Фото як прибутковий бізнес

Послуги фотографа користуються шаленим попитом. Усе більше клієнтів хочуть порадувати себе та близьких якісними красивими фотографіями. Саме тому попит на фотопослуги невпинно зростає.

Працювати фотографом – прибутково, престижно та дуже цікаво. Щодня такий професіонал стикається з новими викликами, включаючи організацію фото- та відеозйомки, налаштування запису на послугу та власне роботу з фотоматеріалами.

Досить багато людей вважають, що дана професія – простий заробіток. Це поширений стереотип. Хороший фотограф завжди на вагу золота, це робота для стресостійких, креативних особистостей, які готові розвиватись. Впізнаєте себе? Тоді цей матеріал для вас.

Сьогодні поговоримо про тонкощі організації роботи фотографа, як CRM-система спрощує цей процес та підкажемо як не загубитись у широкій пропозиції різноманітних програм для фотобізнесу.

Для старту знадобиться базова освіта, знання особливостей фото- і відеозйомки та навички роботи з клієнтами. Для роботи на виїзді не потрібно навіть студії, лише фотоапарат та базовий курс фотографії.

Рекламувати себе можна через соціальні мережі та пошуковики. Наприклад, ви можете створити красивий профіль в Instagram, запустити таргетовану рекламу й доповнити це ввічливим та коректним спілкуванням з клієнтами онлайн.

В ідеалі потрібно чітко сформулювати запит. Як от, виписати послуги, які ви хотіли б отримати та порівняти цей список з пропозицією на ринку CRM. У цьому випадку дорожче не завжди означає краще.

Фотографи за роботою

Як організувати онлайн-запис на зйомку

Організація ефективної та простої комунікації з клієнтами – один з ключових елементів успішної роботи фотографа. Після того як потенційний клієнт перейшов на ваш сайт або ж сторінку в соціальних мережах, важливо завершити процес бронюванням зйомки. Для цього ідеально працює онлайн-запис, який пропонує CRM. Це, звичайно, не гарантія 100% бронювання, але суттєвий помічник у збільшенні числа клієнтів.

Постає питання налаштування зручного запису на зйомку. Дехто все ще працює через дірект, дзвінки та email, це класичний, але не надто ефективний варіант. Набагато продуктивнішим рішенням є установка програмного забезпечення з функцією онлайн-запису. Як от сервіс EasyWeek.

Така система допоможе у швидкому налаштуванні онлайн-бронювань, створенні сайту, роботі зі сповіщеннями тощо.

Як працює бронювання зйомки через програму CRM

  1. Потенційний клієнт заходить на вашу сторінку в соц.мережах або ж сайт.

  2. Для бронювання достатньо натиснути на посилання у шапці профілю, у випадку соц. мереж, або ж віджет, якщо це сайт.

  3. Відкривається коротка форма онлайн-запису. Клієнт вводить свої дані, обирає дату, час та реквізит, якщо ви його пропонуєте.

  4. Бронювання завершене! Сповіщення про нього буде відправлено вам та клієнту.

Підготовка до фотосесії

Інші переваги CRM для фотографа

Онлайн-запис – це безумовна перевага використання програми CRM, проте це далеко не все. Програмне забезпечення хорошої якості пропонує клієнтам досить багато конкурентних переваг. Розгляньмо як працює якісна CRM-система, на прикладі EasyWeek.

Корисно знати: CRM (Customer Relationship Management) – це програмне забезпечення, призначене для автоматизації та оптимізації щоденних бізнес-процесів фотографів та інших бізнесів, що працюють з клієнтами. Цей тип планувальника популярний в усьому світі, оскільки він пропонує безліч функцій, які мінімізують механічні помилки та спрощують роботу професіоналу.

CRM надає:

  • Онлайн-запис у режимі 24/7.

  • Детальну бізнес-аналітику.

  • Автоматизацію рутини та оптимізацію бізнесу.

  • Сповіщення та нагадування для персоналу та клієнтів.

  • Управління запасами витратних матеріалів.

  • Розрахунок заробітної плати, якщо працюєте в команді.

  • Можливість керувати бізнесом з будь-якої точки на карті.

Сучасний ринок пропонує досить багато варіантів таких програм. Це звучить оптимістично, але створює іншу проблему – як вибрати правильне програмне забезпечення, яке найкраще підходить саме вам, як фотографу? Це питання відносно просте, оскільки для вибору зручної CRM-системи потрібно звернути увагу на кілька деталей. Проте ці нюанси все ж варто знати.

Є декілька ключових пунктів, про які слід пам'ятати, обираючи цей тип програмного забезпечення. Щоб вибрати найкращу CRM для фотостудії, зверніть увагу на наступні моменти:

  • Де зберігається інформація? Так, хмарне середовище дозволяє отримати доступ до даних з будь-якого гаджета через інтернет. Програмне забезпечення, яке працює локально, не таке зручне, оскільки вам доведеться встановлювати обладнання, а доступ до інформації без локальних серверів у такому разі просто неможливий. Плюс у тому, що такий локальний сервер зберігається у вашій фотостудії, тому вам не потрібно платити щомісячну абонплату за хмару. Ще один нюанс локальних серверів і CRM, які так працюють, у тому, що саме ви нестимете повну відповідальність за всі дані, які зберігаєте, і в разі аварії провайдер не зможе допомогти.

