої команди.
Як EasyWeek може допомогти моєму сервісному центру?
EasyWeek може допомогти вашому сервісному центру, автоматизуючи процес бронювання, що дозволяє вашим клієнтам планувати зустрічі або бронювати предмети онлайн на їхній власний розсуд. Це може сприяти оптимізації ваших операцій, зменшенню помилок при бронюванні і звільненню вашого персоналу для зосередження на інших завданнях.
Чи підходить EasyWeek для бізнесу будь-якого розміру?
Абсолютно! Незалежно від того, керуєте ви маленьким місцевим сервісним центром чи великою мережею, EasyWeek розроблений з масштабуванням і задоволенням потреб бізнесу будь-якого розміру.
Чи можу я інтегрувати EasyWeek з моїми існуючими системами?
Так, EasyWeek розроблений для безшовної інтеграції з різноманітними популярними бізнес-системами. Якщо у вас є специфічні вимоги до інтеграції, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки за допомогою.
Що робити, якщо мені потрібна допомога у налаштуванні або використанні EasyWeek?
Ми пропонуємо всеосяжну підтримку та навчання для всіх користувачів EasyWeek. Наша команда завжди готова допомогти вам з налаштуванням, усуненням проблем або будь-якими питаннями, які у вас можуть виникнути.
Як EasyWeek обробляє дані клієнтів?
У EasyWeek ми дуже серйозно ставимось до безпеки даних. Ми дотримуємося всіх чинних законів про захист даних і маємо надійні заходи безпеки для того, щоб дані ваших клієнтів зберігалися в безпеці.
Будьте з клієнтами, все інше ми беремо на себе
Спробуйте EasyWeek для ефективного управління вашим бізнесом. Наша підтримка завжди на зв'язку: 7 днів на тиждень, безкоштовно на будь-якому тарифі.






