Вступ
Шукаєте спосіб ефективного управління салоном краси? Рішенням стане програма онлайн-запису, яка допоможе швидко автоматизувати робочі процеси та подвоїти прибуток. Завдяки програмі для перукарень, тисячі компаній індустрії краси по всьому світі вже розвивають бізнес, економлячи час та реалізовуючи влучні маркетингові стратегії.
Серед безлічі сервісів з автоматизації перукарень за ціною і якістю можна відзначити EasyWeek. Ця програма підходить для салонів краси будь-якого типу і розміру – барбершопів, манікюрних студій, SPA та соляріїв. Підключити перукарню до EasyWeek можна перед відкриттям або ж в процесі операційної діяльності.
Кроки схожі з запуском салону краси. Детальніше про це тут.
EasyWeek допоможе виконувати щоденні завдання в салоні швидше й ефективніше. Спробуйте EasyWeek безкоштовно, щоб оцінити всі переваги сервісу.
На безкоштовному тарифі клієнти EasyWeek можуть користуватися функцією онлайн-запису, створювати сайт для компанії та підключати корисні інтеграції з іншими сервісами. Pro-тарифи EasyWeek включають модулі заробітної плати, аналітики, фінансів і товарів.
Категорії перукарень
Перукарня може приносити високий прибуток і швидше окупатися, оскільки вона не несе таких витрат, як інші види салонів краси. З точки зору категорій, перукарні зазвичай поділяються на такі типи:
Економ-клас
Такі перукарні часто розташовуються в підвалі або на першому поверсі багатоповерхового житлового будинку. Власники не витрачають багато грошей на ремонт і рекламу і при цьому мають найвищу наповнюваність – від 60 до 75%. Вартість стрижки рідко перевищує 250 грн.
Бізнес-клас
Такі перукарні відкриваються в офісних кластерах або великих торгових центрах. Майстри мають кваліфікацію не тільки перукарів, а й стилістів, можуть дати індивідуальну пораду щодо стилю і модних тенденцій. Вартість стрижки становить 300 – 700 грн. У середньому заповнюваність салону становить 50%.
Преміум-клас
Такі салони відкриваються не в кожному місті, оскільки вони орієнтовані на ексклюзивне обслуговування. Як правило, це салони, якими керують відомі майстри та переможці міжнародних конкурсів. Їхня заповнюваність найнижча, не перевищує 30%, але клієнти залишаються вірними й повертаються. Ціноутворення не завжди повідомляється публічно: у великих містах ціни на стрижки можуть починатися від 1000 грн.
Як залучити клієнтів до перукарні
Щоб досягти успіху, вам слід:
Виділятись шляхом назви, дизайну, логотипу, історії та цінностей салону.
Сфокусувати сили на просуванні в соціальних мережах: попрацюйте над контентом.
Встановити онлайн-запис до салону.
Канали взаємодії з потенційними клієнтами
Сьогодні понад 90% населення України купує товари та послуги через інтернет, тому просування в мережі стало надзвичайно важливим.
Соціальні мережі. В індустрії краси все залежить від візуального сприйняття, тому соціальні мережі – найкраще місце для реклами ваших послуг. Тут ви можете ділитися фотографіями своїх клієнтів, розповідати історії та розміщувати акційні пропозиції.
Картографічні сервіси. Наприклад, додайте перукарню в Google Maps. За допомогою програми EasyWeek встановіть бронювання через Google Reserve.
Сайт перукарні. Створіть сайт і додайте опис послуг, ціни та фотографії. Як зробити сайт для салону безкоштовно, читайте в нашому блозі.
Партнерські сайти. Домовляйтеся про співпрацю з різними компаніями або людьми, наприклад, на сайті сусіднього розважального центру можна спробувати розмістити банер про стрижку зі знижкою.
Чим корисна програма для перукарень
Перелічимо лише кілька корисних функцій програми для салону на прикладі сервісу EasyWeek.
Управління клієнтами
Система дає змогу за дві секунди знайти потрібну інформацію про гостей. Відомості про вподобання, історії покупок можна використовувати для аналізу відвідувань і розробки рекламної стратегії.
Зручний планувальник
Програма EasyWeek дає можливість оформити онлайн-запис у перукарню. Через сервіс легко відстежувати розклад бронювань, а також контролювати графік завантаження персоналу.
Сповіщення для персоналу та клієнтів
Співробітники перукарні ніколи не переплутають розклад, не пропустять зустрічі. Сервіс вчасно нагадає про все важливе персоналу та клієнтам.
Ефективний канал взаємодії з гостями
Надсилайте привітання з днем народження, інформацію про графік роботи та підтвердження зустрічей за допомогою EasyWeek. Електронний маркетинг – чудовий спосіб збільшити кількість відвідувань перукарні.
Інтеграція із соціальними мережами
Просуваєте свою перукарню через Instagram та Facebook – у профіль легко додати посилання на онлайн-запис.
Інвентаризація
Кожна перукарня потребує ефективного обліку витратних матеріалів і супутніх товарів. За допомогою програми для салону можна контролювати рівень запасів і відстежувати продажі.
Зарплата персоналу
Співробітники не залишаться без уваги. За допомогою програми легко винагороджувати співробітників за старанну роботу, встановлюючи потрібний розмір комісійних. EasyWeek повністю автоматизує виплату зарплати, дозволяючи гнучко налаштовувати всі види нарахувань.
Висновок
Щоб відкрити перукарню, необхідно виконати низку організаційних кроків. А щоб зробити салон прибутковим, необхідне ще й вибрати правильне програмне забезпечення. EasyWeek для перукарень пропонує різні тарифи як для невеликих студій, так і для великих салонних мереж. Програма зручна для користувача, проста у використанні та має мобільний застосунок для керування всіма процесами через смартфон.
Усі функції програми EasyWeek можна безкоштовно протестувати протягом 14 днів. Спробуйте EasyWeek та переконайтесь у високій якості послуг сервісу на власному досвіді.