Конкуренція – як заявити про себе

Стали власником салону краси? Чудово! Залишилося знайти перших клієнтів та перетворити їх на лояльну аудиторію. Складно відкрити студію краси та бути на виду без реклами. Класичний маркетинг й досі працює, проте диджиталізація дає про себе знати й тут. За статистикою, яскравий профіль в соціальних мережах допомагає в просуванні краще ніж аналогічна вивіска чи флаєри. До того ж це дешевший варіант.

Як салону краси зарекомендувати свої послуги:

  • Надавати якісний сервіс.

  • Заявити про себе в інтернеті.

  • Працювати на репутацію.

Яка ж найкраща соціальна мережа для просування онлайн? Відповідь залежить від вашої аудиторії. Розгляньмо, одну з найпопулярніших соціальних мереж для просування у сфері б'юті. З назви ви здогадалися, що мова йтиме про TikTok.

TikTok – це соціальна мережа, створена китайською компанією у 2018 році. TikTok дозволяє створювати, монтувати та поширювати короткі відео для просування салону краси.

Створювати та постити відео на регулярній основі. Чим більше користувачів лайкнуть ваш пост, тим ймовірніше, що соцмережа додасть його до рекомендацій.

Сервіс належить китайській корпорації ByteDance. Власник соціальної мережі китайський підприємець – Чжан Імінь.

Цільова аудиторія TikTok


Чому салони краси обирають просування в TikTok

Інтернет-майданчики швидко ростуть, розширюються і з часом згасають. Важливо прийняти правильне рішення – вчасно зайняти свою нішу там, де розвиток та користувачі лише набирають обертів. До таких майданчиків належить TikTok – сервіс для створення та переглядів коротких відео роликів.

Переваги TikTok для салону краси

Статистика показує, що цим майданчиком користується на 60% більше жінок, ніж чоловіків. Вікова категорія – до 34 років. Тому тут неважко знайти живу цільову аудиторію.

Дівчата частіше дивляться навчальні відео про нанесення макіяжу, техніки розслабляючого масажу обличчя, корисну косметику. Інформація від салону краси тут точно знайде своїх глядачів.

Відомо, що TikTok – майданчик, яким активно користуються й діти. Це чудова нагода виростити майбутніх клієнтів. На додаток, діти часто радять батькам, який магазин обрати, що купити, як приготувати страву та де провести дозвілля.

Нанесення макіяжу за відео в TikTok


Просування салону краси – що варто знати

Акаунт салону краси в TikTok створено. Тепер слід заявити про себе. Фоловери з'являються там, де цікаво. Пізніше частина з них стає постійними клієнтами студії краси.

Розгляньмо основні моменти для залучення зацікавлених відвідувачів:

  • правильне оформлення профілю.

  • креативні відеоролики;

  • eфективні хештеги;

  • співпраця з блогерами.

Кожному пункту варто приділити максимум уваги. Не вийде вибрати лише один спосіб просування облікового запису та отримати очікувані результати.

Successful barber


Оформлення профілю салону краси в TikTok

Стильно оформлений профіль салону краси у ТікТок має бути інформативним для клієнта. Навряд чи користувач, що випадково зайшов, зупиниться на сторінці, де немає даних про послуги. Велика ймовірність отримати нового клієнта там, де дотримано структури заповнення профілю.

Структура заповнення профілю салону краси в TikTok:

  1. Ім'я – назва бренду, компанії чи місто. Вказують під час реєстрації облікового запису. Між словами, можна додавати смайли або піктограми. Наприклад: «Салон краси ГЛАМУР».

  2. Нік (ім'я користувача) заповнюється латинськими літерами. Як правило, дублює назву студії. Наприклад: salon_glamyr.

  3. Опис – коротка інформація про салон: послуги, географічне розташування. Після ознайомлення з описом користувач повинен розуміти, для чого потрібно підписатись на ваш обліковий запис, що корисного він отримає від перегляду контенту. Приклад салону краси «ГЛАМУР»: «СТРИЖЕМО_ФАРБУЄМО_ТАНЦЮЄМО; про красу догляд та гарний настрій».

  4. Аватарка — зображення у форматі JPG. Можна встановити власну фотографію або логотип студії краси. Також використовують фото, що ілюструють діяльність організації: ножиці, кисті, косметика.

  5. Посилання важливі для зручності та більшої довіри до вашого салону. Вставте посилання на власний блог. Відвідувачам цікаво дізнатись про життя майстрів студії краси. У мультипосиланнях клієнт може отримати інформацію про роботу студії.

Правильно та цікаво оформлений профіль приваблює цільову аудиторію, зацікавлену у послугах салону краси.

Манікюр у салоні краси

Креативні відеоролики & ефективні хештеги

Алгоритм ТікТок використовує інтуїтивні методи роботи, засновані на глибині перегляду відео. Для початку майданчик охоплює невелику кількість глядачів. Якщо вони переглядають ролик до кінця, то публіка збільшується.

Висновок один: чим цікавіше ви викладаєте відео, тим більше користувачів відвідають вашу сторінку і залишаться у підписниках.

Що знімати в ТікТок для сфери краси:

  • Корисні поради в галузі краси.

  • Процедури в процесі або рубрика "До і Після".

