Як відкрити школу вокалу

Як відкрити бізнес та розпочати прийом клієнтів.

Вступ

Викладання може бути організоване багатьма різними способами. Ви можете працювати вдома, в музичній школі, відкрити власну справу та багато іншого. Найприбутковішим способом, безумовно, є робота на себе. Це, звичайно, вимагає певного терпіння і підготовки, але кінцевий результат того вартий.

Якщо ви викладаєте вокал і плануєте відкрити власну справу, читайте далі. Ця стаття також буде корисною для тих, хто шукає поради щодо оптимізації бізнесу. Отже, як відкрити вокальну школу і чому вам варто це зробити сьогодні? Розберімось прямо зараз!

Початкові інвестиції значною мірою залежать від місця розташування, ідеї та типу студії. Для початку вам точно знадобиться щонайменше 30 000 доларів. Ця сума включає в себе оренду та ремонт, придбання обладнання, просування, організаційні витрати та витрати на команду. Найпростіший спосіб оптимізувати ці витрати – підключити зручне програмне забезпечення для автоматизації.

Перше і найголовніше – це обладнання. При правильному підборі воно буде вирізняти вашу пропозицію серед конкурентів. У багатьох випадках це також найдорожча частина стартапу. Ми радимо заздалегідь замовити та протестувати необхідне обладнання онлайн. Це дешевше і вимагає менше зусиль, ніж пошук офлайн-продавців.

Найпростіший спосіб – підключити CRM. Програма автоматично створить сайт для вашого бізнесу. EasyWeek, наприклад, робить це безкоштовно. Інший варіант – конструктори сайтів. Вони вимагають певних ІТ-навичок, але з ними також можна впоратися без додаткової підготовки.

Уроки вокалу як бізнес

Як відкрити школу вокалу

Запуск цього бізнесу вимагає стратегії та планування. Без бізнес-плану буквально неможливо відкрити успішну компанію.

Бізнес-план школи вокалу

  1. Місія та дослідження ринку. Конкуренція майже скрізь шалена, тому виділятися – єдиний спосіб заробляти гроші. Саме тому аналіз ринку та місія стоять на першому місці. Ви повинні чітко розуміти, що ви будете робити й хто буде це споживати.

  2. Локація та приміщення. Після того, як ви зрозуміли місію, саме час обрати місце та приміщення для старту. Домашня студія можлива, але професійний імідж вимагає окремого місця.

  3. Організація. Оформлення документів та ліцензій займе деякий час. Краще поцікавитися у місцевій владі, що потрібно зробити, щоб розпочати бізнес. Будьте готові почекати деякий час, поки документи будуть готові. Часто це займає до декількох місяців.

  4. Команда. Якщо ви відкриваєте студію, команда буде величезною частиною цього процесу. Ваш персонал – це серце вашого бізнесу, тому важливо працювати з професіоналами. Деяких з них можна найняти як фрілансерів. Наприклад, бухгалтера та прибиральницю. А от викладачі музики та супутній персонал краще працювати в команді.

  5. Просування. Залучити студентів складно, але можливо. Соціальні мережі, вебсайт і CRM допоможуть отримати перших клієнтів.

Програма онлайн-запису на уроки вокалу

Як привабити учнів до школи вокалу

Існує дуже багато зручних способів залучити перших учнів. Ось найпопулярніші з них:

  • Соціальні мережі. Обліковий запис в Instagram може збільшити ваші продажі, оскільки багато людей використовують цю мережу не лише для розваг, але й для пошуку онлайн-шопінгу. EasyWeek легко інтегрується з Instagram та іншими популярними соціальними мережами.

  • Вебсайт. Зручний вебсайт – це професійний імідж і хороший інструмент для конверсії. Ми пропонуємо безкоштовне створення сайту як базову функцію будь-якого тарифного плану EasyWeek.

  • Зовнішня реклама. Традиційний маркетинг також працює. Роздавати листівки та зробити яскраву вивіску біля своєї студії – це зручно.

  • Івенти. Співпраця та заходи із суміжними бізнесами можуть збільшити кількість клієнтів. Наприклад, ви можете співпрацювати з деякими лейблами та ділитися результатами онлайн.

  • Позитивні відгуки. Сарафанне радіо завжди працює дуже добре. Хороша якість створює відмінну репутацію.

Просування та автоматизація для школи вокалу

Ви також можете просувати свій бізнес за допомогою CRM. Це зручний спосіб оптимізувати як присутність в Інтернеті, так і продажі.

Як CRM сприяє просуванню:

  • Вона інтегрується з соціальними мережами, тому клієнти зможуть миттєво записатися на зустріч.

  • Вона пропонує віджет і вебсайт для покращення комунікації з клієнтами.

  • Вона оптимізує SEO-пошук, тому ваш бізнес буде вище ранжуватися в Інтернеті, що сприятливо позначиться на продажах.

Головне – вибрати програмне забезпечення, яке добре охоплює всі ці аспекти. Подивімось, як EasyWeek справляється з цим завданням.

Вчитель вокалу

Програма онлайн-запису EasyWeek

EasyWeek – це зручна CRM, яка пропонує більше, ніж найближчі конкуренти, а коштує дешевше. Це можливо завдяки кількості клієнтів та країн, які довіряють нашій якості. Ми працюємо над розширенням разом з нашими користувачами, а не для того, щоб просто отримувати від них вигоду.

EasyWeek – це:

  • Німецька якість та мультинаціональна команда.

  • Безкоштовний вебсайт та віджет.

  • Понад 20 000 користувачів по всьому світу.

  • Сповіщення, аналітика та планування.

  • Підтримка 24/7.

Ми пропонуємо безкоштовний тариф для малого бізнесу та гнучкі тарифні плани для тих, хто має більшу компанію. Натисніть тут, щоб ознайомитися з пропозицією EasyWeek детальніше.

#школа вокалу

Чи будете ви рекомендувати це?

EasyWeek робить вашу роботу простіше!
Спробувати безкоштовно
Категорії
  1. EasyWeek
  2. > Бізнес
  3. Менеджмент
  4. Технології
  5. Комунікації
  6. Best practice
  7. Обладнання
  8. CRM для бізнесу
  9. Дизайн
  10. Маркетинг