Ціни
Увійти
Як запустити антистрес-кімнату

Як запустити антистрес-кімнату

Плануєте відкрити кімнату для вивільнення гніву? Читайте як спланувати та запустити антистрес-клуб та як онлайн-запис допомагає у роботі з клієнтами кімнати люті.

Як запустити антистрес-кімнату

Життя в мегаполісі здається легким і невимушеним: у квартирі тепло, завдяки централізованому опаленню, є гаряча, холодна вода та всі зручності. Та навіть з хорошими умовами для життя люди часто перебувають у стані стресу. Причина – брак грошей, новини, складнощі на роботі та в особистому житті. Якщо вчасно не розвантажити голову, це може призвести до тяжких наслідків.

На початку нульових у США адміністратори клубів запропонували людям розбивати посуд за окрему плату. Ідея настільки сподобалася гостям, що швидко оформилася в концепцію кімнати, де можна зняти стрес. Люди могли взяти биту і ламати все на своєму шляху: телевізори, дзеркала, пляшки, які розбиватимуться з гуркотом і допоможуть випустити пару. Людину достатньо залишити наодинці зі своєю злістю, щоб вона дала волю емоціям.

Ідея створити кімнату для випуску гніву в Україні досить нова, тому конкурентів у цій справі не так багато. На ваш бізнес гарантовано чекає успіх: сьогодні стресу накопичилося дуже багато, а отже, є потреба його позбутися.

Для цього існують спеціальні програми, наприклад, додаток для онлайн-запису EasyWeek.

Існує кілька варіантів для створення безкоштовного сайту. Наприклад, можна використовувати конструктори на кшталт Tilda або WordPress. Ще один варіант – оформити підписку на сервіс онлайн-запису EasyWeek. Ви отримаєте функціональну програму для управління клієнтами та продажами, а в подарунок – сайт із функцією онлайн-запису.

Instagram, TikTok та Facebook лідирують у списку найпопулярніших програм для просування антистрес-кімнат.

Антистрес-кімната як бізнес

Вибір приміщення для кімнати люті

Від вибору приміщення залежить те, які організаційні питання постануть перед вами. Краще орендувати цокольні поверхи, підвальні приміщення, лофти або ж одноповерхові будинки. Постарайтеся знайти приміщення без вікон, інакше доведеться додати цей пункт до статті витрат.

Перш ніж орендувати майданчик, потрібно обговорити з власниками, що дозволено і що заборонено. Заздалегідь варто попередити сусідів і подбати про шумоізоляцію, щоб не виникало конфліктних ситуацій.

Для кімнати гніву достатньо п'ятдесяти квадратних метрів площі. Для зони прийому клієнтів знадобиться ще близько 20 кв.м. Не зайвим буде окреме місце для команди співробітників. Ви можете вибрати приміщення просторіше й облаштувати кілька антистрес-кімнат. Можливе оформлення: робочий офіс, кухня, спортивний зал.

Як запустити антистрес-кімнату

Як облаштувати антистрес-клуб

Насамперед, вам знадобиться команда:

  • 1-2 адміністратори та програма онлайн-запису клієнтів їм на допомогу.

  • Дизайнер для оформлення кімнат.

  • Співробітник для прибирання після клієнтів.

  • Бухгалтер (на аутсорсі, щоб не додавати зайвих витрат).

  • Функції SMM-менеджера може взяти на себе один з адміністраторів: для залучення клієнтів потрібно постійно вести соціальні мережі або канал у Telegram. Програма онлайн-запису значно спростить процес залучення клієнтів.

Де взяти інвентар для оформлення

Що вам, напевно, знадобиться: старі телевізори, комп'ютери й ноутбуки, що відслужили свій термін, неробочі мікрохвильовки, стародавні меблі та дзеркала. Запасіться офісним папером, тарілками й чашками, встановіть кілька боксерських груш. Чоловікам подобається руйнувати меблі та бити в грушу, жінки віддають перевагу биттю посуду і нищенню паперу.

Усі ці речі можна знайти:

  • у друзів, готових позбутися старого мотлоху;

  • через OLX, де віддають речі безкоштовно;

  • на речових ринках часто старі предмети продають за безцінь;

  • на Facebook Marketplace, де часто віддають безкоштовні товари.

Щоб усі ці речі легко могли дістатися до вашої антистрес-кімнати, краще, якщо у вас або ваших помічників буде вантажний автомобіль.

Бізнес-план кімнати люті

Фінансові розрахунки при запуску кімнати гніву

Для відкриття підприємства можуть знадобитися такі витрати:

  • Косметичний ремонт приміщення: від 40 000 гривень;

  • Орендна плата за приміщення: від 15 000 гривень;

  • Придбання техніки та меблів для приймальні: від 60 000 гривень;

  • Придбання інвентарю: від 20 000 гривень;

  • Реклама та інші витрати: від 15 000 гривень.

Загальні витрати на відкриття бізнесу становитимуть близько 150 000 гривень.