  • Чи зручний інтерфейс? Зверніть увагу на те, чи повністю ви розумієте продукт, який купуєте. Часто буває так, що програмне забезпечення виглядає чудово, але тільки до того моменту, поки ви не почнете ним користуватися. Грамотний інтерфейс дуже важливий, оскільки він визначає, як швидко ви зможете освоїти систему, навчити свою команду, якщо є, і отримати вигоду від використання системи.

  • Наскільки гнучка тарифікація? Важливо обрати тариф, який підходить саме вам. Навряд чи вам потрібні абсолютно всі функції CRM. Зазвичай фотографу знадобиться легка та ефективна CRM-система з функцією онлайн-запису й аналітикою. Далі, краще відштовхуватись від того, що хотіли б використовувати в роботі саме ви.

Модельна фотозйомка

EasyWeek: зручне бронювання для бізнесу у сфері фотографії

Програма EasyWeek – це зручне у використанні рішення для малого і великого бізнесу. Сервіс чудово підходить для фотографів, індустрії краси, сервісних центрів, медичних клінік тощо. EasyWeek довіряють у всьому світі завдяки продуманому дизайну, інноваційним технологіям та зручним функціям, включаючи стильний, кастомний віджет та персональну сторінку, яка працює як сайт.

EasyWeek як зручний інструмент фотографа. Сервіс був створений для оптимізації клієнтоорієнтованого бізнесу. Основна ідея полягає в тому, що програмне забезпечення займається рутиною, у той час, як фотограф – клієнтами.

Зрозуміло, що CRM – це вже must-have для будь-якого сучасного фотографа, але як вона може допомогти саме вам? Є кілька причин, чому ваш бізнес виграє від ефективного програмного забезпечення.

Виїзна фотозйомка

Переваги EasyWeek для фотографа та клієнта

Для клієнтів:

  • Клієнт може легко забронювати фотозйомку, фотозону чи реквізит за декілька кліків. Не потрібно дзвонити та питати, чи можна забронювати такий-то час, костюм чи фотозону. Клієнт може забронювати усе це через сайт, віджет або посилання на бронювання.

  • Більше ніяких накладок: програмне забезпечення мінімізує помилки, тому ви можете насолоджуватися спілкуванням з клієнтами, не турбуючись про різні непорозуміння. Кожен клієнт точно отримає бажану фотозону, цінний час фотографа та конкретну дату запису.

  • Програма нагадає клієнту про візит, можна налаштувати розсилки та створити програму лояльності.

Для фотографа:

  • Ви завжди випереджатимете найближчих конкурентів, які досі працюють з клієнтами у блокноті.

  • Персональна сторінка працює як сайт. Такий лендінг створюється автоматично, на основі даних, які ви вводите при реєстрації.

  • Стильний кастомний віджет: використовуйте різні кольори та відтінки, іконки, шпалери, щоб віджет відповідав саме вашому стилю. Зробіть запис унікальним у кілька кліків.

  • Можна ще ефективніше використовувати Instagram, Facebook, TikTok та інші соціальні мережі, щоб залучити ще більше клієнтів. Просто розмістіть посилання на бронювання і насолоджуйтеся.

  • Існує багато змінних, що налаштовуються, наприклад, передоплата, тривалість оренди різних фотозон чи реквізиту тощо.

  • Клієнтська база дозволяє створювати спеціальні пропозиції, бонуси й навіть програму лояльності. Крім того, є швидкий пошук – просто введіть будь-яку деталь, яку ви пам'ятаєте про клієнта, і знайдіть його картку за секунду.

  • Сповіщення та нагадування: email, Push, SMS. Сповіщайте клієнтів перед кожною зустріччю. Тепер немає шансів забути про зйомку.

  • Якщо ви працюєте в команді, можна розподіляти навантаження між доступними фотографами та планувати робочий час.

  • Фінансовий модуль для ще простішого контролю оплати.

  • Бізнес-аналітика з десятками корисних звітів.

  • Управління запасами. Зручно фотографам, які працюють з реквізитом.

Спробувати EasyWeek можна абсолютно безкоштовно. Сервіс пропонує 14 днів тестового періоду та безкоштовний тариф для бізнесу з 1 локацією та 1 працівником. Це ідеальний варіант для фотографів на фрилансі. Чому б не спробувати сервіс прямо зараз?

#фотостудія

Чи будете ви рекомендувати це?

EasyWeek робить вашу роботу простіше!
Спробувати безкоштовно
Категорії
  1. EasyWeek
  2. > Бізнес
  3. Менеджмент
  4. Технології
  5. Комунікації
  6. Best practice
  7. Обладнання
  8. CRM для бізнесу
  9. Дизайн
  10. Маркетинг