Вступ
Рекрутинг є важливою частиною бізнесу. Професійна команда починається зі співбесіди. Вибір "своїх" професіоналів – важливий момент. Це досить тривала та складна справа. Зазвичай, роботодавці витрачають тижні або й місяці на пошук найкращого кандидата.
Звісно, важко одразу зрозуміти, кого взяти на роботу. Для цього є зручний інструмент для оптимізації процесу співбесіди та отримання кращих і швидших результатів. Планувальники співбесід – ефективне рішення для тих, хто часто наймає співробітників. Більше ніякої паперової роботи, постійних дзвінків та електронних листів, неявок та інших поширених проблем – лише одне рішення може спростити процес найму, пропонуючи вашій компанії більше свободи для масштабування. Зростання є набагато більш керованим, коли ви не витрачаєте час на марні переговори про деталі зустрічі.
Ми зібрали надихаючі ідеї та зручні лайфхаки автоматизації процесу співбесіди. Сьогодні ми навчимо вас, як легше впоратися з великою кількістю кандидатів і швидше обрати найкращого спеціаліста. Почнемо!
Це ІТ-рішення для компаній, які часто наймають персонал. Це програмне забезпечення пропонує миттєве бронювання онлайн, заощаджуючи час та бюджет своїх користувачів. Сервіс доступний 24/7 і пропонує безліч цінних лайфхаків для оптимізації співбесіди.
Не існує єдиного правильного рішення. Найкращий додаток буде різним для різних бізнесів. Якщо говорити про найбільш релевантні додатки в цілому, варто згадати EasyWeek.
Це залежить від програми, яку ви обираєте. У більшості випадків, онлайн-планувальники обійдуться досить дорого. Однак завжди можна знайти краще рішення. EasyWeek, наприклад, надає клієнтам гнучку тарифікацію і безліч корисних функцій.
Планування співбесіди: з чого почати
Ми добре знаємо, наскільки складною може бути співбесіда. І не тільки для працівників. Роботодавцю також доводиться багато думати про процес співбесіди. Іноді роботодавці стикаються з ще більшими труднощами, ніж працівники. Уявіть, скільки співбесід потрібно запланувати, щоб знайти найкращого кандидата.
Порівняймо 2 кейси, щоб зрозуміти, чому онлайн-планування краще за офлайн-аналог.
Кейс А. Є компанія, яка займається призначенням співбесід вручну. Все йде добре, поки менеджер не забуває передзвонити та обговорити деталі з одним-двома кандидатами або поки деякі співробітники не забувають про свої зустрічі. Бізнес не використовує свій потенціал, але якось же це працює, то чому б і ні?
Такий бізнес втрачає до 35% прибутку. Так стається, тому що часто неможливо впоратися з потоком нового персоналу вручну.
Кейс Б. Є бізнес, який більше не займається бронюванням співбесід в офлайн-форматі. Усе відбувається онлайн, чітко за розкладом і без зайвих проблем. При цьому співробітники цінують зручність і віддячують роботодавцю продуктивною роботою.
Програмне забезпечення для планування онлайн-співбесід допомагає виключити людські помилки, стресові фактори та значні інвестиції. Крім того, воно планує співбесіди 24/7, пропонуючи максимальний комфорт як для працівників, так і для роботодавців.
Бути сучасним і переконливим – це вимога 21-го століття. Онлайн-планувальники співбесід допомагають впоратися з цим завданням просто й ефективно. Ніяких додаткових прихованих платежів. Спробуйте планувальник EasyWeek безкоштовно.
Програмне забезпечення для HR
Планувальники співбесід пропонують широкий спектр можливостей. Як от:
Економія бюджету. Такі сервіси обійдуться вам дешевше, ніж співробітник, який буде займатися призначенням зустрічей вручну.
Мотивація персоналу. HR-програми надають корисні інструменти мотивації, щоб винагороджувати найкращих співробітників.
Рішення, що економить час. Ручна робота з документами займає години. Водночас, онлайн-планування займе не більше 5 хвилин.
Легке та ефективне рішення. Для роботи з програмою онлайн-запису не потрібні спеціальні навички чи досвід. Сервіс має UI/UX дизайн, пропонуючи користувачам найкращу якість та продуктивність.
Створює професійний імідж. Запланувати співбесіду онлайн набагато легше, ніж робити це офлайн. Якщо перше враження про вашу компанію позитивне, є більше шансів побудувати професійний імідж.
