Перспективи перукарні для дітей

Український бізнес відображає світові тенденції. Часом, тренди до нас доходять трохи пізніше, але для підприємця це лише плюс. Так, якщо ви плануєте запустити власний бізнес та вибираєте нішу, радимо глянути на схожі заклади, які відкрились в США та Європі за останні роки. Існує велика ймовірність, що через рік – два ця тенденція докотиться і до нас.

Саме так сталося з салонами краси для дітей. Індустрія дитинства і так на піці, запуск дитячої перукарні стане кроком на випередження конкурентів.

Адміністративна частина схожа з запуском стандартного салону краси, проте все ж є особливості. Ми створюємо заклад для дітей, тому меблі мають бути креативними та дуже зручними, а дизайн – яскравим та оригінальним.

Запустити салон краси для дітей можна відносно бюджетно. Так, вам знадобиться від $20 000. Проєкт окупиться за 8 – 12 місяців, а популярність можна завоювати за 3 – 5 місяців. Звичайно, усе залежить від планування.

Алгоритм запуску дитячої перукарні схожий на відкриття звичайного салону краси. Хороше планування та гнучкий бюджет – ось 2 основних моменти.

На старт знадобиться від $15 - 20 000. Ця сума включає витрати на оренду, ремонт, обладнання, зарплату та маркетинг.

Найкращим варіантом стане CRM. Ця система оптимізує онлайн-бронювання та збільшить клієнтопотік. EasyWeek, наприклад, ще й сайт безкоштовний створить.

Безкоштовний сайт від EasyWeek для дитячої перукарні

Опис салону краси для дітей

Формат салону краси для дітей з'явився як відповідь бізнесу на запит батьків, які хочуть дати дитині усе найкраще. Дитячу перукарню відрізняє особлива атмосфера та орієнтація на дитину. Не зважаючи на те, що в такому салоні обслуговують дітей, цільовою аудиторією залишаються батьки. Тобто люди віком від 25 до 50 років. Ваші клієнти переважно матимуть середній та високий дохід і велике бажання виділитися. Яскравий та креативний дизайн має подобатися не лише вам та дітям, але і їх батькам.

Послуги дитячої перукарні

Базовий набір послуг дитячого салону краси:

  • стандартні та модельні стрижки,

  • стрижка машинкою,

  • фарбування,

  • плетіння кіс та укладка,

  • стрижка для немовлят.

Додаткові процедури, які допоможуть збільшити середній чек:

  • дитячий макіяж,

  • дитячий манікюр та педикюр,

  • проколювання вух,

  • аквагрим.

Головні споживачі послуг – діти та підлітки від 3 до 13 років. Тінейджери, найімовірніше, захочуть піти до звичайного салону краси, щоб почуватися дорослими.

Приміщення для дитячої перукарні

Для запуску салону краси такого типу підійде простора локація у спальному районі. Варіанти розміщення дитячої перукарні:

  • на перших поверхах житлових комплексів;

  • у торгово-розважальному центрі.

При виборі приміщення власнику бізнесу слід проаналізувати клієнтопотік у різні періоди дня та вивчити розташування якірних закладів, які залучають цільову аудиторію до вашого мікрорайону (дитсадки, школи, спортивні центри, магазини дитячих товарів).

Основний попит припадатиме на будні ввечері та вихідні дні, це пов'язано з робочим графіком батьків.

Стрижка та укладання для хлопчика

Інтер'єр та обладнання перукарні для дітей

Дитячий салон краси вирізняє концепція. У приміщенні має бути комфортно, весело та креативно.

Зональний поділ дитячої перукарні:

  • Ресепшн та зона очікування, де очікуватимуть дорослі – мами, тата, бабусі, дідусі.

  • Процедурний зал.

  • Ігровий та/або мультимедійний майданчик.

  • Службові приміщення.

Оснащення дитячої перукарні

Розгляньмо витратні матеріали, які знадобляться дитячій перукарні на 4 клієнтів (без послуг манікюру та педикюру).

  • Перукарське крісло з підйомним механізмом – 2 шт.

  • Дитяче крісло у формі машинки – 2 шт.

