Популярні стереотипи про онлайн-бронювання
Бронювання послуг та об'єктів, а також запис на ділові зустрічі через інтернет – уже давно звична практика для компаній і клієнтів. Водночас, рішення про підключення програми онлайн-запису часто супроводжується хибними уявленнями, які ставлять під сумнів важливість такої програми. Поки власники бізнесів перебувають у полоні подібних стереотипів, вони втрачають час і гроші.
Ми розглянемо найпоширеніші міфи про системи онлайн-бронювання та розберемося, що з них правда, а що – необґрунтована лякалка.
Програма онлайн-запису має бути інтуїтивно-зрозумілою для користувачів і мати можливість інтеграції з різними системами. Ключові критерії вибору системи – набір функцій, вартість підписки на програму онлайн-запису та наявність безкоштовного тарифу.
Перед оформленням підписки, є сенс скористатися безкоштовною пробною версією програмного забезпечення для онлайн-запису. Це дасть вам можливість детально вивчити всі функції та визначити, чи відповідає сервіс вашим вимогам.
Якщо ваша компанія надає послуги і регулярно призначає зустрічі з клієнтами, впровадження програми онлайн-запису стане драйвером замовлень через інтернет. Автоматизація процесу бронювання економить час і ресурси, стимулюючи зростання кількості клієнтів. Особливо важливі програми онлайн-запису для індустрії краси.
5 міфів і правда про онлайн-бронювання
За 10 років активного застосування програмного забезпечення для онлайн-запису з'явилося безліч міфів і стереотипів. Ось основні з них:
1. Онлайн-бронювання – це складна для розуміння система
Реальність: Сучасні системи онлайн-бронювання прості у використанні, мають інтуїтивний дизайн, що робить процес налаштування зрозумілим і керованим для бізнесу будь-якого розміру.
Багато хто бачить у системах онлайн-запису щось складне й недоступне. Однак це далеко від істини. Сучасні програми онлайн-бронювання розроблено для підвищення простоти та зручності. Більшість сервісів онлайн-запису інтуїтивно зрозумілі для клієнтів і для користувачів-співробітників.
Часто системи пропонують готові шаблони, які можна налаштувати під потреби конкретного бізнесу. Вам не потрібен окремий фахівець для ведення програми: з усіма функціями можна розібратися самостійно або скористатися дистанційною допомогою служби підтримки.
2. Під час онлайн-запису втрачається контакт із клієнтом
Реальність: Запис на послуги відбувається онлайн, без контакту з персоналом, однак це абсолютно не перешкоджає людській взаємодії. Компанії, як і раніше, можуть спілкуватися з клієнтом через чат, електронну пошту або телефон, а також бути гостинними і турботливими під час особистої зустрічі з гостем.
Міф про те, що онлайн-бронювання призводить до втрати спілкування з клієнтами, є необґрунтованим. Навпаки, впровадження онлайн-запису покращує взаємодію з клієнтами, оскільки вони отримують можливість обрати зручний для них час візиту.
Крім того, онлайн-бронювання допомагає контролювати навантаження на фахівців і рівномірно його розподіляти. Таким чином, співробітники можуть приділяти більше уваги кожному клієнту і забезпечувати високий рівень обслуговування.
Використання системи онлайн-запису не тільки не перешкоджає спілкуванню з клієнтами, а й сприяє поліпшенню взаємодії та задоволеності клієнтів якістю послуг, що надаються.
3. Програма онлайн-запису – це дорого
Реальність: Існує безліч програм бронювання з різними тарифами, включно з безкоштовними. Як правило, щомісячна підписка на подібний сервіс обходиться в суму, що дорівнює 5-10 чашкам кави.
Деякі підприємці вважають встановлення онлайн-бронювання занадто витратним. Ця думка помилкова. Встановлення програми онлайн-запису може бути безкоштовним, якщо послуги надає самозайнятий. Платні тарифи на підключення програми стартують зі 150 гривень на місяць: сума часто залежить від кількості співробітників і філій у компанії. У вартість підписки входить безліч корисних функцій, серед яких:
Функціонал для ведення бази клієнтів
Модуль повідомлень
Модуль заробітної плати
Програма лояльності
Програми онлайн-запису часто інтегровані з платіжними системами і дають змогу клієнтам бізнесу оплачувати послуги прямо через сайт під час бронювання. Підключення програми не вимагає великих вкладень, водночас переваги від використання очевидні.
4. Онлайн-запис підходить тільки для деяких галузей
Реальність: Використання онлайн-запису почалося з медичних компаній і салонів краси. Однак уже давно системи онлайн-запису заповнили всі ніші сфери послуг.
Зараз дуже затребувані програми бронювання для розважальних центрів, для фотостудій, автомобільних центрів та інших галузей.
5. Бронювання можливе тільки за допомогою мобільного додатка
Реальність: Ваші клієнти можуть записуватися на послуги через віджет бронювання, який доступний через сайт, соцмережі, інтернет-картки. Якщо ваш бізнес пропонує клієнтам мобільний додаток, то через нього також можна записатися на послугу, однак це далеко не єдиний спосіб для оформлення бронювання.
Міф про те, що клієнтам необхідно встановити мобільний додаток для онлайн-бронювання, не відповідає дійсності. Якщо бізнес використовує програму онлайн-запису, то функція бронювання стане доступна клієнтам через безліч різних каналів:
Сайт компанії
Посилання для запису
QR-код
Google карти
Це робить процес бронювання для клієнтів зручним і доступним: їм не потрібно завантажувати додаткове програмне забезпечення на свої мобільні пристрої. Відсутність необхідності встановлювати мобільний додаток для онлайн-бронювання підвищує доступність послуг для клієнтів і знижує вимоги до технічних можливостей їхніх пристроїв.
Страхи щодо програм онлайн-запису
Вище описані далеко не всі забобони та міфи, щодо застосування програмного забезпечення для бронювання. Крім них, користувачі переживають, що програми онлайн-запису потребуватимуть придбання додаткового обладнання.
Майже завжди це є помилкою. Часто для старту достатньо наявного смартфона чи планшета. Від вас також не знадобиться обслуговування серверної або наймання спеціального співробітника для управління програмою. Це робить подібні системи доступними для малого бізнесу та індивідуальних підприємців, які хочуть спростити і поліпшити обслуговування клієнтів.
Актуальність сервісів онлайн-бронювання
Хоч міфи про онлайн-бронювання й збивають з пантелику, важливо зрозуміти, що є правдою, щоб не пропустити можливість оптимізації бізнесу. Програми для онлайн-бронювання пропонують безліч функцій, від підвищення ефективності та зручності бізнес-менеджменту до покращення клієнтського досвіду. За допомогою програмного забезпечення для онлайн-запису, компанії можуть впевнено використовувати потужність цифрових інструментів на свою користь та оптимізувати свою діяльність.
Тож, що таке програмне забезпечення для онлайн-бронювання? Це універсальний інструмент, який допомагає бізнесам ефективно керувати своїми записами, пропонуючи індивідуальні рішення, відповідно до їх потреб. Від малих бізнесів до великих підприємств, програмне забезпечення для онлайн-запису забезпечує безпроблемну та зручну систему управління ресурсами та поліпшення взаємодії з клієнтами. Сервіси онлайн-запису гарантують конфіденційність та приватність, революціонізуючи спосіб, яким бізнеси взаємодіють з клієнтами.
Бажаєте долучитись до тренду та підключити програму онлайн-запису для своєї компанії? Спробуйте програму для онлайн-запису та оцініть усі переваги системи.