Лояльність в сферах послуг – важливий фактор, що впливає на подальший розвиток. Сьогоднішній тренд на клієнтоорієнтованість бізнесу значно підвищує якість надаваних послуг і сервісу обслуговування клієнтів.
Салони краси стали одними з найбільш конкуруючих один з одним сфер послуг. Велике значення при виборі салону краси клієнт приділяє сервісу та лояльною політиці салону. Отже, актуальними розробками для бізнесу в сфері послуг є різні програми, спрямовані на поліпшення клієнтоорієнтованості.
Як підвищити лояльність салону?
Програма EasyWeek є найбільш ефективним рішенням в питанні підвищення лояльності салонів краси. EasyWeek заснована для формування онлайн записи клієнтів. Онлайн запис – необхідна в даний час функція, яка економить час клієнта і співробітника салону краси.
Крім онлайн записи, EasyWeek містить в собі ряд додаткових функцій, таких як:
збір інформації про відвідувачів і формування онлайн бази клієнтів
вбудовані повідомлення клієнтів і майстрів, з можливістю налаштовувати їх частоту
аналіз затребуваних послуг салону і інтересів клієнтів
Програма для салонів краси EasyWeek підтримується на будь-якому пристрої, а також має мобільний додаток з доступом для IOS і Android. Додаток EasyWeek зручний формат для здійснення клієнтами онлайн записи на процедури. Додаток також значно спрощує завдання майстрам салонів, структурируя задану роботу.
EasyWeek – додаток для салонів краси, яке сприяє автоматизації рутинних процесів, підвищенню лояльності салону краси а також збільшення потоку клієнтів.
Переваги перед конкурентами
Значні відмінності додатки EasyWeek від аналогічних сервісів, в максимальній кількості ефективних додаткових функцій, а також в доступності для кожного сегмента ринку, від великих мережевих салонів, до індивідуальних вільних майстрів.
Додаток EasyWeek максимально зручно і ефективно в використанні. Клієнти обирають салон краси підключений до системи EasyWeek, отримують візуально приємний і простий доступ до запису на процедури.
Майстри того ж підключеного до EasyWeek салону краси, мають можливість контролювати свої записи і заздалегідь готуватися до майбутньої роботи.
Досить вивчити інформацію про EasyWeek, щоб зрозуміти про необхідність даного сервісу в сфері послуг. У гонитві за кращими майстрами і постійному підвищенні їх навичок, часто, керуючі салонами краси забувають про важливість сервісу і зручності, в першу чергу для клієнта.
Запис клієнта – перша сходинка послуг, що надаються, що характеризує сервіс салону краси і його клієнтоорієнтованість. Саме із записом в салон краси виникають труднощі у клієнтів, неможливість додзвонитися або доїхати в салон, помилки адміністратори, нестиковки за часом і так далі.
Додаток для салонів краси EasyWeek значно полегшить процедуру запису клієнтів і забезпечить збільшення кліентооборота.