  • Дзеркало – 4 шт.

  • Тумба для інструментів та косметики – 4 шт.

  • Крісло-мийка – 2 шт.

  • Раковина для процедурної зали – 2 шт.

  • Стійка на ресепшн – 1 шт.

  • 2 дивани або 4 крісла, а також журнальний столик для зони очікування.

  • Телевізор - 2 шт.

  • Ігрова зона.

  • Меблі для службових приміщень.

  • Санвузол.

  • Електричний чайник, кавоварка, холодильник, мікрохвильова піч.

  • Машинки для гоління, фени, гребінці.

До списку закупівель додадуться витратні матеріали (шампуні, фарби, відтіночні бальзами, фольга тощо).

Перукарня для дітей

Етапи відкриття перукарні для дітей

Для того, щоб відкрити дитячу перукарню з нуля знадобиться декілька місяців та 9 кроків.

  1. Створити детальний бізнес-план з фінансовими розрахунками, ризиками та списком задач.

    Під проєкт потрібно знайти фінансування. Найчастіше підприємці вкладають власні кошти, беруть кредит або ж шукають інвестора.

  2. Вибрати форму діяльності. Наприклад, ФОП чи ТОВ.

  3. Вибрати локацію та скласти договір оренди. Можна вибрати нове приміщення або ж купити уже готову перукарню у попереднього власника.

  4. Відремонтувати приміщення, згідно з концепцією закладу. Не забуваймо, що салон має подобатися дітям. Яскраві кольори та герої з мультиків допоможуть завоювати прихильність малечі.

  5. Купити та встановити обладнання. Радимо звернути увагу на цікаві крісла, як от у формі хмаринки, машинки, квітки тощо. Для залу очікування варто закупити іграшки. Важливо вибрати такі, які можна часто мити. Телевізор також допоможе зацікавити дітей під час очікування та процедури.

  6. Знайти команду мрії. Від навичок та особистих якостей ваших співробітників залежить успіх салону краси. Перукарі повинні мати досвід роботи з дітьми, бути креативними та терплячими.

  7. Оформити всі документи перед відкриттям. Знадобиться реєстрація в податковій та дозвіл від пожежної служби й санепідемстанції.

  8. Просування салону. Потрібно створити сайт, облікові записи в соцмережах, вибрати CRM і запустити рекламу. Підготуйте розсилку з пропозицією знижок для потенційних клієнтів, роздрукуйте флаєри та домовтеся із сусідами. Ознайомтеся з місцевими конкурентами, щоб налаштувати модель ціноутворення. Так, точно вийде!

  9. Відкрити салон. Урочиста церемонія відкриття допоможе привабити ще більше місцевих клієнтів.

Онлайн-запис на стрижку в дитячій перукарні

Фінансовий план дитячої перукарні

Розмір початкових інвестицій залежить від локації, послуг та ідеї. Розгляньмо середні значення.

Стартові інвестиції на відкриття перукарні для дітей

  • Оренда за перші 2 місяці роботи - від 30 000 грн.

  • Підготовка дизайн-проєкту та ремонт приміщення – від 50 000 грн.

  • Реклама (включаючи замовлення вивіски, розробку сайту) – від 20 000 грн.

  • Дитяче перукарське крісло – від 1 000 грн.

  • Крісло у вигляді літака/ машинки – від 2 000 грн.

  • Онлайн-каса - 3 000 грн.

  • Дзеркало + тумба для косметики та інструментів – від 3 000 грн.

  • Крісло-мийка - 2 000 грн.

  • Телевізор – від 10 000 грн.

  • Меблі для зони очікування, включаючи стійку на ресепшн та шафу для одягу – від 30 000 грн.

  • Мультимедійна чи ігрова зона – від 10 000 грн.

  • Меблі та техніка для співробітників - від 10 000 грн.

  • Витратні матеріали та інструменти для майстра - від 15 000 грн.

Мінімальною сумою для відкриття дитячого салону краси вважають $15 – 20 000.

Щомісячні витрати у дитячій перукарні

Основні витрати:

  • заробітна плата співробітникам (майстрам, адміністраторам, прибиральниці),

  • витрати на просування салону краси,

  • замовлення витратних матеріалів.

