Вступ
З розвитком індустрії моди та краси люди стали більше часу приділяти зовнішньому вигляду. Кожен намагається стати ще привабливішим, а доглянутий зовнішній вигляд відіграє важливу роль у сприйнятті оточуючими. Так, салони краси користуються стабільно зростаючим попитом.
У цій статті ми складемо бізнес-план з розрахунками, поговоримо про приваблення клієнтів, а також про особливості салонів краси в Україні.

Етапи бізнес-плану з відкриття салону краси
Разом із тенденцією щодо якісного догляду за собою зростає і ринок салонів краси. Тому відкриття такого бізнесу є досить актуальним. Та щоб досягти успіху у високо-конкурентній б'юті-сфері, потрібно скласти хороший бізнес-план, оцінити недоліки та переваги колег по галузі та створити вигідну пропозицію для клієнтів.
Етапи, які належить пройти кожному підприємцю перед відкриттям студії краси:
- Оформлення документів;
- Планування бюджету;
- Вибір приміщення;
- Придбання обладнання, інвентарю, витратних матеріалів;
- Набір та мотивація співробітників;
- Рекламна кампанія і просування салону;
- Підключення програми онлайн-запису.

Бюджет на запуск салону краси
Розглянемо список витрат для запуску проєкту. Розрахунок складено для салону площею від 50 м2 до 70 м2:
- Підготовка документації – 2 – 3 тис. грн.;
- Ремонт і облаштування приміщення – 20 – 30 тис. грн.;
- Закупівля інвентарю – від 10 тис. грн.;
- Витратні матеріали – від 5 тис. грн.;
- Оренда приміщення – від 10 тис. грн.;
- Фонд заробітної плати – 50 000 – 100 000 грн.;
- Витрати на маркетинг – від 5 000 грн.;
- Інші витрати – 2000 – 5 000 грн.
Так, початкові інвестиції складають близько 100 000 грн.
Також варто розрахувати вартість щомісячних витрат салону, починаючи з 2-го місяця роботи:
- Оренда приміщення – від 10 000 грн.;
- Комунальні платежі – 1000 – 2000 грн.;
- Витратні матеріали – від 5 000 грн.;
- Зарплата співробітників – від 50 000 грн.;
- Податки та страхові відрахування – від 20 000 грн.;
- Реклама – 5 000 грн.;
- Амортизація обладнання – від 3 000 грн.;
- Інше – 1 000 – 2 000 грн.

Придбання обладнання, інвентарю, витратних матеріалів
Складемо список необхідного обладнання та інвентарю:
- Перукарські крісла – 3 штуки по 5 тис. грн.;
- Кондиціонер – 8 тис. грн.;
- Стійка на ресепшн – від 5 000 грн.;
- Комп'ютер – від 10 000 грн.;
- Диван для клієнтів у зону очікування – від 10 000 грн.;
- Мийне обладнання – від 5 000 грн.;
- Робоче місце майстра – 3 штуки по 6 000 грн.;
- Касовий апарат – 5 000 грн.;
- Тумбочки, полиці, вітрини – від 8 000 грн.;
- Фени, плойки, інші інструменти – від 5 000 грн.;
- Дзеркала, лампи – 2 000 грн.;
- Стерилізатор – від 1 5 00 грн.;
- Інший інвентар – від 2 000 грн.
Загальна вартість обладнання та інвентарю вийде від 25 тисяч грн. До цього необхідно додати витратні матеріали – креми, сироватки, фарби, шампуні, бальзами, лаки, одноразові коміри та серветки, які обійдуться приблизно в 5 000 грн.

Переваги онлайн-запису для салону краси
Оптимізувати роботу салону краси допоможе встановлення програми онлайн-запису. Сервіс дає змогу приймати замовлення цілодобово, а не тільки в години роботи адміністратора. Програмне забезпечення – найкращий спосіб систематизувати дані для ефективного управління компанією.
При підключенні сервісу EasyWeek розробники безкоштовно створюють персональну вебсторінку салону і розміщують її у себе в каталозі. Салон краси отримує додаткове просування в мережі, за допомогою онлайн-запису автоматизується потік клієнтів і всі робочі процеси.
Також можна налаштувати зовнішній вигляд віджета для онлайн-запису під фірмовий стиль салону. Функціонал сервісу дає змогу розширювати бізнес і зручно керувати ним. Серед додаткових сервісів виділяють зручну програму лояльності, онлайн календар і безкоштовний тестовий період.

Висновок
Так, щоб відкрити салон краси з нуля потрібні чималі вкладення, ретельна підготовка приміщення для відповідності його всім санітарним нормам плюс наполеглива робота зі створення репутації салону. У перший рік варто розвивати клієнтську базу, щоб надалі шляхом постійних клієнтів зайняти гарне положення на ринку.
Головними критеріями успіху в індустрії краси є кваліфікований персонал і хороша локація. Не менш важливо постійно бути в курсі модних трендів і моніторити появу нових видів послуг, наприклад, функції онлайн-запису. Щоб пропонувати клієнтам найкращий сервіс, потрібно вести постійний контроль за ситуацією на ринку, а також крокувати в ногу з технологіями. Якщо ваш салон ще не встановив програму онлайн-запису, саме час це зробити. Наприклад, скористатися перевагами EasyWeek для бізнесу.
Бажаємо удачі в бізнесі та легкого старту!