Бути сучасним та інноваційним – доступно, використайте цю можливість на свою користь.
EasyWeek – програма для планування співбесід
EasyWeek – один з провідних планувальників співбесід. Це міжнародна команда цифрових кочівників, які щодня створюють ефективні рішення для бізнесу. У 2018 році команда запустила EasyWeek для сфери краси. Зараз EasyWeek працює з медичними бізнесами, освітою, автосервісами, ветеринарними компаніями та багатьма іншими.
Якісний сервіс та довіра клієнтів дозволили системі масштабуватися разом з ними. EasyWeek розуміє, як важко знайти підходящого кандидата. Саме тому ми створили програмне рішення для автоматизованого планування співбесід.
Як це працює?
EasyWeek працює подібно до CRM: ви вводите дані вашої компанії та переконуєтесь, що вони виглядають добре на вашій сторінці.
Після введення даних та їх перевірки ви автоматично отримаєте гарний сайт і віджет. Ці інструменти оптимізують онлайн-співбесіди, забезпечуючи максимальний рівень комфорту як для працівника, так і для роботодавця.
Більше жодних дзвінків та електронних листів, неявок та пізніх скасувань. Програмне забезпечення зробить половину роботи за вас. Порівняймо компанію, яка використовує EasyWeek, з компанією, яка не має жодного програмного забезпечення для планування.
Компанія 1 – без EasyWeek
Кандидату доводиться телефонувати й домовлятися про час, місце та вимоги до зустрічі. Якщо він щось не так зрозумів, у нього немає можливості перевірити деталі.
Компанія 2 – з EasyWeek
Кандидат відкриває віджет вашої компанії, обирає час і вводить свої дані. Зустріч призначена! EasyWeek повідомить співробітників і роботодавців про зустріч, а кандидат зможе забронювати лише вільні слоти. Так просто і так зручно!
Конкурентні переваги EasyWeek
Записатися на онлайн-співбесіду набагато простіше з EasyWeek.
EasyWeek для співбесіди - це:
Свобода бути власним начальником. Плануйте, переплановуйте, редагуйте або скасовуйте. Ви можете зробити все це в одному додатку. EasyWeek пропонує гнучкі онлайн-зустрічі, тому кандидатам не потрібно телефонувати чи писати email роботодавцю.
Економія бюджету, зусиль і часу. EasyWeek – рішення 3 в 1, яке автоматизує планування співбесід, роблячи бізнес гнучкішим.
Професійна технічна підтримка. Багато користувачів люблять EasyWeek за технічну підтримку. Команда працює 24/7.
Чого ви можете досягти за допомогою EasyWeek:
Оптимізуйте онлайн-співбесіди за допомогою миттєвих бронювань.
Інтегруйтеся з багатьма популярними сервісами, щоб отримати найкращі результати.
Надсилайте персоналізовані нагадування про майбутні зустрічі.
Підключіть EasyWeek до Google Календаря, щоб ще краще організувати планування співбесід.
Використовуйте сповіщення для максимального комфорту з боку клієнта.
Зменште паперову роботу та пов'язані з нею клопоти.
Заощаджуйте на додатковому персоналі.
Безкоштовний інструмент для планування співбесід
Невеликі компанії можуть користуватися сервісом безкоштовно. EasyWeek пропонує безкоштовний тарифний план для малого бізнесу.
Чи можу я користуватися безкоштовним онлайн-планувальником від EasyWeek?
Так, якщо ви є компанією з 1 користувачем та 1 локацією.
Що я отримаю з безкоштовним онлайн-планувальником зустрічей від EasyWeek?
Віджет та вебсайт;
Онлайн-планувальник;
Базові інтеграції.
Безкоштовна версія EasyWeek – ідеальне рішення для малого бізнесу. Якщо вам не потрібно багато слотів і філій, скористайтеся безкоштовним тарифним планом.
Висновок
Програмне забезпечення для планування співбесід є обов'язковим для тих, хто має справу з великою кількістю нових працівників. Воно автоматизує онлайн-зустрічі за допомогою легкої, ефективної системи планування та бізнес-аналітики. EasyWeek пропонує базові та професійні функції, починаючи з онлайн-планування і закінчуючи вебсайтом.
Понад 10 тисяч клієнтів по всьому світу вже довіряють EasyWeek.
Сервіс працює для Європи та Америки, пропонуючи безліч мов інтерфейсу та якісну роботу за прийнятну ціну. Спробуйте EasyWeek безкоштовно прямо зараз.