Вступ

Краса – це поняття відносне, однак красивими хочуть бути всі, щоб це не значило. Салони краси здавна вважаються жіночою зоною. Чоловіки досить довго взагалі не звертались до салонів, адже це якось не маскулінно. Насправді це зовсім не так.

Неохайні нігті та задовга стрижка – ось що неприпустимо. Звичайно, салон краси для чоловіків має відрізнятись від жіночого, але він точно має бути. Існує ціла культура барбершопів, а також салонів краси, які спеціалізуються як на жіночих, так і на чоловічих послугах. Якщо ви є власником барбершопу або ж салону краси та хотіли б залучити до закладу більше клієнтів саме чоловічої статі, цей матеріал для вас.

У цій статті ми розглянемо прості та ефективні методи залучення клієнтів чоловічої статі до салону краси. Почнемо буде цікаво!

Салон для чоловіків називають барбершопом, однак є і мультифункціональні салони краси. Так заклади служать і чоловікам і жінкам. Відмінності від звичайного салону лише у послугах.

Вартість запуску такого бізнесу становить близько $25 000. У цю суму входить оренда, косметичний ремонт, витратні матеріали та зарплатний фонд. На старті можна зекономити, під'єднавши розумне програмне забезпечення для салонів краси.

Підійде варіант з можливістю створення сайту, онлайн-бронюванням та бізнес-аналітикою. Так, EasyWeek чудово підійде салону краси, а ціна порадує власника.

Стрижка бороди

Як відкрити салон краси для чоловіків

Запуск чоловічого салону краси або ж барбершопу не надто відрізняється від бізнес-плану салону краси для жінок. Єдине, що вирізняє цей бізнес – це концепція.

Барбершоп – чоловіча зона, тому клієнти чоловічої статі без вагань звертаються за схожими послугами. Вам потрібно переконати чоловіків, що і ваш салон краси прекрасно підходить для осіб чоловічої статі. Це досить просто, про це далі. Та спершу розгляньмо як відкрити салон краси з нуля.

Бізнес-план салону краси для чоловіків

  • Аналіз ринку і визначення себе в ніші. Дуже важливо розуміти, чому клієнт має піти саме до вас.

  • Послуги та локація. Ваші послуги та прайс залежать не лише від навичок майстра, але й від попиту. Саме тому гарна локація досить важлива. Ідеально підійде центр міста або ж спальні райони.

  • Команда. Працівники барбершопу та салону краси для чоловіків можуть бути як жінками, так і чоловіками. Особливо, якщо ви надаєте косметичні послуги чи масаж. Важливо чітко розуміти психологію клієнта та робити все можливе задля покращення враження від відвідування.

  • Реклама. Просування салону краси для чоловіків також відрізнятиметься. Акцент радимо зробити на маскулінну тематику та відповідний стиль, кольори, аксесуари тощо.

  • CRM. Ідеальним варіантом швидкої бізнес-оптимізації вважається розумне програмне забезпечення для салонів краси. CRM допоможе з маркетингом та аналітикою.

Відкрити салон для чоловіків – це ще півсправи, далі потрібно працювати над залученням до закладу клієнта. Салони краси все ще під стереотипом жіночого царства. Нам потрібно від цього відходити. Далі покажемо як це можна зробити.

Чоловік у салоні краси

Техніка залучення клієнтів чоловічої статі до салону краси

Існує досить багато варіантів як залучити чоловіків до салону краси. Ми зібрали найоптимальніші та найдієвіші.

ТОП-5 способів ефективного маркетингу для чоловічої аудиторії:

  • Додайте маскулінності. Чоловіки не хочуть почуватись чужими у салоні краси, де все призначено для жінок. Саме тому варто додати декілька журналів для чоловіків, потурбуватись про маскулінні декорації тощо.

  • Переконайте гостя, що він тут не сам. Погано бути єдиним чоловіком у салоні краси повним жінок. Насправді це дуже відлякує осіб чоловічої статі. Радимо ставити записи чоловічих послуг на один час або підряд. Так гість не буде почуватись дивно. Якщо ж чоловіча послуга одна, можна ненароком нагадати адміністратору про запис для уявного Андрія на вечір. Це також допоможе клієнту.

  • Уникайте занадто жіночих назв. Чоловікам хочеться відчувати себе брутально навіть у салоні краси. Не варто називати усі послуги під жіночу аудиторію, особливо виділяють вираз "anti-age". Він чомусь лякає чоловіків, які розуміють вікові зміни, проте все ж не надто хочуть їх визнавати.

  • Барбер чоловік, масажист – жінка. Чоловіки чудово ставляться до барберів-чоловіків, проте дотики чоловіка під час масажу не всім сподобаються. Саме тому важливо максимально врахувати побажання та комфорт клієнта.

  • Реклама для чоловіків. Напевно найголовніше – реклама має бети націлена не лише на жінок, але й на чоловіків. Так, ви гарантовано збільшите обсяг клієнтів чоловічої статі, а допоможе в цьому CRM.

Сторінка салону краси для чоловіків у системі EasyWeek

Програма для салону краси

Програмне забезпечення для салонів краси може значно полегшити бізнес-рутину закладу. Так, ви просто та ефективно оптимізуєте онлайн-бронювання, аналітику та звітність.

EasyWeek пропонує набагато більше ніж найближчі конкуренти, а тарифи вас приємно здивують. Сервіс надає безкоштовний тарифний план для 1 користувача та 1 локації та вигідні тарифи для більшого бізнесу. Салони краси гарантовано збільшать прибуток разом з EasyWeek.

Переваги програмы EasyWeek:

  • Миттєвий онлайн-запис.

  • Безкоштовний сайт, віджет та посилання на запис.

  • 3 типи сповіщень: email, push та SMS.

  • Зручна база клієнтів з функцією швидкого пошуку.

  • Інтеграція з популярними соціальними мережами.

  • QR-коди для ще зручнішого запису.

  • Професійна технічна підтримка українською мовою.

Спробуйте EasyWeek прямо зараз та переконайтесь у якості сервісу самостійно. Протестувати систему можна безкоштовно.

#барбершоп #чоловічий салон краси

Чи будете ви рекомендувати це?

EasyWeek робить вашу роботу простіше!
Спробувати безкоштовно
Категорії
  1. EasyWeek
  2. > Бізнес
  3. Менеджмент
  4. Технології
  5. Комунікації
  6. Best practice
  7. Обладнання
  8. CRM для бізнесу
  9. Дизайн
  10. Маркетинг