Щодо щомісячних витрат, вони можуть включати:

  • Орендну плату: від 15 000 гривень;

  • Заробітну плату співробітникам: близько 80 000 гривень;

  • Витрати на матеріали та просування: від 30 000 гривень.

Отже, щомісячні витрати складатимуть приблизно 145 000 гривень.

Ціни на послуги антистрес-кімнат українських міст можуть відрізнятися, але середня вартість відвідування може бути від 1200 до 2500 гривень на годину. Якщо щодня кімнату відвідуватимуть, наприклад, 3 клієнти, то місячний обіг може становити від 135 000 до 200 000 гривень. Після врахування щомісячних витрат, чистий дохід може складати близько 45 000 гривень на місяць.

Таким чином, інвестиції можна буде окупити за близько 10 місяців роботи. Важливо також врахувати правові аспекти, зокрема реєстрацію діяльності та фінансові аспекти, такі як відкриття банківського рахунку та реєстрація касового апарату у податковій службі.

Фінансові розрахунки при запуску кімнати люті

Просування антистрес-кімнати

Ось кілька ідей щодо збільшення продажів:

  • Ви можете пропонувати додатково послуги фото і відеозйомки. Напевно багато гостей захочуть отримати собі в колекцію фотографію того, як розбивають монітор кувалдою.

  • Прислухайтеся до клієнтів, щоб зробити їх постійними відвідувачами. Експериментуйте зі стилістикою кімнати, придумуйте нові квести, намагайтеся урізноманітнити інвентар. Наприклад, пропонуйте на вибір костюми з різних кіновсесвітів.

  • Пропонуйте тімбілдинги офісним співробітникам: нехай вихлюпують свій гнів усі разом. Цей захід допоможе згуртувати колектив і посміятися разом.

  • Розмістіть у зоні ресепшена стелаж із різними антистрес-товарами: ароматичні свічки, заспокійливі чаї, пластилінові фігурки. Після того, як людина виплеснула свою лють, їй буде приємно насолодитися вдома м'ятним чаєм.

  • Співпрацюйте з психологами: іноді можна проводити семінари або приватні сесії. Крім того, ви можете взаємно обмінюватися листівками, що дасть змогу збільшити кількість гостей.

  • Додайте свої послуги на Google.Maps і заведіть сторінки в соцмережах.

Щоб розкрутитися в цьому бізнесі, необхідно задіяти всі канали просування. Для більшості людей надання таких послуг буде в новинку, деяка частина ніколи не чула про такі розваги. Найкращим інструментом для просування буде сайт із можливістю онлайн-запису на послуги. Зареєструйтеся у сервісі онлайн-запису EasyWeek, щоб автоматизувати всі робочі процеси й отримати сайт в подарунок.

Щойно ви підготуєте приміщення і затвердите прайс, ви зможете надавати відвідувачам вибір: що громити, в якій кількості й за яку ціну. Клієнт залишає заявку і бронює кімнату люті в потрібну дату. Цього дня перед тим, як пустити відвідувача в кімнату гніву, необхідно підписати договір, де описано всі нюанси перебування в цій кімнаті, і провести інструктаж із правил поведінки.

Якщо у клієнта буде бажання розгромити якісь свої речі, надайте йому таку можливість. А після того, як клієнт залишив кімнату, потрібно позбутися всього зруйнованого начиння і вивезти його на звалище.

Антистресовий-клуб під ключ

Як отримати максимум від запуску кімнати гніву

Одним подобається виснажувати себе тренуваннями в залі, інші воліють займатися танцями. Деякі йдуть до психолога та опрацьовують психологічні травми та стрес на консультаціях.

Станьте тим місцем, куди люди приходять після важкого робочого дня. Можливо, у них проблеми на роботі, не клеїться на особистому фронті, та й загалом, обстановка у світі загострилася до межі. Люди прийдуть до вас, щоб випустити пару. Якщо ви вибрали місто з населенням понад 300 тисяч і грамотно побудували рекламну кампанію, постійний потік клієнтів забезпечено.

У той час, коли ви шукатимете витратні матеріали та займатиметеся розкручуванням своєї справи, знадобиться електронний помічник – спеціальна програма для бізнесу EasyWeek. Навіть якщо ваші потенційні клієнти вирішать зайти на сайт кімнати люті вночі та дізнатися ціни на відвідування, у них буде можливість одразу записатися на послугу. Крім цього, програма допомагає керувати продажами, клієнтами та співробітниками.

Протестуйте програму бронювання EasyWeek безкоштовно протягом 14 днів, щоб оцінити всі функції та переваги сервісу.

14 днів безкоштовного повного доступу

Випробуйте всі можливості нашого продукту повністю, абсолютно безкоштовно та без обмежень. Оцініть функціонал, переваги та зручність EasyWeek.

Почати безкоштовно

Cлужбa підтримки

Виберіть месенджер, щоб зв'язатися зі службою підтримки EasyWeek

WhatsApp Telegram

Запитання? Напишіть нам!

Ми зараз онлайнSupport manager photoSupport manager photoSupport manager photoSupport manager photo
Як це працює