Instagram Reels для бізнесу

Reels – це відносно новий розділ у популярному додатку, що з'явився в Україні влітку 2021 року. Відео Reels є коротким відеороликом, у якому автор ділиться корисною інформацією або показує лайфхаки. Відразу після появи Reels стали затребувані власниками салонів краси, оскільки це чудовий спосіб розкрутити свій бізнес, розповісти про послуги та залучити нових клієнтів.

Важливо відзначити, що Reels побачать не тільки підписники бізнес-аккаунту, але й ширша аудиторія, тобто потенційні споживачі та клієнти салону краси. Рілс можна вважати основним інструментом просування бренду, товарів та послуг в Інстаграм: це безкоштовно та просто у використанні.

Розглянемо, як бьюті-індустрія може ефективно взаємодіяти з клієнтами, використовуючи нову фішку Інстаграм.

Відкрити свій салон краси – чудова ідея для бізнесу. Однак не все так просто, як здається. Найважливіший етап перед стартом проєкту – планування, яке дозволить вам скоротити витрати та швидше вийти на окупність. Як скласти докладний бізнес-план салону краси, читайте тут.

За співвідношенням ціни, якості функціоналу та швидкості тех.підтримки ми рекомендуємо сервіс EasyWeek для салонів краси. Програма пропонує не тільки 2 тижні безкоштовного тесту повної версії програми, але й безкоштовний тариф.

Це питання хвилює багатьох: гарна назва – ідеальна реклама для салону. Як назвати студію краси, щоб залучити клієнтів, читайте у блозі EasyWeek.


Щаслива клієнтка салону краси

Переваги Reels для салонів краси

Оскільки контент призначений для цільової аудиторії, тобто клієнтів салону краси, у ролику важливо показати:

  • експертність фахівців,

  • специфіку роботи та переваги салону краси,

  • позитивні відгуки клієнтів,

  • результат після отримання послуги: косметична процедура, макіяж, зачіска, манікюр.

Особливості Instagram Reels

Створення Рілс відрізняється від звичайного ролика, який роблять для стрічки.

Головні відмінності:

  • Тривалість до 1 хвилини. Ролики можна робити і на 15 секунд і на 30 – для цього потрібно натиснути спеціальну кнопку один або два рази. Якщо час ролика перевищує 60 секунд, програма його обріже.

  • Зйомка та монтаж у вбудованому відеоредакторі. Передбачені різні ефекти, маски, вибір музичної композиції з бібліотеки, тобто немає необхідності використовувати сторонні програми.

  • Відео в режимі ріллс можна знімати як єдиним шматком, так і складати з кількох кліпів. Щоб стики кадрів були непомітними, а переходи красивими, застосовується функція "вирівнювання". Крім того, можна регулювати швидкість зйомки: прискорювати чи уповільнювати відповідно до сценарію.

  • Готові ролики завантажуються до окремого розділу Reels. Також можна завантажити ці відео на свою сторінку та у сторіс салону краси.

Контент повинен відрізнятися від змісту сторіс та постів. Головне завдання Reels – привернути увагу відвідувача вашого Інстаграм профілю, зачепити його та переадресувати на сторінку салону краси, де клієнт зможе швидко забронювати послугу.

Робочі інструменти майстра

Можливості відео Reels для бізнесу

Reels здатні швидко розширити аудиторію та збільшити трафік, особливо для початківців та невеликих бізнес-акаунтів. Так, користувач заходить у розділ Рілс, дивиться відео, яке самостійно знайшов за хештегом або запропоноване алгоритмом Інстаграм. Якщо ролик зацікавив, користувач переходить у блог для подальшого знайомства із салоном краси та його послугами.

До інших переваг Reels належать:

  1. Загальнодоступний обліковий запис салону краси дозволяє кожному в Instagram дивитися відеоролики Reels та ділитися ними.

  2. Відео можна переглядати на вкладці Reels, а також на сторінках ефектів, хештегів та аудіо.

  3. Будь-який користувач Instagram зможе записувати відео з вашою вихідною звуковою доріжкою.

Для великого охоплення користувачів слід дотримуватись певних вимог до відео. Основні з них:

  • Якісний контент. Фото, відео мають бути візуально привабливими та корисними. Не публікуйте відео з водяними знаками інших програм, навіть якщо це власний контент.

  • Приваблива обкладинка. Без неї формат відео може вибрати невдалий ракурс заставки.

  • Трендова музика. Чим популярніший трек, тим краще.

  • Динамічність. Досягається ефектами та відповідною музикою.

  • Добре читаний лаконічний текст. Застосовуйте підкладку для кращого читання, стежте за грамотністю,

  • Використання хештегів. Зазвичай 3, але не більше ніж 5 штук.

  • Систематичні пости. Дайте завдання SMM-менеджеру салону краси публікувати Рілс щодня: це буде найефективнішим способом залучити клієнтів.

