Вступ
Сучасний бізнес невпинно розвивається в бік онлайн-технологій. Відкрити власну справу сьогодні досить просто, а от якісно керувати стартапом – уже складніше. Особливо, якщо ви будете працювати з клієнтами.
Як відомо, люди вибагливі, а часом й капризні. Так, вам потрібно не лише надати якісну послугу, але й задовольнити клієнта на етапі вибору спеціаліста та запису на прийом. Саме тому системи онлайн-бронювання користуються шаленою популярністю.
Сьогодні, поговоримо про тонкощі вибору програмного забезпечення для бізнесу, який працює з клієнтами, та про переваги онлайн-запису в цілому.

Онлайн-запис для бізнесу
Поняття онлайн-запису тісно ввійшло в життя багатьох підприємців. За статистикою, онлайн-бронювання дозволяє збільшити прибутки та оптимізувати рутинну роботу закладу. Так, ви без зусиль налаштуєте робочі процеси за допомогою CRM та ґаджета з інтернет-з'єднанням.
У чому полягає феномен популярності онлайн-бронювання
Людина – за своєю природою досить лінива. Ми любимо вчитись, але не любимо витрачати на це багато часу. Ми хочемо схуднути, а от ходити в зал нам якось лінь. Ми з задоволенням бронюємо послугу, але не хочемо довго спілкуватись телефоном та з'ясовувати деталі. А якщо ще й іти в заклад для бронювання треба, вважайте клієнт втрачений на старті.
Онлайн-запис має 3 основні переваги:
- Економія часу. Клієнт швидко та просто вибере майстра та послугу, забронює відвідування на зручний час та ознайомиться з підготовчим етапом. Онлайн-бронювання зекономить часовий ресурс ледь не втричі.
- Економія зусиль. Забронювати послугу можна з мобільного у декілька кліків. Простіше й бути не може.
- Економія бюджету. Цей пункт скоріше плюс для бізнесу. Так, онлайн-бронювання допоможе зменшити витрати на просування та полегшить роботу адміністратора.
NB: Програма для бізнес-автоматизації не має на меті замінити людину. Навпаки, таке програмне забезпечення створено виключно для допомоги персоналу.

Переваги програми CRM
Саме CRM надає можливість додати онлайн-бронювання до переліку переваг вашого бізнесу. Однак, CRM – це не лише онлайн-запис на прийом.
Основні функції CRM:
- Бізнес-аналітика. Програма відстежує усі записи та їх джерела. Це дозволить оптимізувати проблемні канали та краще контролювати власну справу.
- Нагадування та сповіщення. За допомогою CRM, ви зможете нагадати клієнтам та персоналу про запис та створити ефективну базу для email-маркетингу.
- Покращений маркетинг. Програмне забезпечення такого типу надає базові інструменти для ефективного онлайн-маркетингу. Наприклад, можливість створити програму лояльності та інтеграцію з соціальними мережами.
Ці та інші функції – основні причини всеохопної любові до онлайн-планувальників. Погляньмо на ефективне програмне забезпечення для бізнесу на прикладі EasyWeek.

Онлайн-запис від EasyWeek
EasyWeek – це розумне програмне забезпечення, створене українцями в Німеччині. Ми пропонуємо більше ніж конкуренти за набагато меншу плату. ГО та активісти можуть використовувати сервіс безкоштовно, малий бізнес з 1 локацією та 1 співробітником також не тарифікуються. Компанії більшого розміру можуть точно розрахувати вартість послуг сервісу. Жодних переплат та прихованих платежів.
Конкурентні переваги EasyWeek:
- Онлайн-запис 24/7;
- Інтеграція з соціальними мережами;
- 3 типи нагадувань: email, SMS та Push;
- Безкоштовний сайт та посилання для соціальних мереж;
- Набір маркетингових інструментів.
Спробувати EasyWeek можна безкоштовно, а дізнатись більше про можливості системи – у блозі сервісу.

Висновок
Онлайн-бронювання – ефективний інструмент збільшення продажу. Підключити запис онлайн можна прямо зараз. Це просто, швидко та ефективно.
EasyWeek пропонує унікальне поєднання німецької якості з українською душею та ціною. Система пропонує більше ніж конкуренти за меншу вартість. Це можливо шляхом гнучкої тарифної та клієнтоорієнтованого підходу.
Спробуйте EasyWeek прямо зараз та переконайтесь у якості сервісу самостійно.