Зміст

  1. Конкуренція у стоматології

  2. Що вміє програма для клініки

  3. CRM для стоматології: новий етап бізнесу

  4. Вибір програми для стоматологічного кабінету

  5. Висновок

#1 Конкуренція у стоматології

Стоматолог потрібний кожному. З дитинства і до глибокої старості ми дбаємо про зуби, щоб уникнути раптового болю, пошкоджень ясен та випадання зубів. Попит народжує пропозицію. Незважаючи на те, що по всій Україні відкрито багато приватних стоматологічних кабінетів та клінік, регулярно на ринку з'являються нові гравці.

Щоб зберегти та розвинути бізнес в умовах сильної конкуренції, не обійтися без гнучкого підходу до менеджменту, фокусу на клієнта та використання нових технологій.

Допустимо, ви відкрили свій стоматологічний кабінет. Пацієнти приходять до лікаря, успішно лікуються, розповідають про клініку друзям та родичам. Але несподівано потік клієнтів слабшає. В чому причина?

Аналізуючи роботу стоматології, ви помічаєте, що запис ведеться вручну у звичайний зошит, а адміністратор вже не справляється з напливом клієнтів та дзвінками по телефону. Не зумівши додзвонитися, пацієнти губляться та йдуть до сусідньої клініки.

Програмне забезпечення для стоматології миттєво оптимізує звичні процеси у медичному центрі, стимулюючи приплив клієнтів та розвиток бізнесу.

Встановлення CRM-програми для стоматології звільнить адміністратора від паперової роботи, виділивши час спілкування з клієнтами. Процес запису на прийом стає швидким і зручним, вибрати клініку та лікаря тепер можна в пару натискань на смартфоні.

Нехай у стоматологічному центрі панують доброзичливий підхід до клієнта та ведеться грамотне лікування, а із записом на прийом упорається спеціальна програма.

#2 Що вміє програма для клініки

Ключові функції CRM-програми для стоматологічної клініки, що спрощують ведення бізнесу:

  • Містить клієнтську базу із зазначенням контактних даних пацієнта: соціальних мереж, електронної пошти.

  • Програма зберігає в особистій картці клієнта відомості про лікування: аналізи, рентгенівські знімки, призначення та особливості перебігу хвороби.

  • Дозволяє налаштувати оповіщення для лікарів та пацієнтів у різний спосіб – за SMS, E-mail, Telegram. Повідомлення можуть нагадувати про прийом або необхідність здійснити профілактичний візит до стоматолога, розповідати про акції та знижки на лікування, вітати з днем ​​народження та багато іншого. Клініка сама настроює варіанти повідомлень.

  • Програма дозволяє завести в систему відразу кілька стоматологій, якщо ви дійте як мережа клінік.

  • Спрощує роботу з фінансами: з програмою легко вести господарсько-складську діяльність та завантажувати звіти.

  • Є можливість встановити онлайн-запис на прийом до стоматолога.

Ці функції програми допомагають систематизувати роботу стоматологів, аналізувати слабкі місця та діяти. Але головне, обслуговування автоматизує частину завдань, полегшуючи діяльність співробітників.

#3 CRM для стоматології: новий етап бізнесу

На ринку є великий вибір програм CRM для автоматизації медичної практики. Зупинимося на перспективному сервісі EasyWeek, розробники якого регулярно впроваджують нові опції для успішного управління стоматологією.

Головні плюси CRM програми EasyWeek:

#4 Вибір програми для стоматологічного кабінету

Будь-який керівник стоматологічного бізнесу зацікавлений у зростанні прибутку. Однак підготувати детальний аналіз свого підприємства не завжди зручно та можливо. Провести моніторинг та налаштувати роботу всіх систем допоможе CRM програма, адаптована для керування у стоматології.

В автоматизованих програмах є стандартні модулі. Як правило, вони включають запис на прийом до лікаря, амбулаторну карту пацієнта, облік та статистику, графік лікарів.

Перед покупкою програми для стоматологічного кабінету переконайтеся, що всі функції вас влаштовують:

  1. З якого пристрою можливий доступ до системи: комп'ютер, смартфон чи все одразу. Думайте як клієнт, навряд чи для запису він використовує лише стаціонарний комп'ютер. Набагато зручніше використовувати програму для стоматологій, адаптовану до всіх видів пристроїв.

  2. На скільки лікарських місць розраховано CRM-програму. У деяких сервісах існує окрема платня за додаткові місця. Чи є можливість розширити функціонал, якщо ваш бізнес буде розвиватися?

  3. Можливість складського обліку. Функція інвентаризації матеріалів та обліку витрат буде дуже корисною для управління стоматологією.

  4. Функціонал із маркетингу стоматології. Цей блок аналізує базу клієнтів, відвідуваність та дозволяє залучити пацієнтів акціями, організувати розсилки. Але не у всіх CRM ця функція є.

  5. Ціна та умови тестового періоду. Добре, коли можна оцінити роботу сервісу. Програма для стоматологій EasyWeek пропонує 2 тижні безкоштовного тесту та варіанти тарифів для обслуговування стоматологічного бізнесу.

#5 Висновок

Бути в тренді означає підлаштовуватися під нові реалії та запити суспільства. Онлайн-сервіси та автоматизовані програми з управління виведуть бізнес на новий рівень.

Лікарі-стоматологи роблять людям здорові посмішки та усувають біль. Установка програмного забезпечення у клініці зніме біль персоналу. Більше не потрібно вручну записувати, рахувати, планувати, складати звіти. Всі ці дії за вас виконає CRM.

Протестуйте програму EasyWeek безкоштовно зараз!

#медичний центр

Чи будете ви рекомендувати це?

EasyWeek робить вашу роботу простіше!
Спробувати безкоштовно
Категорії
  1. EasyWeek
  2. > Бізнес
  3. Менеджмент
  4. Технології
  5. Комунікації
  6. Best practice
  7. Обладнання
  8. CRM для бізнесу
  9. Дизайн
  10. Маркетинг