  • Уроки догляду за шкірою, волоссям.

  • Навчальні відео створення макіяжу.

  • Відгуки клієнтів.

Не слід забувати, що ролик повинен бути динамічним і якісним. Перше враження важливе. У разі високої конкуренції це правило працює як ніколи.

Кожне відео необхідно закріпити в хайлайтс, вибравши момент, що інтригує.

Щоб розкрутити обліковий запис салону краси в TikTok, потрібно постійно викладати цікавий відеоконтент. Бажано, щоб 75% роликів несли експертну думку, а 25% – розважальний характер.

Хештеги

Для просування в мережі ТікТок рекомендується використовувати теги – ключові слова, що характеризують тематику відео. В описі ролика краще вказувати від 3 до 5 хештегів. За тегами користувачі знаходять потрібний контент. А власник салону краси – нових клієнтів.

Які хештеги використовувати:

  • Популярні та нерейтингові теги

Підбирайте відомі ключові слова відповідно до теми вашого профілю. Введіть запит у рядок пошуку. Інтернет-майданчик сам видасть вам теги, які часто переглядаються.

Наприклад: вбиваємо слово салон у рядок запиту. За тегом #салон пошукова система показує 174.2М переглядів. Нижче за списком йдуть теги ТікТок, що містять слово салон з цифрою переглядів. Вибираємо хештег, що підходить за змістом, із найбільшою кількістю показів.

Далі можна використовувати теги з точнішими ключами. Перегляди таких хештегів значно нижчі від популярних. При цьому більше ймовірності, що ваше відео потрапить до ТОП-публікацій і не загубиться у мільйонній конкуренції.

Наприклад: тег #манікюрнийсалон має 4,1М переглядів. Користувачі, які шукають послуги манікюру, точно зайдуть цим хештегом.

  • Трендові хештеги

Перейдіть на вкладку «Цікаве» і проскрольте стрічку тегів, доки не побачите аналогічні за змістом відео. Наприклад: #вчусягарно, #мейкзметеликами, #краса.

Використайте деякі з цих хештегів в описі під постом.

  • Хештеги конкурентів

Поцікавтесь, що пишуть ваші конкуренти. Лідируючі б'юті-студії у TikTok достеменно знають, як просувати салони краси. Подивіться, які теги використовують вони. Не треба списувати під копірку, але скористатися кількома ключами можна.

Вечірній макіяж

Співпраця з TikTok блогерами

Цей метод може бути як безкоштовним, так і платним. Розгляньмо докладніше обидва варіанти.

  • Безкоштовна співпраця

Іншими словами – взаємна реклама з іншими користувачами. Важливо знайти профіль із приблизно такою ж кількістю підписників. Далі розповісти один про одного на своїх сторінках.

Не потрібно шукати лише профілі із тематикою салону краси. Це можуть бути художники, дизайнери, поети, мандрівники. Головне – цікаво подати рекламу.

Знайти охочих для взаємного піару можна також шляхом асоціативного пошуку. Або ж пройтися по хештегах: #взаємопіар, #взаємнареклама, #роблюпіар, #хочупіар та інші.

  • Співпраця за гроші

Цей метод передбачає співпрацю з відомими блогерами. Ви знаходите цікаву особу з активною аудиторією та домовляєтеся про піар вашого салону краси на її сторінці. Ціна реклами залежить від популярності блогера, кількості фоловерів і варіюється від 5$ до 500$.

Знайти блогера в ТікТок можна двома способами:

  1. Через біржі для придбання реклами, де викладені готові пропозиції розкручених блогерів.

  2. Самостійний пошук через інтернет-майданчик – домовляєтесь без посередників.

Як знайти відповідного блогера:

  • Дізнатися про інтереси вашої аудиторії. В цьому випадку це може бути: мейкап, стрижки, манікюр, педикюр, догляд за шкірою та волоссям.

  • Знайти б'юті-блогера, що відповідає вподобанням вашої аудиторії.

  • Дослідити знайденого блогера на наявність накручених підписників, вивчивши якість та кількість коментарів.

Реклама з б'юті-блогером може виглядати як діалог. Ви обговорюєте процес процедури в салоні краси або сучасні косметичні засоби та ефект після них. Блогер також може записати власне відео з рекомендаціями відвідування вашого салону краси. Цей ролик залишиться на сторінці блогера та на вашій.

Щасливий клієнт салону краси

Популярність мережі TikTok зростає з кожним днем. Це нова ера відео контенту, де вас помітять навіть непідписані на ваш профіль користувачі. До того ж аудиторія інтернет-майданчику суттєво подорослішала. Почніть підкорення TikTok вже сьогодні, і ваш салон краси не залишиться осторонь трендів та, звичайно ж, клієнтів.

Спробувати EasyWeek безкоштовно.

#просування салону краси TikTok салону краси

Чи будете ви рекомендувати це?

EasyWeek робить вашу роботу простіше!
Спробувати безкоштовно
Категорії
  1. EasyWeek
  2. > Бізнес
  3. Менеджмент
  4. Технології
  5. Комунікації
  6. Best practice
  7. Обладнання
  8. CRM для бізнесу
  9. Дизайн
  10. Маркетинг