Вступ
Медицина – це прибуткова ніша, яка вимагає залізного терпіння. Існує багато лабораторій, медичних кабінетів, психологічних практик тощо. Сфера переповнена, але ж і користується шаленим попитом. Говорячи про медичну діагностику за допомогою МРТ, КТ, УЗД та інших променевих методів, ваша цільова аудиторія – буквально кожна людина. Хочемо ми цього чи ні, але рано чи пізно люди потребують медичної допомоги. Променева діагностика – це зручний інструмент для перевірки того, наскільки добре працює ваш організм. Саме тому вона така популярна. Продовжуйте читати, щоб дізнатися, як зробити ваш центр діагностики зручнішим для клієнтів.
Існує декілька основних типів променевої діагностики організму. Серед них: УЗД (ультразвукова діагностика), МРТ (магнітно-резонансна томографія), КТ (комп'ютерна томографія) та рентгенографія.
Це залежить від типу скринінгу з яким ви працюватимете. Зазвичай, вам знадобляться спеціальні медичні прилади для самої діагностики, медичне програмне забезпечення та CRM-система для роботи з клієнтами.
Остаточний вибір буде залежати від вашого бюджету та бажаних функцій. EasyWeek ідеально підійде, якщо ви шукаєте зручне програмне забезпечення для запису на прийом, яке можна інтегрувати з медичними програмами.
Програма для запису на МРТ, КТ, УЗД діагностику
Існує 2 типи програмного забезпечення, які знадобляться вашому бізнесу для успішної роботи. Медичне програмне забезпечення, яке дозволяє зберігати всі результати обстежень разом з іншими корисними даними про стан здоров'я пацієнта і класичні CRM для управління онлайн-записами, звітами, аналітикою та маркетингом.
CRM – це абревіатура від Customer Relationship Management (управління взаємовідносинами з клієнтами). Початковою метою цієї програми є оптимізація потоку клієнтів. Це означає, що, використовуючи цю систему, ви покращите відносини з клієнтами та збільшите прибуток. Досягти цієї бажаної для багатьох цілі можна завдяки зручному онлайн-запису на прийом, зрозумілій аналітиці, підвищенню мотивації персоналу, оптимізації маркетингу та іншим перевагам CRM.
Переваги програмного забезпечення для запису на діагностику
Онлайн-запис. Керуйте потоком клієнтів ще простіше та ефективніше.
Бізнес-аналітика. Краще розумійте, що працює, а що слід оптимізувати.
Безкоштовний сайт та віджет. Присутність в Інтернеті вкрай важлива, тому ці інструменти є базовими.
Сповіщення. Нагадування персоналу та клієнтам про майбутній візит – хороший спосіб мінімізувати неявки та конфлікти в діагностичному центрі.
Клієнтська база. Всі важливі дані будуть дбайливо збережені на потім.
Ці та інші зручні функції CRM є основною причиною, чому медичний бізнес обирає саме ці системи.
А як щодо переваг CRM для діагностичних центрів?
Вдало підібране програмне забезпечення оптимізує роботу бізнесу і збільшить прибуток. Головне, про що варто потурбуватися – це сама CRM. Її вибір безпосередньо вплине на ваш дохід.
Як вибрати програмне забезпечення для запису до центру діагностики
Тут немає ніяких особливих правил. Ви можете обрати будь-яке рішення, яке добре підходить для вашого проекту. Найголовніше – зрозуміти, що підходить саме вашій практиці. Існує багато CRM, як хороших, так і поганих. Вибір правильної системи потребує часу та зусиль. Ми підготували шорт-лист для розумного вибору CRM:
Вивчіть ринок. Сьогодні вибір CRM є ну дуже великим.
Запишіть, що потрібно вашому бізнесу від цієї системи. Тепер, коли ви знаєте, що пропонують CRM, ви можете записати кілька зручних функцій, які ви хотіли б використовувати щодня.
Досліджуйте далі, поки не виберете декілька хороших варіантів. На цьому етапі ви зрозумієте, яке програмне забезпечення може бути корисним для вас. Вибір до 5 варіантів допоможе згодом визначитись з найкращою CRM для медицини.
Запитайте поради. Чому б не запитати поради у друзів або колег? CRM дуже популярні, тому ймовірність того, що хтось із вашого оточення знає хорошу програму, висока.
Якщо програма пропонує тестовий період, використовуйте його! Це хороший шанс протестувати сервіс і побачити, як він працює в реальному житті. В ідеалі, 14-денний тестовий період дозволить зрозуміти, чи підходить система саме вам.
Програма EasyWeek для онлайн-запису пацієнтів
EasyWeek – це німецька CRM-система, яка обслуговує індустрію краси, медицину та інші клієнтоорієнтовані бізнеси. Останні кілька років принесли нам +300% нових користувачів, що говорить саме за себе. Компанії довіряють EasyWeek, оскільки ми пропонуємо більше, ніж конкуренти, за приємними для клієнта цінами.
EasyWeek пропонує:
Онлайн-запис: ключова функція CRM, яка зробить ваш бізнес більш доступним для клієнтів;
Безкоштовний веб-сайт: 100% безкоштовний лендінг, який працює як зручний інструмент просування;
Кастомний віджет: віджет онлайн-запису EasyWeek можна налаштувати відповідно до вашого брендингу. Це також безкоштовно;
Сповіщення та нагадування: SMS, електронна пошта та Push-нагадування допоможуть повідомити клієнтам про всі деталі зустрічі;
Миттєвий пошук по клієнтській базі: цей зручний інструмент дозволить оптимізувати управління інформацією в одну мить;
Детальна аналітика: ви можете відстежувати ефективність вашого бізнесу за допомогою чітких звітів та бізнес-аналітики;
Понад 4 тисячі інтеграцій: включаючи продукти Google та соціальні мережі;
Маркетингові інструменти: QR-коди, створення програм лояльності та інші корисні інструменти для онлайн-просування;
Безкоштовний пробний період: ви можете спробувати програмне забезпечення безкоштовно протягом 14 днів.
Звучить цікаво? Тоді погляньте ближче на всі зручні та корисні функції EasyWeek. Спробувати EasyWeek безкоштовно.