Успіх перукарні напряму залежатиме від уміння працювати з дітьми та якості послуг.

Для того, щоб оптимізувати процеси, салону краси знадобиться CRM. Ця система візьме на себе більшу частину рутинних процесів, важливо розумно підійти до вибору CRM. Про це далі.

Просування салону краси для дітей

Попит на схожі послуги вражає. Враховуючи те, що конкурентів не так вже й багато, вам просто гарантовано успіх. Однак, без розумного планування та просування привабити клієнтів буде складно.

Як привабити клієнта до дитячої перукарні

  • Вигадати звучну, оригінальну назву.

  • Створити сайт.

  • Зареєструвати бізнес-аккаунт салону у соціальних мережах.

  • Підключити CRM для автоматизації всіх процесів.

  • Розробити маркетингову стратегію просування.

  • Продумати план урочистого відкриття салону.

Маркетинговий план салону краси для дітей може включати наступні кроки:

  • бонуси та знижки при першому відвідуванні,

  • акція "приведи друга",

  • накопичувальні карти знижок,

  • знижки за публікації в соцмережах,

  • подарунки та сувеніри гостям від магазинів дитячих товарів (можна домовитися про співпрацю та взаємну рекламу),

  • налаштування таргетованої реклами.

Досить часто дитячі перукарні відкривають у спальних районах, у такому випадку варто звернути увагу й на локальну рекламу:

  • флаєри зі знижками в поштові скриньки,

  • яскравий рекламний банер на вході та у вікнах,

  • рекламні плакати у дитячих закладах району.

Інформацію про відкриття, радимо запускати набагато раніше за саме відкриття. В ідеалі за місяць. У день відкриття варто влаштувати солодкий стіл для перших клієнтів, подарувати їм подарунки та мотивувати батьків додати фото в соціальні мережі. Так, ви точно завоюєте лояльність клієнтів.

Дитяча стрижка у салоні

Відкрити дитячу перукарню за франшизою

Завжди є можливість купити вже готовий бізнес. Це набагато простіше, але коштує трохи дорожче і тягне за собою певні забов'язання.

Перед тим як купувати франшизу варто ретельно вивчити умови:

  • Розмір вступного внеску.

  • Систему підтримки підприємця (юридичний супровід, допомога у виборі локації, підключення до єдиної системи лояльності, рекламна стратегія тощо)

  • Заявлені фінансові показники (термін виходу на прибуток, виручка).

  • Чи проводиться навчання нового учасника, що до нього входить.

Дитячий перукарський салон з франшизи

Висновок

Будь-який бізнес має переваги та ризики. Підприємець повинен гарно виважити своє рішення перед запуском проєкту.

Запуск перукарні для дітей – хороший стартап, адже ніша поки не перенасичена.

Основні ризики:

  • Недостатній рівень сервісу та кваліфікації майстрів.

  • Щоб уникнути скарг, при наймі персоналу звертайте увагу на якість роботи, відгуки, а також на вміння спілкуватися спокійно та доброзичливо.

  • Низький попит на послуги та невеликий потік клієнтів.

Не думайте, що сам собою факт відкриття нового салону (навіть дитячого), викличе шквал клієнтів. З гостями потрібно постійно взаємодіяти, пропонувати вигідні умови та працювати над збільшенням лояльності. Рекомендуємо встановити сервіс онлайн-запису на стрижку – це збереже час та додасть комфорту батькам маленьких клієнтів.

Сьогодні важко навіть уявити серйозний бізнес, який обходиться без CRM. Сервіс знімає навантаження з адміністратора, автоматизує управління салоном та збільшує трафік.

Протестуйте сервіс для салонів прямо зараз

#салон краси #дитяча перукарня

Чи будете ви рекомендувати це?

EasyWeek робить вашу роботу простіше!
Спробувати безкоштовно
Категорії
  1. EasyWeek
  2. > Бізнес
  3. Менеджмент
  4. Технології
  5. Комунікації
  6. Best practice
  7. Обладнання
  8. CRM для бізнесу
  9. Дизайн
  10. Маркетинг