Салон краси L.O.V. cosmetology

вулиця Першотравнева 22/27 ЖК Акварелі 2, 08132 Вишневе
star 5

Про нас

Косметологія

Послуги

Знайомтесь з командою

Ольга Онищук
Ірина Власенко
Лікар-косметолог

Питання / Відповіді

Для запису перейдіть за прямим посиланням: Онлайн-запис
Головних ворогів нашої косметики потрібно знати(wink) ☀️ Світло Під дією сонячного світла деякі активні компоненти руйнуються, тож ви не побачите необхідного ефекту. Зберігайте косметику в закритому від світла місці (тумбочка, шафка, коробка). 🌡️ Висока температура Комфортною для косметики температура буде не більше +25 градусів. Влітку, коли температура в приміщенні виходить за межі норми, ховайте креми, маски і сироватки в холодильник. Тонік та засіб для вмивання можна залишити на полиці у ванній. 💫 Повітря Завжди щільно закручуйте баночки, тюбики, пляшечки і флакони з вашими засобами догляду. За тривалого контакту з повітрям деякі компоненти можуть окислюватися і втрачати свої властивості або викликати неприємні реакції на шкірі. 💧 Вологість Висока вологість (більше-60%) у приміщенні (ванній кімнаті), може сприяти розвитку мікроорганізмів у вашому кремі для обличчя. Чудове живильне середовище плюс тепло й волога - мікроби це дуже люблять! Як наслідок, крем може стати причиною висипів на обличчі. Якщо крем або інший засіб без дозатора - привчіть себе набирати його шпателем (пластиковим або дерев'яним). Відучіть себе "лізти" в банку з кремом руками🖐️ На наших руках живе багато мікроорганізмів 👻👀. При попаданні в крем вони змінюють його властивості, крем швидко псується і негативно впливає на шкіру. Перевіряйте час від часу термін придатності косметичних засобів. Звертайте увагу на термін придатності продукту загалом і термін придатності після відкриття. Любіть себе, дбайте про себе ❤️🍀
Спочатку розберемося як розподіляється косметика: 📌 Mass market 📌 Middle market 📌 Косметика Люкс 📌 Професійна 📌 Аптечна косметика Косметика Mass market - це самий доступний сегмент в ціновому відношенні. В складі цих засобів багато синтетичних компонентів, штучних ароматизаторів. В них заложена сировинна низької якості. Серйозних проблем така продукція не вирішує, а інколи навіть провокує подразнення, забиває пори, виснажує шкіру. Маркетологи вважають, що більше половини вартості косметичної продукції Mass- market - це розходи на рекламу, і тільки 10% - це інгредієнти, які наповнюють тюбик(sad) До брендів цієї марки можна віднести: Eveline, Lumine, Roby Rose, Чиста лінія, Чорний жемчуг, Avon, Nivea, Faberlic... Косметика класу Middle market (середній сегмент) Продукти більш середнього рівня, містять 30% натуральних, біологічно-активних речовин. В своєму складі вони містять більш натуральні компоненти, які отримуються шляхом хімічної переробки(mad) рослинної сировини. Майте на увазі, що штучні компоненти викликають залежність шкіри. Тому, якщо ви користуєтеся цією косметикою, обов'язково змінюйте її не рідше як раз в 6 місяців.(pointer) Це бренди: L'Oréal, Merry Kay, Revlon, Yves Rocher, Bourgeois і.т.д Косметика Люкс Ця косметика коштує не дешево, сировина високоякісна, проте коштовних компонентів у складі засобу може й не виявитися. 70% вартості ви платите лише за ім'я, тому що марка належить до високого цінового сегменту. Підійде для тих, в кого молода чи зріла шкіра без особливих проблем. До цієї групи зараховують бренди: Christian Dior, Chanel, Nina Ricci, Versace і т.д Професійна косметика Має насичену формулу професійних продуктів, тільки високоякісна сировина та натуральні компоненти. Виробники професійної косметики мають власні лабораторії і дослідницькі центри.