Вечірній макіяж

Сценарій Reels для салону краси

Формат Рілс передбачає гумор і позитив, тому сценарій ролика продумайте так, щоб інформація була легкою, доступною і привертала увагу.

Популярний сценарій відео рілс для салонів краси найчастіше складається з трьох етапів:

  1. Створення інтриги, що розкриється у другій частині відео. Наприклад, "Дивитись усім, хто хоче класно виглядати!", "А ви знали цей спосіб покращення росту волосся?", "Топ 5 найкращих зимових масок для обличчя", "Як правильно вибрати колір для манікюру?".

  2. "Головна голова" і текст під трендову музику. Наприклад, ви називаєте ці 5 найкращих масок для обличчя, що обов'язково супроводжується текстом: маска з олією карите, маска з блакитною глиною і т.д.

  3. У завершальній частині відео рекомендується фраза, що закликає до дії. Наприклад, якщо перераховані доглядові засоби або лайфхаки, то "Читайте опис під відео", де у 2-3 реченнях описані переваги кожної маски. Якщо у відео дана вичерпна інформація або це був розважальний контент, то можна завершити так: "Запрошуємо в наш блог, тут багато цікавого!"

Якщо у вас багатофункціональний салон краси, то Reels можуть знімати усі фахівці: перукар, косметолог, візажист, майстер манікюру.

Функції формату ріллс дозволяють змінювати кадри, в яких можна переодягатися, змінювати образ, заднє тло, рухатися самим, гортати титри.

Сторінка салону краси в системі EasyWeek

Планування контенту

Щоденна зйомка роликів потребує часу та креативу. Щоб заощадити час на зйомках ролика, потрібно продумати заздалегідь контент-план на тиждень, декаду, місяць. У сценарії слід заздалегідь прописати: що говорити, як рухатися, які титри писати, і який текст буде в описі.

Значно впливає на трафік зацікавлених читачів:

  1. Опис під відео;

  2. Поставлене питання, прохання висловити думку;

  3. Запрошення перейти до блогу.

Також потрібно продумати, які аксесуари можна задіяти, з якого в який спосіб планується перетворення. При ретельній підготовці можна знімати кілька роликів щодня за лічені хвилини.

Все це – спосіб залучити нових користувачів на сторінку салону краси, а потім – перетворити передплатників на клієнтів.

Де брати ідеї для Reels салону краси

Прагнення добре виглядати та подобатися оточуючим притягує користувачів до контенту бьюті-індустрії. Нерідко щоденний робочий процес і самі клієнти підкидають ідеї для Reels:

  • питання у дірект, на сайті;

  • експертна думка, поради, рекомендації;

  • кейс дня, тижня, вихідних;

  • популярні, сезонні замовлення та пропозиції;

  • новинки доглядів для обличчя, тіла, волосся, нігтів;

  • тренди у зачісках, фарбуванні, манікюрі, педикюрі;

  • підготовка до процедури, процес, проміжний чи остаточний результат.

Також ідеї відеороликів можна підглянути в стрічці Reels і TikTok в інших власників салонів краси.

Макіяж та укладка на щодень

Як перетворити фоловерів у клієнтів салону краси

Інстаграм як інструмент бізнес-просування пропонує бізнесу багато способів для взаємодії з клієнтами: реклама, інформування про товари та послуги у постах, сторіс та відео, опитування, челенджі, конкурси та вікторини.

Але для залучення нових клієнтів до салону краси одного контенту недостатньо. Важливо надати користувачеві можливість миттєво записатися в салон, якщо його щось зацікавить. Онлайн-запис до салону краси легко впровадити за допомогою програми EasyWeek.

Як додати посилання на онлайн-запис в Instagram

Використовувати всі фішки Instagram або ж лише частину з них - особиста справа підприємця. Але пам'ятайте, що результативне просування салону краси залежить від того, наскільки заклад задовольняє запити клієнтів, доступний для онлайн-запису та надання послуг. Інстаграм просуває та рекомендує користувачам облікові записи, в яких вміло застосовуються всі формати.

Бьюті сфера багата на різноманітний контент, який приваблює ЦА, але звичайна реклама набридла користувачам і не завжди дає потрібний результат. У той час як якісне творче відео Рілс здатне за тиждень у рази збільшити відвідуваність облікового запису. Тому є сенс зайняти свою нішу в Reels зараз, поки вона ще відносно нова і не надто конкурентна.

Трансформувати підписників у клієнтів салону краси вам допоможе CRM-програма EasyWeek. Протестуйте сервіс безкоштовно прямо зараз!

Reels #instagram

Чи будете ви рекомендувати це?

EasyWeek робить вашу роботу простіше!
Спробувати безкоштовно
Категорії
  1. EasyWeek
  2. > Бізнес
  3. Менеджмент
  4. Технології
  5. Комунікації
  6. Best practice
  7. Обладнання
  8. CRM для бізнесу
  9. Дизайн
  10. Маркетинг