Вступ
Сучасна людина високо цінує власне здоров'я. Ми все частіше звертаємося до лікарів не тоді, коли тілу погано, а для профілактики. Це прекрасна статистика. Так, люди хочуть залишатись здоровими з голови до п'ят.
Сьогодні, ми поговоримо про практику подолога та користь програмного забезпечення для цього бізнесу. Матеріал буде цікавим початківцям та досвідченим лікарям. Почнемо!
Початкові витрати різняться залежно від локації та розміру клініки. Невелику практику на одного лікаря можна відкрити бюджетно. Так, ви цілком вкладетесь у $5 000. Ці витрати включають оренду приміщення, косметичний ремонт та інвестиції в обладнання й витратні матеріали. Практику більшого розміру можна відкрити й за $30 000. Місце та розмір визначають початкові інвестиції.
Швидкість повернення початкових інвестицій залежить від суми витрат та кількості пацієнтів. Невелика практика окупиться за 6 – 9 місяців, клініки більшого розміру потребують до 18 місяців на повернення витрат. Розумне програмне забезпечення дозволить пришвидшити цей процес.
Програма для подологів стане ідеальним помічником у збільшенні прибутків. CRM знадобиться початківцям та досвідченим лікарям задля оптимізації робочих процесів та створення й підтримання клієнтської бази.
Подолог як успішний бізнес-проєкт
Подологічна практика стане чудовим стартапом для молодого лікаря. Так, з одного боку, надання медичних послуг потребує ліцензування. Це відштовхує багатьох. Проте з наявністю медичної освіти це питання нівелюється. Таким чином конкуренція не буде такою великою, а бізнес все ще залишається популярним.
Так, подологічна практика може пропонувати не лише лікувальні, але й естетичні процедури. Наприклад, професійний манікюр та педикюр. Це суттєво допоможе у пошуках клієнтури та збільшить прибутки. Найголовніше чітко спланувати бізнес. Від детального бізнес-плану залежить як швидко ви зможете повернути витрати та вийти в плюс.
Далі про бізнес-план для подологічної практики детальніше.
Бізнес-план подологічної практики
Бізнес-план – це фактично ваш дороговказ на початкових етапах створення успішного проєкту. Саме від цього документу залежить майбутній прибуток та поточні витрати. Зауважимо, що бізнеси, які планують шукати інвестора мають розробити бездоганний бізнес-план. Так, отримати фінансування без продуманого бізнес-плану просто неможливо.
Як створити гарний бізнес-план подологічної практики?
Радимо почати з наступних кроків:
Аналіз ринку та конкурентів.
Вибір власної ніші.
Визначення послуг, які ви надаватимете.
Реєстрація та отримання відповідної ліцензії.
Оренда приміщення, косметичний ремонт.
Підбір обладнання та витратних матеріалів.
Вибір меблів для практики.
Набір персоналу, мотивація співробітників.
Під'єднання програмного забезпечення для подологічної практики.
Фінальний запуск.
Це кістяк гарного подологічного бізнесу. Радимо коригувати пункти залежно від особливостей вашої аудиторії, ринку та локації. Далі поговоримо про важливість вибору правильного програмного забезпечення для подолога. Це неочевидний, проте досить важливий крок.
Програмне забезпечення для подолога
Програма для подологів допоможе організувати бізнес на початкових етапах та зменшити навантаження на працівників. Так, програмне забезпечення такого типу не прагне замінити людину, воно націлено на допомогу персоналу, не більше.
Переваги використання програмного забезпечення для подологів:
Онлайн-бронювання в режимі 24/7.
Картка пацієнта створюється автоматично.
Подальший облік клієнтів виконує програма.
Набір маркетингових інструментів.
Інтеграція з соціальними мережами.
Створення сайту та віджету за допомогою CRM.
Зменшення навантаження на адміністратора.
Найголовніше вибрати програму, яка підійде саме вам. Розгляньмо ефективний варіант CRM на прикладі EasyWeek.
EasyWeek для подологів
EasyWeek – це унікальний варіант українського програмного забезпечення, розробленого на основі новітніх німецьких технологій. Так, сервіс створили українці в Дюссельдорфі, у 2018 році. З того часу EasyWeek має попит в Європі та Америці. З нами співпрацюють вже більш як 10 000 клієнтів по всьому світу, і ось чому.
EasyWeek – це:
Онлайн-запис на прийом в режимі реального часу.
Звіти та детальна аналітика.
Інтеграція з усіма популярними соціальними мережами.
Безкоштовний сайт, віджет та посилання для запису.
Автоматичні розсилки: SMS, Push та email.
Безкоштовний тариф для практики з 1 лікарем та 1 локацією.
Гнучка система тарифів для середнього та великого бізнесу.
Безкоштовний додаток для онлайн-запису.
Швидка україномовна технічна підтримка.
Оптимізувати подологічну практику набагато простіше ніж здається. Варто лише почати, ми вам у цьому допоможемо.
Висновок
Подологічна практика – гарний бізнес-проєкт, який не потребує багато інвестицій. Ваша основна зброя – знання, у нашому випадку вища медична освіта. Так, ви вже фактично перевершили 70% конкурентів. Проте навіть без спеціалізованого навчання можна спробувати. Вийде трохи дорожче, але не менш ефективно. Ви можете відкрити подологічну практику за ліцензією лікаря, який надаватиме послуги.
Оптимізувати бізнес-процеси та пришвидшити повернення вкладених коштів може CRM. Ця програма створить ефективну базу пацієнтів та допоможе з просуванням. Це просто ідеальний дует для початку роботи.
Пропонуємо спробувати EasyWeek CRM безкоштовно. Ми надаємо 2 тижні тестового періоду та безлімітний безкоштовний тариф для практики з 1 подологом та 1 локацією. Спробуйте й у вас точно усе вийде! Команда EasyWeek завжди на вашому боці.